Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
17,18 zł
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
133,18 zł
166,47 zł
Najniższa cena: 166,47 zł
Łańcuch napędowy DID 520 112 otwarty z zapinką - DID520-112
35,01 zł
38,90 zł
Najniższa cena: 38,90 zł
Zębatka przód JT JTF565.13SC, 13z rozmiar 520 samoczyszcząca - JTF565.13SC
137,99 zł
Komplet łożysk główki ramy Koyo Craft
223,50 zł
279,37 zł
Najniższa cena: 279,37 zł
Łańcuch napędowy DID 520 NZ 112 otwarty z zapinką - DID520NZ-112
45,94 zł
54,05 zł
Najniższa cena: 54,05 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 C chromowany - HF204C
35,91 zł
39,90 zł
Najniższa cena: 39,90 zł
Zębatka przód JT JTF565.15RB, 15,z rozmiar 520 z tłumikiem drgań - JTF565.15RB
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
226,34 zł
282,92 zł
Najniższa cena: 282,92 zł
Łańcuch napędowy DID 520 DZ2 112 G&B otwarty z zapinką złoty - DID520DZ2G&B-112
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
317,20 zł
396,50 zł
Najniższa cena: 396,50 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 520 VX3 112 X-Ring otwarty z zapinką - DID520VX3-112
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha MT-03 320
- Yamaha MT-03 320 A ABS 2016
- Yamaha MT-03 320 A ABS 2017
- Yamaha MT-03 320 A ABS 2018
- Yamaha MT-03 320 A ABS 2019
- Yamaha MT-03 320 A ABS 2020
- Yamaha MT-03 320 A ABS 2021
- Yamaha MT-03 320 A ABS 2023
- Yamaha MT-03 320 A ABS 2022
Yamaha MT-03 320
Yamaha MT-03 to małolitrażowy motocykl szosowy, który w 2016 roku dołączył do gamy japońskiego koncernu o futurystycznej nazwie Hyper Naked. Według zapewnień producenta ma on zagwarantować użytkownikom zupełnie nowy wymiar doświadczeń w tej klasie pojemnościowej. Reklamujący go slogan "Dark Side of Japan" zdradza, że wrażenia będą nacechowane sportowymi uczuciami, a motocyklistów porwie dynamiczna stylistyka wyłamująca się poza wszelkie schematy. Czy nowa odsłona MT-03 faktycznie ma szansę zaskoczyć klientów?
Kluczowym parametrem jest masa własna, wynosząca jedynie 150 kilogramów. To właśnie dzięki lekkości konstrukcji jednostka napędowa o pojemności zaledwie 321 cm³ zapewnia doskonałą dynamikę i wrażenia, których dotąd mogliśmy spodziewać się jedynie po jednośladach o znaczenie większej kubaturze silnika. Moc maksymalna 42 KM i maksymalny moment obrotowy 30 Nm dadzą pełną satysfakcję zarówno podczas jazdy w mieście, jak i szaleńczej gonitwie po górskich serpentynach. Prosta budowa dwucylindrowego silnika stała się głównym wyznacznikiem atrakcyjnej ceny nowych egzemplarzy, a mimo to nie zabrakło w niej kutych tłoków i nawęglanych korbowodów. Chłodzony cieczą "twin" skrywa w głowicy osiem zaworów sterowanych podwójnym wałkiem rozrządu, co w połączeniu z elektronicznym systemem wtrysku paliwa gwarantuje kulturalną i ekonomiczną pracę. Według doniesień producenta 14 litrowy zbiornik paliwa zapewni zasięg ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu. Sportowy charakter jednostki napędowej nie kłóci sie z dużą elastycznością, co w połączeniu z precyzyjną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach zapewnia komfortową eksploatację w każdych realiach.
Podwozie to połączenie podstawowych rozwiązań konstrukcyjnych, jednakże nie zmienia to faktu, że dotrzymuje ono tempa "sercu" MT-03. Efektowna amortyzacja przedniego koła to zasługa konwencjonalnego widelca teleskopowego, tylnego zaś- centralnego elementu resorująco-tłumiącego opartego na dwustronnym wahaczu wleczonym. Japońskim inżynierom udało się tak zestroić oba komponenty, aby jazda sprawiała dużą przyjemność podczas pokonywania dróg o kiepskim stanie nawierzchni, ale z zachowaniem takiego "zapasu" sztywności, aby na szybkich odcinkach i zakrętach zapewnić dreszczyk emocji. Układ hamulcowy prezentuje się nieco skromnie na tle muskularnej sylwetki MT-03, aczkolwiek całkowicie wywiązuje się ze swojego zadania. Dwie tarcze o średnicach 298 mm i 220 mm współpracują z dwutłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi i wraz z przeciwblokującym systemem ABS dają maksimum skuteczności niezależnie od warunków na drodze.
Yamaha MT-03 świetnie sprawdzi się w rękach początkujących motocyklistów lub tych, którzy wracają do swojej pasji po latach przerwy. Niska masa nieresorowana i kompaktowe rozmiary zapewnią lekkość i łatwość prowadzenia, energiczna jednostka napędowa da przyjemność na wąskich trasach, a efektowny układ hamulcowy i optymalnie zestrojone zawieszenia będą gwarancją najwyższego stopnia bezpieczeństwa i komfortu jazdy. Gdy dołożymy do tego, że za sterami MT-03 możemy zasiąść już po ukończeniu 18 roku życia (prawo jazdy kategorii A2), to w tej kategorii cenowej ciężko będzie znaleźć motocykl, który przewyższy poziom japońskiego Hyper Naked' a.