check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Yamaha MW 125

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 22
Filtr powietrza BMC FM868/04 - FM868/04
Komplet naklejek Kutvek Velocity biało-czarny  - 3YM050185
Tarcza hamulcowa NG tył NG1619 - NG1619

385,86 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Tarcza hamulcowa NG tył NG1619 - NG1619

Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha MW 125

  • Yamaha MW 125 2018
  • Yamaha MW 125 2017
  • Yamaha MW 125 Tricity ABS 2023

Inne modele

Yamaha MW 125 Tricity

Części motocyklowe

Yamaha Tricity 125 to miejski skuter stworzony dla tych, co mają dosyć poruszania się środkami komunikacji masowej w zatłoczonych aglomeracjach. Wystarczy legitymować się prawem jazdy kategorii A1 lub B (od co najmniej 3 lat), aby korzystać z autorskiej technologii Leaning Multi Wheel, która niedoświadczonym motocyklistom zapewni stabilność i pewność prowadzenia nawet na najgorszych nawierzchniach.

Zastosowanie trzech kół niesie za sobą szereg zalet. Dodatkowa opona na przedzie pojazdu zapewnia większą powierzchnię styku z drogą, co w efekcie potęguje przyczepność podczas złych warunków pogodowych lub drogowych. Oznacza to, że pokonywanie zakrętu lub dynamiczna zmiana toru jazdy na wprost przebiega pewniej i znacząco zwiększa bezpieczeństwo eksploatacji. Kolejne zalety dostrzeżemy w ruchu miejskim. Powolne manewrowanie w ciasnym korku lub pozostawienie pojazdu na parkingu nie wymaga aż tak dużego zaangażowania ze strony użytkowników, jak w przypadku skutera o konwencjonalnej budowie. Nie mniej istotną zaletą jest fakt, że poruszanie się Tricity, mimo niewielkiej pojemności skokowej silnika, przyniesie bardziej doświadczonym jeźdźcom wiele zabawy. Układ dwóch kół we frontowej części maszyny zapewni zupełnie nowe doświadczenia z prowadzenia niepozornej "125-tki", co z pewnością zaskarbi sobie uwagę motocyklistów z wieloletnim stażem w eksploatacji jednośladu.

Jednakże specyficzny układ jezdny to nie wszystko, czym może pochwalić się trójkołowe dziecko Yamahy. Tricity to również nowoczesne rozwiązania konstrukcyjne gwarantujące bezpieczeństwo jazdy na najwyższym poziomie. Oświetlenie w technologii LED zapewni doskonałą widoczność kierowy i pozostałym członkom ruchu, a zintegrowany układ hamulcowy UBS z przeciwpoślizgowym systemem ABS okaże się niezbędny na śliskich i luźnych nawierzchniach, przy okazji do minimum upraszczając obsługę skutera. Gdy dołożymy do tego system oświetlanych schowków i ergonomiczną pozycję za kierownicą otrzymamy maszynę, która idealnie wpisuje się w wymagania i potrzeby współczesnego klienta.

Tricity to jeden z najatrakcyjniejszych skuterów w swojej klasie pojemnościowej, w którym dwa przednie koła jedynie urozmaicają sylwetkę i nadają jej niepowtarzalnego charakteru. Szeroka osłona na nogi i kompaktowa szyba zapewni niemalże całkowitą ochronę przed wiatrem i deszczem, zaś elegancka i miękka linia ze sportowym zacięciem pozwoli udać się nim nawet na biznesowe spotkanie, nie odstając wyrafinowaniem od ubioru podróżujących.

Źródłem napędu Tricity jest czterosuwowy silnik Blue Core o pojemności 124 cm³, który użytkownikom daje do dyspozycji moc maksymalną ponad 12 KM i maksymalny moment obrotowy 11,5 Nm. Dobra dynamika i wysoka kultura pracy jednostki napędowej to nieodłączny element chłodzonego cieczą "singla". W jego głowicy znajdziemy cztery zawory sterowane pojedynczym wałkiem rozrządu, zaś w układzie zasilania, elektroniczny system wtrysku paliwa gwarantujący nieprawdopodobnie niskie zużycie benzyny. Według producenta najspokojniejsi użytkownicy mogą ograniczyć spalanie nawet do 2 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 7,2 litra daje w rozrachunku ponad 350 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu.

Nietypowa konstrukcja trzykołowego podwozia skrywa sprawdzone rozwiązania. Przednie, 14-calowe koła amortyzują dwa widelce teleskopowe, a tylne, 13-calowe, dwa elementy resorująco-tłumiące oparte na wahaczu wleczonym, którym w tym przypadku jest bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT. W układzie hamulcowym znajdziemy tarcze o średnicach 220 mm i 230 mm oraz jednotłoczkowe zaciski hydrauliczne, współpracujące ze wcześniej wspomnianymi systemami UBS i ABS.

Yamaha Tricity 125 to skuter, który z pewnością wyróżni się w miejskim zgiełku i to nie tylko pod względem wyglądu. Pewności prowadzenia i stabilności, jaką Yamaha oferuje w bardzo rozważnej cenie, nie zapewni żadna klasyczna konstrukcja z dwoma kołami na pokładzie.