Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 446
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
(5)
-15%
18,79 zł
22,10 zł
Najniższa cena: 22,10 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401
(3)
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
30,27 zł
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN401 - KN-401
8,06 zł
Podkładka aluminiowa 14x23x3 mm
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
37,90 zł
Łożysko 6304 2RS C3 SKF
Posiadamy Części motocyklowe do Triumph Trophy 900
- Triumph Trophy 900 1992
- Triumph Trophy 900 1994
- Triumph Trophy 900 1995
- Triumph Trophy 900 1996
- Triumph Trophy 900 1997
- Triumph Trophy 900 1998
- Triumph Trophy 900 1999
- Triumph Trophy 900 2000
- Triumph Trophy 900 2001
- Triumph Trophy 900 1993
Triumph Trophy 900
Triumph Trophy 900 to motocykl turystyczny produkowany przez angielski koncern w latach 1992-2001. Został wyposażony we wszystko, co przyda się na długich dystansach: wysoką szybę, dużą kanapę i oszczędny silnik, który ma odpowiedniego kopa w średnim zakresie obrotów, aby na dalekich trasach zapewnić dreszczyk emocji. Cechuje się również ergonomiczną pozycją za kierownicą i charakterystyczną dla Triumpha jednostką napędową, więc na trasie nie zabraknie wygody i stylu.
Triumph Trophy 900 został wyposażony w trzycylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 885 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Mikuni (średnica gardzieli - 36 mm), elektryczny rozrusznik, zapłon TCI i rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu). Jednostka modelu Trophy 900 generuje moc maksymalną 98 KM przy 9000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 83 Nm przy 6500 obr./min. Takie osiągi przy masie własnej motocykla na poziomie 217 kilogramów (bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) pozwalają na jazdę z prędkością maksymalną 212,5 km/h i dynamiczne przyspieszenia - Triumph na ¼ mili uzyskał wynik 12,4 sekundy. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Na pokładzie Triumpha Trophy 900 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności aż 25 litrów. Przy średnim spalaniu na poziomie 5,5 l/100 kilometrów zapewnia on zasięg 450 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja motocykla opiera się na stalowej ramie grzbietowej i dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Triumph Trophy 900 posiada miękko zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy. Z przodu zastosowano konwencjonalny widelec teleskopowy (średnica lag - 43 mm) i dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 296 mm z pływającymi, 4-tłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. Z tyłu znajdziemy amortyzator typu monoshock i tarcze o średnicy 255 mm z 2-tłoczkowym zaciskiem. Triumph Trophy 900 porusza się na aluminiowych felgach o średnicy 17 i 18 cali (przód/tył), które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70 VR17 i 160/60 VR18 (przód/tył).