Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
14,96 zł
17,60 zł
Najniższa cena: 17,60 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 145 Aprilia/MUZ/Yamaha - HF145
14,49 zł
16,10 zł
Najniższa cena: 16,10 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x45x5,3 - S410510012003
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 252 (2 szt.) - FA252
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
10,26 zł
11,40 zł
Najniższa cena: 11,40 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 43x55x4 - S410485012002
116,41 zł
Regulator napięcia Yamaha - 86778
143,10 zł
159,00 zł
Najniższa cena: 159,00 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 252 HH (2 szt.) - FA252HH
71,16 zł
74,90 zł
Najniższa cena: 74,90 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x55x9,5/10,5 - FSD-043R
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 088 (2 szt.) - FA088
11,00 zł
Uszczelka komory pływakowej - 459899
40,68 zł
45,20 zł
Najniższa cena: 45,20 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 38x44x30,5 - S410485012063
137,99 zł
Komplet łożysk główki ramy Koyo Craft
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha BT 1100 Bulldog
- Yamaha BT 1100 Bulldog 2002
- Yamaha BT 1100 Bulldog 2003
- Yamaha BT 1100 Bulldog 2005
- Yamaha BT 1100 Bulldog 2006
- Yamaha BT 1100 Bulldog 2004
Inne modele
- Yamaha YFM 250
- Yamaha Sidewinder 1000
- Yamaha SR Viper 1000
- Yamaha MT-250
- Yamaha FJR 1300
- Yamaha YFM 660
- Yamaha YFM 700
- Yamaha YFM 550
- Yamaha YFM 90
- Yamaha YFM 400
- Yamaha YFM 225
- Yamaha YFM 300
- Yamaha YFM 200
- Yamaha YFM 100
- Yamaha YFM 80
- Yamaha YXR 700
- Yamaha YXR 660
- Yamaha YXP 1000
- Yamaha YXP 700
- Yamaha YXM 700
- Yamaha YXE 700
- Yamaha YXE 850
- Yamaha YXC 700
- Yamaha EC-03
- Yamaha SX Venom 400
- Yamaha Venture 480
- Yamaha Sno Scoot 200
- Yamaha YA 25
- Yamaha XZ 550
- Yamaha XS 650
- Yamaha VK 540
- Yamaha V 75
- Yamaha RS 100
- Yamaha GPX 338
- Yamaha SW 433
- Yamaha V 50
- Yamaha SW 396
- Yamaha SG 25
- Yamaha SDR 200
- Yamaha RX 50
- Yamaha PW 0
- Yamaha LT-2 100
- Yamaha LB 50
- Yamaha GP 643
- Yamaha GP 433
- Yamaha GP 396
- Yamaha GP 246
- Yamaha GPD 155
- Yamaha FX 1800
Yamaha BT 1100
Yamaha BT 1100 to japoński motocykl produkowany w Europie przez włoskiego importera Belgarda w latach 2001-2007. Na pierwszy rzut oka "Bulldog" wydaję się dynamicznym nakedem, który mocą wyeksponowanego silnika w układzie V wywoła napady paniki nawet u najbardziej zatwardziałych motocyklistów. Muskularna sylwetka, masywny układ wydechowy oraz duże tarcze hamulcowe jedynie potęgują wrażenie obcowania z narwaną bestią.
Pierwsze wrażenie jednakże rzadko kiedy bywa równie złudne jak w przypadku tego modelu. Pod maską potwora kryje się zrównoważony i łatwy do okiełzania jednoślad, z którym poradzą sobie nawet nowicjusze. Chłodzona powietrzem jednostka napędowa o pojemności 1063 cm ³ została zapożyczona z modelu XV 1100, więc charakteryzuje się typowym dla cruiserów liniowym i spokojnym oddawaniem mocy. Charyzmatycznie bulgoczący piec generuje raptem moc 65 KM i 88 Nm momentu obrotowego. Nie oznacza to jednak że "Bulldog" jest ospały, rozpędza się bowiem do 180 km/h, a dzięki precyzyjnej pięciobiegowej skrzyni idzie mu to całkiem sprawnie.
Reszta konstrukcji również nie budzi zastrzeżeń, choć nie znajdziemy w niej innowacji. Wiele podzespołów nadwozia wykonano z lekkich stopów aluminium, przednie zawieszenie imponuje średnicą lag, rama z grubych rur stalowych budzi zaufanie, bezobsługowy wał kardana zapewni bezproblemową eksploatację przez wiele lat, a chłodzenie jednostki poprawiają specjalne osłony gaźników, które kierują pęd powietrza na tylny cylinder.
W BT 1100 pozycja za kierownicą została idealnie dopasowana do charakterystyki silnika. Jeździec na wygodnej kanapie zajmuję komfortową lekko pochyloną pozycję, dzięki czemu nawet dłuższa jazda nie męczy. Gdy rozgościmy się za szerokimi sterami ujrzymy rozbudowany ciekłokrystaliczny wyświetlacz i analogowy prędkościomierz ukryty za niską szybą.
Bulldog to z pewnością dobry wybór dla motocyklistów ceniących sobie komfortową jazdę w niespiesznym stylu. Basowy gang silnika wydobywający się z dwóch zadartych tłumików umili każdą podróż, a dobre wykonanie oraz niezawodna jednostka ze sprawdzonego "Drag Stara" na pewno nie napsują nerwów na większych dystansach.