Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
14,96 zł
17,60 zł
Najniższa cena: 17,60 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 145 Aprilia/MUZ/Yamaha - HF145
16,65 zł
18,50 zł
Najniższa cena: 18,50 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x42x3 - S410250012007
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-7/1
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha SRX 600
- Yamaha SRX 600 N 1986
- Yamaha SRX 600 1987
- Yamaha SRX 600 1988
- Yamaha SRX 600 1989
- Yamaha SRX 600 H 1986
- Yamaha SRX 600 1986
- Yamaha SRX 600 1998
- Yamaha SRX 600 S 1998
- Yamaha SRX 600 1999
- Yamaha SRX 600 1997
- Yamaha SRX 600 2000
- Yamaha SRX 600 2001
- Yamaha SRX 600 2002
- Yamaha SRX 600 Mountain Max 1997
- Yamaha SRX 600 E 1995
- Yamaha SRX 600 E 1991
- Yamaha SRX 600 E 1992
- Yamaha SRX 600 E 1993
- Yamaha SRX 600 E 1994
- Yamaha SRX 600 E 1990
- Yamaha SRX 600 1990
Yamaha SRX 600
Gdy w latach 80' Yamaha SR 400 cieszyła się niebywałą popularnością w segmencie małolitrażowych motocykli szosowych, przynosiła szychom z Hamamatsu duże zyski oraz wzrost popularności marki. Odznaczała się trwałością, oszczędnym silnikiem oraz lubianą klasyczną linią. Projektując serię SRX Japońscy marketingowcy chcieli powtórzyć ten sukces, jednak tym razem wydając potencjalną legendę motoryzacji w nieco bardziej nowoczesnym opakowaniu.
SRX 600 to jednoślad typu naked odznaczający się atrakcyjną stylistyką o sportowym zacięciu. Został wyposażony w jednostkę napędową o pojemności 608 cm ³, zapożyczoną z rasowego enduro XT600. Sprawdzony w ciężkich warunkach terenowych jednocylindrowy silnik dawał szansę na bezproblemowe zyskanie zaufania pierwszych nabywców. Po niewielkich modyfikacjach chłodzony powietrzem czterosuw dobrze radził sobie na asfalcie, przed przegrzaniem dodatkowo chroniła go chłodnica oleju. Dzięki mocy 45 KM rozpędzał ważącą niespełna 170 kilogramów maszynę do 170 km/h.
Dopracowana konstrukcja i dobry osprzęt spowodowały niezłe powodzenie na rynku. Tarczowy układ hamulcowy, układ wydechowy z nisko osadzonym krótkim tłumikiem oraz regulowane zawieszenie w połączeniu ze smukłą sylwetką i dynamiczną linią nadwozia przyciągały wielu klientów. Yamaha twierdzi że przez 12 lat produkcji (1985-1997) sprzedała ponad 19 tysięcy sztuk SRX, i mimo że jest to duża wartość, to niestety ta seria nie powtórzyła sukcesu kasowego gamy SR. Stało się tak głównie za sprawą przytłaczającej konkurencji większych modeli z segmentu naked oraz fakt, że w połowie lat 90' konstrukcja silnika z XT600 była bardzo przestarzała. Producenci dokonali wtedy zmian w konstrukcji i wyposażyli SRX-a w nowszą jednostkę z drugiej generacji XT600E, przy okazji przeprowadzając gruntowny facelifting. Niewielka do SR sprzedaż to także wina krótkiego okresu importu do Stanów Zjednoczonych, który trwał jedynie dwa lata, podczas gdy SR 400 było tam sprzedawane nieprzerwanie aż do 2015 roku.