Posiadamy Części motocyklowe do Vespa LX 50
- Vespa LX 50 4T 4V 2011
- Vespa LX 50 2T 2011
- Vespa LX 50 Touring 2T 2010
- Vespa LX 50 Touring 2T 2011
- Vespa LX 50 Touring 4T 4V 2010
- Vespa LX 50 Touring 4T 4V 2011
- Vespa LX 50 2T 2012
- Vespa LX 50 4T 4V 2012
- Vespa LX 50 Touring 2T 2012
- Vespa LX 50 Touring 4T 4V 2012
- Vespa LX 50 2T 2008
- Vespa LX 50 2T 2009
- Vespa LX 50 2T 2010
- Vespa LX 50 4T 4V 2010
- Vespa LX 50 2T 2013
- Vespa LX 50 x Touring 2T 2013
- Vespa LX 50 4V 4T 2013
- Vespa LX 50 Touring 4V 4T 2013
- Vespa LX 50 2T 2006
- Vespa LX 50 2T 2007
- Vespa LX 50 2T 2005
- Vespa LX 50 2014
- Vespa LX 50 4T 2014
- Vespa LX 50 Touring 4T 4V 2014
- Vespa LX 50 Touring 2014
- Vespa LX 50 Touring 2012
- Vespa LX 50 Touring 2011
- Vespa LX 50 4T 2009
- Vespa LX 50 4T 2008
- Vespa LX 50 4T 2007
- Vespa LX 50 4T 2006
- Vespa LX 50 4T 2005
- Vespa LX 50 Touring 2010
- Vespa LX 50 FL 4T 2009
- Vespa LX 50 FL 2T 2009
- Vespa LX 50 FL 2T 2010
- Vespa LX 50 FL 4T 2010
- Vespa LX 50 FL 2T 2011
- Vespa LX 50 FL 4T 2011
- Vespa LX 50 FL 2T 2012
- Vespa LX 50 FL 2T 2013
Inne modele
- Vespa LX 125
- Vespa LX 150
- Vespa Primavera 125
- Vespa Primavera 150
- Vespa LXV 150
- Vespa LXV 125
- Vespa LXV 50
- Vespa Elettrica 0
- Vespa S 150
- Vespa P 200
- Vespa SS 180
- Vespa PK 80
- Vespa GTV 250
- Vespa GL 150
- Vespa PX 150
- Vespa Sprint 150
- Vespa V 150
- Vespa Sei Giorni 300
- Vespa GTV 300
- Vespa GTS 300
- Vespa Sport 100
- Vespa V 90
- Vespa 946 125
- Vespa S 125
- Vespa Cosa 125
- Vespa PK 125
- Vespa T2 125
- Vespa PX 125
- Vespa V 125
- Vespa Sprint 125
- Vespa GTS 125
- Vespa Sprint 50
- Vespa S 50
- Vespa Spezial 50
- Vespa PK 50
- Vespa ET2 50
- Vespa Primavera 50
- Vespa FL 2 50
- Vespa FL 50
- Vespa PK 75
- Vespa GT 250
- Vespa GTS 250
- Vespa PX 80
Vespa LX 50 4T 4V
LX 50 to niewielki miejski skuter z oferty włoskiej marki Vespa, która podobnie jak Aprilia, Derbi, Moto Guzzi i kilku innych producentów z śródziemnomorskiego kraju wchodzi w skład ogromnego koncernu Piaggio. Mimo że jest to skuter w pełni nowoczesny, to jego dwa najciekawsze założenia konstrukcyjne nie uległy zmianie od kilkudziesięciu lat i nadal stanowią znak rozpoznawczy wyrobów z Pontedery. Mowa oczywiście o specyficznym przednim zawieszeniu, którego rolę pełni jednostronny, krótki wahacz wleczony, oraz samonośnym nadwoziu, które całkowicie odróżnia konstrukcję Vespy od skuterów z popularna ramą. Do klasycznych rozwiązań można zaliczyć także zasilanie gaźnikiem, aczkolwiek tradycyjny system został ulepszony o automatyczne ssanie z elektrozaworem.