check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Yamaha MT-01 1700

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 671
Podkładka miedziana 14x22x1.5 mm JMT - 4001796055720
Kołek montażowy do owiewek (1 szt.) - RVT-PT03 -5%

3,82 zł

4,02 zł

Najniższa cena: 4,02 zł

Kołek montażowy do owiewek (1 szt.) - RVT-PT03

stars    (7)
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha  - HF303 -15%

27,37 zł

32,20 zł

Najniższa cena: 32,20 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303

stars    (57)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Żarówka 12V 5W T10 Tako - 230741
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Świeca zapłonowa NGK DPR7EA-9 - DPR7EA-9 -10%

15,57 zł

17,30 zł

Najniższa cena: 17,30 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR7EA-9 - DPR7EA-9

stars    (4)
Filtr oleju K&N KN303 - KN-303

57,30 zł

Filtr oleju K&N KN303 - KN-303

stars    (57)
Automat stopu przód JMP

48,27 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Żarówka Osram 12V 5W W2,1x9,5d
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 RC Racing  - HF303RC -15%

38,00 zł

44,70 zł

Najniższa cena: 44,70 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 RC Racing - HF303RC

stars    (57)
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Akumulator żelowy 12V 12Ah WM YT14B-BS
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 43x55x4 - S410485012002 -10%

10,26 zł

11,40 zł

Najniższa cena: 11,40 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 43x55x4 - S410485012002

stars    (1)
Klucz do filtrów oleju 65mm 14 boków HF553 HF303
Klocki hamulcowe EBC FA 196 (2 szt.) - FA196 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 196 (2 szt.) - FA196

stars    (5)
Świeca zapłonowa NGK DPR7EIX9 irydowa - 7803 -10%

64,62 zł

71,80 zł

Najniższa cena: 71,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR7EIX9 irydowa - 7803

stars    (1)
Filtr oleju MIW Meiwa H1013 HF303 - H1013
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris  - HF303C -15%

44,00 zł

51,76 zł

Najniższa cena: 51,76 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris - HF303C

stars    (57)
Komplet łożysk główki ramy Tourmax - SSH901 -5%

160,55 zł

169,00 zł

Najniższa cena: 169,00 zł

Komplet łożysk główki ramy Tourmax - SSH901

stars    (3)
Komplet łożysk główki ramy Koyo Craft
Śruba tarczy hamulcowej M6x20
Łożysko SKF 6205
Lusterka Yamaha kpl
Filtr oleju K&N KN303C chromowany - KN-303C
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Przyrząd do odczytu rozmiaru łańcucha JMP

Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha MT-01 1700

  • Yamaha MT-01 1700 2012
  • Yamaha MT-01 1700 2005
  • Yamaha MT-01 1700 2006
  • Yamaha MT-01 1700 2007
  • Yamaha MT-01 1700 2008
  • Yamaha MT-01 1700 2009
  • Yamaha MT-01 1700 SP 2009
  • Yamaha MT-01 1700 2010
  • Yamaha MT-01 1700 2011
  • Yamaha MT-01 1700 SP 2010
  • Yamaha MT-01 1700 Edition 2006

Inne modele

Yamaha MT-01

Części motocyklowe

W 2005 roku Yamaha zaprezentowała rasowego badassa o nazwie MT-01. Niecodzienny pojazd został stworzony z najlepszych podzespołów topowych motocykli producenta, głownie YZF-R1 i Warrior XV1700.

Historia modelu rozpoczęła się kilka lat przed premierą. Gdy w 1999 roku na targach Tokyo Motor Show Japończycy pokazali koncepcyjnego muscle bike'a, nie spodziewali się aż takiego poruszenia wśród odwiedzających i dziennikarzy. Świat motocyklowy zwyczajnie zawrzał i właśnie to skłoniło marketingowców Yamahy aby przeistoczyć ciekawostkę stoiska w seryjnie produkowany motocykl. Finalna wersja wywarła równie ogromne wrażenie i niedługo po premierze zdobyła pierwsze miejsce w konkursie Motorcycle Design Awards organizowanym podczas targów Intermot w Koloni.

Nagroda była w pełni uzasadniona. Patrząc na ten motocykl od razu rzuca się w oczy potężna jednostka napędowa w układzie V. Pozostały osprzęt jakby nie istniał, jest jedynie ułamkiem całej konstrukcji. Gigantyczny silnik chłodzony powietrzem o pojemności prawie 1700 cm ³ przyćmiewa pozostałe podzespoły zawłaszczając sobie całą uwagę. Ogromny piec jest nie tylko magnetyzujący, generuje również oszałamiający moment obrotowy. 150 Nm wystarczy aby wyrwać barki z zaczepów tym, którzy nie podejdą do niego z uzasadnioną pokorą.

Japońscy marketingowcy jeszcze bardziej uatrakcyjnili swój produkt oferując jednoślad w trzech fabrycznych wersjach tuningowych. Każdy nowy nabywca mógł w szerokim zakresie spersonalizować swój motocykl, dokładając np. pełny układ wydechowy marki Acropovic, dodatkowe osłony oraz wzmocnione podzespoły silnika (tłoki zwiększające kompresje, zawory, sprzęgła itp.). Coraz większe zainteresowanie modelem pozwoliło konstruktorom na podwyższenie poziomu seryjnego wyposażenia. Pod koniec produkcji pojawiło się regulowane przednie zawieszenie typu upside-down firmy Ohlins i opony Pirelli Diabolo Rosso.

MT-01 to bez wątpienia motocykl dla żądnych skrajnych emocji zapaleńców, który osiągami oraz wrażeniami z jazdy przewyższa legendarnego V-maxa. Posiada równie mocną jednostkę i o wiele lepsze podwozie dostosowane do kosmicznych przyspieszeń. Cechuje się również zadowalającą aerodynamiką, choć takie określenie w odniesieniu do nakeda wydaję się dość kontrowersyjne. Jednakże mimo braku owiewek nawet przy 160 km/h pęd powietrza nie stwarza aż takiego dyskomfortu jak w innych "golasach". Jest to zasługa wysoko poprowadzonej górnej linii baku oraz głęboko wciętemu w nadwozie siedzisku, dzięki czemu jeździec może zając opływową pozycję. W 2012 roku ostatni egzemplarz MT-01 zjeżdża z linii produkcyjnych. Przez 7 lat produkcji zdobył uznanie dużego grona motocyklistów, dzięki czemu nadal cieszy się popularnością na rynku wtórnym.