Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha CS 50
- Yamaha CS 50 R Jog AC 2011
- Yamaha CS 50 RR Jog LC 2011
- Yamaha CS 50 R Jog AC 2002
- Yamaha CS 50 RR Jog LC 2002
- Yamaha CS 50 R Jog AC 2003
- Yamaha CS 50 RR Jog LC 2003
- Yamaha CS 50 R Jog AC 2004
- Yamaha CS 50 RR Jog LC 2004
- Yamaha CS 50 R Jog AC 2005
- Yamaha CS 50 RR Jog LC 2005
- Yamaha CS 50 RR Jog LC 2006
- Yamaha CS 50 R Jog AC 2006
- Yamaha CS 50 RR Jog LC 2012
- Yamaha CS 50 R Jog AC 2012
- Yamaha CS 50 R Jog AC 2007
- Yamaha CS 50 RR Jog LC 2007
- Yamaha CS 50 R Jog AC 2008
- Yamaha CS 50 RR Jog LC 2008
- Yamaha CS 50 R Jog AC 2009
- Yamaha CS 50 RR Jog LC 2009
- Yamaha CS 50 RR Jog LC 2010
- Yamaha CS 50 Jog ...-1998
- Yamaha CS 50 R Jog AC 2010
- Yamaha CS 50 R Jog AC 2013
- Yamaha CS 50 R Jog AC 2015
- Yamaha CS 50 RR Jog LC 2015
- Yamaha CS 50 RR Jog LC 2018
- Yamaha CS 50 Z Jog 1995
- Yamaha CS 50 R Jog AC 2014
- Yamaha CS 50 R Jog AC 2016
- Yamaha CS 50 R Jog AC 2017
- Yamaha CS 50 RR Jog LC 2013
- Yamaha CS 50 RR Jog LC 2014
- Yamaha CS 50 RR Jog LC 2016
- Yamaha CS 50 RR Jog LC 2017
- Yamaha CS 50 R Jog Mofa 2003
- Yamaha CS 50 R Jog Mofa 2004
- Yamaha CS 50 R Jog Mofa 2005
- Yamaha CS 50 R Jog Mofa 2006
- Yamaha CS 50 R Jog Mofa 2007
- Yamaha CS 50 R Jog Mofa 2009
- Yamaha CS 50 R Jog Mofa 2008
- Yamaha CS 50 R Jog Mofa 2010
- Yamaha CS 50 R Jog Mofa 2011
- Yamaha CS 50 R Jog Mofa 2012
- Yamaha CS 50 R Jog Mofa 2013
- Yamaha CS 50 R Jog Mofa 2014
- Yamaha CS 50 R Jog Mofa 2015
Inne modele
- Yamaha CS 340
- Yamaha XV 1900
- Yamaha CS-3 250
- Yamaha CS-5 200
- Yamaha XVS 950
- Yamaha MT-250
- Yamaha FJR 1300
- Yamaha YFM 660
- Yamaha YFM 700
- Yamaha YFM 550
- Yamaha YFM 90
- Yamaha YFM 400
- Yamaha YFM 225
- Yamaha YFM 300
- Yamaha YFM 200
- Yamaha YFM 100
- Yamaha YFM 80
- Yamaha YXR 700
- Yamaha YXR 660
- Yamaha YXP 1000
- Yamaha YXP 700
- Yamaha YXM 700
- Yamaha YXE 700
- Yamaha YXE 850
- Yamaha YXC 700
- Yamaha EC-03
- Yamaha SX Venom 400
- Yamaha Venture 480
- Yamaha Sno Scoot 200
- Yamaha YA 25
- Yamaha XZ 550
- Yamaha XS 650
- Yamaha VK 540
- Yamaha V 75
- Yamaha RS 100
- Yamaha GPX 338
- Yamaha SW 433
- Yamaha V 50
- Yamaha SW 396
- Yamaha SG 25
- Yamaha SDR 200
- Yamaha RX 50
- Yamaha PW 0
- Yamaha LT-2 100
- Yamaha LB 50
- Yamaha GP 643
- Yamaha GP 433
- Yamaha GP 396
- Yamaha GP 246
Yamaha CS 50 Jog
Yamaha CS 50, znana bardziej pod nazwą Jog, to kompaktowy skuter miejski o zadziornym charakterze, który doskonale wypełnia lukę pomiędzy bezkompromisowo sportowym Aerox'em, a pozostałymi, bardziej eleganckimi modelami z oferty japońskiego giganta. Smukła sylwetka, dopracowana konstrukcja zbudowana w oparciu o podzespoły renomowanych marek i duża funkcjonalność- tak w telegraficznym skrócie przedstawia się jednoślad, który został jednym z najlepiej sprzedających się produktów członka Wielkiej Czwórki.
Model CS 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, której potencjał został doceniony wśród uczestników wyścigów skuterowych i nastoletnich motocyklistów, na potęgę tuningujących swoje maszyny pod kątem stuntu i co raz większych osiągów. Moc maksymalna podstawowego modelu (z fabrycznymi blokadami producenta) plasowała się na poziomie 3,4 KM, co w maszynie o masie 84 kilogramów (ze wszystkimi płynami, w tym 5,5 litrami paliwa) stało się gwarantem dynamicznego przyspieszenia i prędkości maksymalnej ponad 85 km/h (po odblokowaniu). W zależności od roku produkcji i wersji dwusuwowe serce Jog'a było chłodzone powietrzem lub cieczą, aczkolwiek to właśnie ten drugi wariant zdobył największą popularność. Ogólna budowa silnika była bardzo prosta, co nie tylko zmniejszało koszty ewentualnych modyfikacji, ale również pozwalało użytkownikom wykonać je we własnym zakresie. Gaźnikowy układ zasilania i bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT zapewniają wysoką kulturę pracy i stosunkowo niskie spalanie, co w przypadku modelu CS 50 oznacza poniżej 3 l/100 kilometrów. Dzięki temu na jednym tankowaniu pokonamy prawie 200 kilometrów, co przy tak narowistym charakterze jednostki napędowej jest jak najbardziej satysfakcjonującym wynikiem.
Największe zalety Jog'a znajdziemy w podwoziu. To właśnie w nim użyto najdroższych podzespołów, które poniekąd dyktowały wysoką cenę nowych egzemplarzy (prawie 9 tys. złotych). Przedni układ hamulcowy z wentylowaną tarczą i jednotłoczkowym zaciskiem hydraulicznym renomowanej marki Brembo i widelec teleskopowy firmy Paioli przyczyniają się do wysokiego poziomu bezpieczeństwa jazdy i bezkonkurencyjnego prowadzenia. Poza nimi na stalowej ramie rurowej osadzono pojedynczy element resorująco-tłumiący oparty na jednostronnym wahaczu wleczono oraz tylny hamulec bębnowy, który dzięki niewielkiej masie własnej jednośladu sprawuje się zadziwiająco dobrze.
Swego czasu Yamaha CS 50 była niekwestionowanym liderem swojego segmentu, co najlepiej potwierdzają wyniki sprzedaży przekraczające kilkadziesiąt tysięcy sztuk na całym świecie. Jog przez lata generował nieskończone dawki emocji, a w wielu przypadkach doprowadzał swoich kierowców na najwyższe miejsce podium. Dziś, po ponad 15 latach od premiery, nadal jest nieodłącznym elementem krajobrazu najbardziej zatłoczonych miast, a pozytywne opinie na jego temat nawet przy obecnych wymaganiach klientów zdają się nie mieć końca.