Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
27,37 zł
32,20 zł
Najniższa cena: 32,20 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
10,26 zł
11,40 zł
Najniższa cena: 11,40 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 43x55x4 - S410485012002
44,00 zł
51,76 zł
Najniższa cena: 51,76 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris - HF303C
137,99 zł
Komplet łożysk główki ramy Koyo Craft
12,79 zł
Śruba tarczy hamulcowej M6x20
26,75 zł
Łożysko SKF 6205
90,81 zł
Lusterka Yamaha kpl
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha MT-01 1700
- Yamaha MT-01 1700 2012
- Yamaha MT-01 1700 2005
- Yamaha MT-01 1700 2006
- Yamaha MT-01 1700 2007
- Yamaha MT-01 1700 2008
- Yamaha MT-01 1700 2009
- Yamaha MT-01 1700 SP 2009
- Yamaha MT-01 1700 2010
- Yamaha MT-01 1700 2011
- Yamaha MT-01 1700 SP 2010
- Yamaha MT-01 1700 Edition 2006
Inne modele
- Yamaha MT-250
- Yamaha FJR 1300
- Yamaha YFM 660
- Yamaha YFM 700
- Yamaha YFM 550
- Yamaha YFM 90
- Yamaha YFM 400
- Yamaha YFM 225
- Yamaha YFM 300
- Yamaha YFM 200
- Yamaha YFM 100
- Yamaha YFM 80
- Yamaha YXR 700
- Yamaha YXR 660
- Yamaha YXP 1000
- Yamaha YXP 700
- Yamaha YXM 700
- Yamaha YXE 700
- Yamaha YXE 850
- Yamaha YXC 700
- Yamaha EC-03
- Yamaha SX Venom 400
- Yamaha Venture 480
- Yamaha Sno Scoot 200
- Yamaha YA 25
- Yamaha XZ 550
- Yamaha XS 650
- Yamaha VK 540
- Yamaha V 75
- Yamaha RS 100
- Yamaha GPX 338
- Yamaha SW 433
- Yamaha V 50
- Yamaha SW 396
- Yamaha SG 25
- Yamaha SDR 200
- Yamaha RX 50
- Yamaha PW 0
- Yamaha LT-2 100
- Yamaha LB 50
- Yamaha GP 643
- Yamaha GP 433
- Yamaha GP 396
- Yamaha GP 246
- Yamaha GPD 155
- Yamaha FX 1800
- Yamaha DS-6 250
- Yamaha DS-7 250
- Yamaha EW 433
Yamaha MT-01
W 2005 roku Yamaha zaprezentowała rasowego badassa o nazwie MT-01. Niecodzienny pojazd został stworzony z najlepszych podzespołów topowych motocykli producenta, głownie YZF-R1 i Warrior XV1700.
Historia modelu rozpoczęła się kilka lat przed premierą. Gdy w 1999 roku na targach Tokyo Motor Show Japończycy pokazali koncepcyjnego muscle bike'a, nie spodziewali się aż takiego poruszenia wśród odwiedzających i dziennikarzy. Świat motocyklowy zwyczajnie zawrzał i właśnie to skłoniło marketingowców Yamahy aby przeistoczyć ciekawostkę stoiska w seryjnie produkowany motocykl. Finalna wersja wywarła równie ogromne wrażenie i niedługo po premierze zdobyła pierwsze miejsce w konkursie Motorcycle Design Awards organizowanym podczas targów Intermot w Koloni.
Nagroda była w pełni uzasadniona. Patrząc na ten motocykl od razu rzuca się w oczy potężna jednostka napędowa w układzie V. Pozostały osprzęt jakby nie istniał, jest jedynie ułamkiem całej konstrukcji. Gigantyczny silnik chłodzony powietrzem o pojemności prawie 1700 cm ³ przyćmiewa pozostałe podzespoły zawłaszczając sobie całą uwagę. Ogromny piec jest nie tylko magnetyzujący, generuje również oszałamiający moment obrotowy. 150 Nm wystarczy aby wyrwać barki z zaczepów tym, którzy nie podejdą do niego z uzasadnioną pokorą.
Japońscy marketingowcy jeszcze bardziej uatrakcyjnili swój produkt oferując jednoślad w trzech fabrycznych wersjach tuningowych. Każdy nowy nabywca mógł w szerokim zakresie spersonalizować swój motocykl, dokładając np. pełny układ wydechowy marki Acropovic, dodatkowe osłony oraz wzmocnione podzespoły silnika (tłoki zwiększające kompresje, zawory, sprzęgła itp.). Coraz większe zainteresowanie modelem pozwoliło konstruktorom na podwyższenie poziomu seryjnego wyposażenia. Pod koniec produkcji pojawiło się regulowane przednie zawieszenie typu upside-down firmy Ohlins i opony Pirelli Diabolo Rosso.
MT-01 to bez wątpienia motocykl dla żądnych skrajnych emocji zapaleńców, który osiągami oraz wrażeniami z jazdy przewyższa legendarnego V-maxa. Posiada równie mocną jednostkę i o wiele lepsze podwozie dostosowane do kosmicznych przyspieszeń. Cechuje się również zadowalającą aerodynamiką, choć takie określenie w odniesieniu do nakeda wydaję się dość kontrowersyjne. Jednakże mimo braku owiewek nawet przy 160 km/h pęd powietrza nie stwarza aż takiego dyskomfortu jak w innych "golasach". Jest to zasługa wysoko poprowadzonej górnej linii baku oraz głęboko wciętemu w nadwozie siedzisku, dzięki czemu jeździec może zając opływową pozycję. W 2012 roku ostatni egzemplarz MT-01 zjeżdża z linii produkcyjnych. Przez 7 lat produkcji zdobył uznanie dużego grona motocyklistów, dzięki czemu nadal cieszy się popularnością na rynku wtórnym.