check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Yamaha DT 80

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 678
Fajka zapłonowa - 76641

4,99 zł

Fajka zapłonowa - 76641

stars    (137)
Świeca zapłonowa Awina BR8HS

6,99 zł

Świeca zapłonowa Awina BR8HS

stars    (34)
Świeca zapłonowa NGK BR8HS - BR8HS -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Świeca zapłonowa NGK BR8HS - BR8HS

stars    (85)
Łańcuch napędowy YBN 428H 120 ogniw - LNAYBN009
Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F -10%

16,11 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F

stars    (39)
Filtr paliwa rozkręcany 6 mm - 127116
Żarówka 6V 21/5W BAY15D - BU2413T
Świeca irydowa B8HIX Awina

24,90 zł

Świeca irydowa B8HIX Awina

stars    (23)
Podkładka miedziana 12x18x1.5 mm JMT - 4001796055690
Klucz do świec 21 mm - 134784

22,88 zł

Klucz do świec 21 mm - 134784

stars    (13)
Świeca zapłonowa NGK BR9ES - BR9ES -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9ES - BR9ES

stars    (23)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Świeca zapłonowa NGK B8HS - B8HS -10%

12,33 zł

13,70 zł

Najniższa cena: 13,70 zł

Świeca zapłonowa NGK B8HS - B8HS

stars    (12)
Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5
Klucz do świec 16/18/21mm 3w1 JMP z dźwignią.
Świeca zapłonowa Denso W24FSR - BR8HS - W24FSR
Klucz do świec 21mm długość 100mm - 77382
Świeca zapłonowa NGK BR8ES - BR8ES -10%

16,02 zł

17,80 zł

Najniższa cena: 17,80 zł

Świeca zapłonowa NGK BR8ES - BR8ES

stars    (7)
Łożysko SKF 6202 2RS

22,90 zł

Łożysko SKF 6202 2RS

stars    (3)
Klocki hamulcowe Baotian - 83231
Łożysko SKF 6302 C3 2RS

31,99 zł

Łożysko SKF 6302 C3 2RS

stars    (5)
Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051 -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

stars    (7)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
 Łożysko 6302 FAG C3 2RS - 216475
Kranik paliwa CPI Yamaha - 81424

22,99 zł

Kranik paliwa CPI Yamaha - 81424

stars    (10)
Ściągacz do sworznia tłokowego - 327093
Łożysko SKF 6202

13,99 zł

Łożysko SKF 6202

stars    (7)
Zębatka przód JT JTF1550.14, 14z rozmiar 428 - JTF1550.14 -10%

21,85 zł

24,28 zł

Najniższa cena: 24,28 zł

Zębatka przód JT JTF1550.14, 14z rozmiar 428 - JTF1550.14

stars    (4)
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX -10%

59,31 zł

65,90 zł

Najniższa cena: 65,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX

stars    (11)
Linka prędkościomierza

32,16 zł

Linka prędkościomierza

stars    (7)
Łożysko 6202 2RSC3 SKF - 6202 2RSH/C3
Świeca zapłonowa NGK BR8HIX irydowa - BR8HIX -10%

62,82 zł

69,80 zł

Najniższa cena: 69,80 zł

Świeca zapłonowa NGK BR8HIX irydowa - BR8HIX

stars    (4)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032 -10%

28,08 zł

31,20 zł

Najniższa cena: 31,20 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032

stars    (11)
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 30x39x4 - S410485012009 -10%

11,94 zł

13,27 zł

Najniższa cena: 13,27 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 30x39x4 - S410485012009

Kranik paliwa Yamaha DT MX FS 101 Octane - IP34456
Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-22 -5%

45,60 zł

48,00 zł

Najniższa cena: 48,00 zł

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-22

stars    (5)
Świeca zapłonowa NGK BR8EIX irydowa - BR8EIX -10%

58,41 zł

64,90 zł

Najniższa cena: 64,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR8EIX irydowa - BR8EIX

stars    (4)
Łożysko 6201 ZZ C3 SKF - 6201-2Z/C3
Świeca zapłonowa Denso IW27 Irydowa - BR9EIX - IW27
Łożysko 6302 SKF

21,71 zł

Łożysko 6302 SKF

stars    (2)
Świeca zapłonowa Denso W24ESRU - BR8ES - W24ESRU

Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha DT 80

  • Yamaha DT 80 LC II 1986
  • Yamaha DT 80 LC II 1988
  • Yamaha DT 80 LC II 1989
  • Yamaha DT 80 LC II 1991
  • Yamaha DT 80 LC II 1993
  • Yamaha DT 80 LC II 1994
  • Yamaha DT 80 LC II 1995
  • Yamaha DT 80 LC II 1996
  • Yamaha DT 80 LC II 1997
  • Yamaha DT 80 MX 1983
  • Yamaha DT 80 MX 1984
  • Yamaha DT 80 MXS 1984
  • Yamaha DT 80 MXS 1985
  • Yamaha DT 80 LC I 1983
  • Yamaha DT 80 LC I 1984
  • Yamaha DT 80 LC II 1985
  • Yamaha DT 80 LC II 1987
  • Yamaha DT 80 LC II 1990
  • Yamaha DT 80 LC II 1992
  • Yamaha DT 80 MX 1981
  • Yamaha DT 80 MX 1982
  • Yamaha DT 80 MXS 1983
  • Yamaha DT 80 MXS 1986
  • Yamaha DT 80 1987
  • Yamaha DT 80 1981
  • Yamaha DT 80 1982
  • Yamaha DT 80 1985
  • Yamaha DT 80 1986
  • Yamaha DT 80 1988
  • Yamaha DT 80 1989
  • Yamaha DT 80 1990
  • Yamaha DT 80 1991
  • Yamaha DT 80 1992
  • Yamaha DT 80 1984
  • Yamaha DT 80 1983

Inne modele

Yamaha DT 80

Yamaha DT 80 to małolitrażowy motocykl klasy enduro produkowany przez japoński koncern Yamaha Motor Company w latach 1983-1996. Dzięki wytrzymałej konstrukcji, fenomenalnym właściwościom terenowym i mocnemu silnikowi zdobył dużą popularność na całym świecie - zarówno wśród nastoletnich motocyklistów, jak i osób starszych, które rozpoczynały swoją przygodę z jednośladami. Yamaha DT 80 była produkowana w wersjach MX, LC i LC II. Yamaha DT 80 została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 79 ccm. W zależności od roku produkcji i wersji, model DT 80 posiadał silnik dwusuwowy chłodzony powietrzem (wersja MX) lub cieczą (wersje LC i LC II). Niezależnie od wariantu niewielka pojemność generowała wielkie osiągi - oczywiście jak na tę klasę motocykla. W wersji LC II (produkowanej w latach 1985-1996) niepozorny singiel wytwarzał moc maksymalną 10 KM i maksymalny moment obrotowy 12 Nm, co przy masie własnej na poziomie 110 kilogramów (bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) gwarantowało bardzo dynamiczne przyspieszenie i prędkość maksymalną ponad 100 km/h. Oczywiście, aby cieszyć się pełnymi możliwościami dwusuwu nabywca był zmuszony do demontażu blokad fabrycznych. Na pokładzie Yamahy DT 80 znajdziemy również gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Mikuni (w wersji MX marki Teikei), manualną skrzynię biegów o sześciu przełożeniach (w MX 5-stopniową) oraz klasyczny łańcuch napędowy firmy DID. Czy serce modelu DT 80 ma jakieś wady? Dla niektórych użytkowników największą z nich było zużycie paliwa. Te - w zależności od stylu jazdy i pokonywanego terenu - mogło wynieść nawet 8 litrów na każde 100 kilometrów! Yamaha DT 80 to nie tylko mocny silnik, ale również dopracowane podwozie zapewniające sprawność w terenie, wygodę jazdy i bezpieczeństwo na drodze. W latach 1983-1985 na pokładzie tego małego enduro znajdowały się jedynie mechaniczne hamulce bębnowe o średnicy 130 mm. W modelu przewidzianym na 1986 rok producent zdecydował się na zamontowanie tarczy hamulcowej z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym z przodu motocykla, co znacząco skróciło drogę hamowania i zwiększyło bezpieczeństwo użytkowników.