check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Yamaha TDM 900

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 918
Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9 -10%

16,56 zł

18,40 zł

Najniższa cena: 18,40 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9

stars    (18)
Podkładka miedziana 14x22x1.5 mm JMT - 4001796055720
Kołek montażowy do owiewek (1 szt.) - RVT-PT03 -5%

3,82 zł

4,02 zł

Najniższa cena: 4,02 zł

Kołek montażowy do owiewek (1 szt.) - RVT-PT03

stars    (7)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Filtr oleju HifloFiltro HF 145 Aprilia/MUZ/Yamaha  - HF145 -15%

14,96 zł

17,60 zł

Najniższa cena: 17,60 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 145 Aprilia/MUZ/Yamaha - HF145

stars    (10)
Żarówka 12V 5W T10 Tako - 230741
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420105 -10%

9,90 zł

11,00 zł

Najniższa cena: 11,00 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420105

stars    (2)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Automat stopu przód JMP

48,27 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1

stars    (5)
Podnóżek uniwersalny - 230117
Akumulator żelowy 12V 10 Ah WM YTX12-BS
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9 -10%

66,42 zł

73,80 zł

Najniższa cena: 73,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9

stars    (6)
Uszczelka pokrywy zaworów Athena -10%

15,97 zł

17,74 zł

Najniższa cena: 17,74 zł

Uszczelka pokrywy zaworów Athena

stars    (2)
Żarówka Osram 12V 5W W2,1x9,5d
Filtr oleju K&N KN145 - KN-145

39,62 zł

Filtr oleju K&N KN145 - KN-145

stars    (4)
Klocki hamulcowe EBC FA 252 (2 szt.) - FA252 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 252 (2 szt.) - FA252

stars    (1)
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Świeca Awina DPR8EA-9

6,99 zł

Świeca Awina DPR8EA-9

stars    (3)
Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410485015029 -10%

17,28 zł

19,20 zł

Najniższa cena: 19,20 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410485015029

stars    (1)
Klocki hamulcowe EBC FA 252 HH (2 szt.) - FA252HH -10%

143,10 zł

159,00 zł

Najniższa cena: 159,00 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 252 HH (2 szt.) - FA252HH

stars    (1)
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x55x9,5/10,5 - FSD-043R -5%

71,16 zł

74,90 zł

Najniższa cena: 74,90 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x55x9,5/10,5 - FSD-043R

stars    (1)
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Zaślepki otworu kierunkowskazu kpl 4 szt. - 221989
Kołek montażowy Tourmax do owiewek 1szt. - RVT-PR10 -5%

3,51 zł

3,69 zł

Najniższa cena: 3,69 zł

Kołek montażowy Tourmax do owiewek 1szt. - RVT-PR10

stars    (1)
Komplet oslon teleskopu czarny

39,98 zł

Komplet oslon teleskopu czarny

stars    (2)
Akumulator żelowy 12V 10Ah JMT YT12B-BS (WP12B-4)

Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha TDM 900

  • Yamaha TDM 900 A ABS 2010
  • Yamaha TDM 900 A ABS 2012
  • Yamaha TDM 900 2002
  • Yamaha TDM 900 2003
  • Yamaha TDM 900 2004
  • Yamaha TDM 900 A ABS 2005
  • Yamaha TDM 900 A ABS 2006
  • Yamaha TDM 900 A ABS 2007
  • Yamaha TDM 900 A ABS 2008
  • Yamaha TDM 900 A ABS 2009
  • Yamaha TDM 900 2010
  • Yamaha TDM 900 2005
  • Yamaha TDM 900 2006
  • Yamaha TDM 900 2007
  • Yamaha TDM 900 2008
  • Yamaha TDM 900 2009
  • Yamaha TDM 900 2011
  • Yamaha TDM 900 A ABS 2011
  • Yamaha TDM 900 A ABS 2013

Yamaha TDM 900

Części motocyklowe

Na początku lat 90' Yamaha zaprezentowała innowacyjny typ motocykla o wszechstronnym zastosowaniu, który stworzył nowy segment jednośladów. Model łączył w sobie najlepsze cechy maszyn klasy enduro, turystycznych i sportowych. Pojazd o nazwie TDM 850, bo o nim mowa, charakteryzował się skokiem zawieszeń z popularnych terenówek klasy średniej, obszerną owiewką i komfortową kanapą znaną z turystycznych długodystansowców oraz ramą typu Deltabox i precyzyjnym układem hamulcowym wyjętymi z topowego SuperSporta producenta.

Mimo powszechnej opinii (że jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego) Yamaha stworzyła motocykl na każdą okazję, który bez problemu sprosta większości zachcianek użytkowników. Co więcej kupując jeden produkt, potencjalni nabywcy teoretycznie dostawali w cenie właściwości pojazdów z trzech odrębnych światów. Po zdobyciu dużej popularności na rynku i wyrobieniu sobie ugruntowanej pozycji wśród motocyklistów nadszedł czas na nowy, większy model. Tak narodziła się Yamaha TDM 900, nowocześniejsza i pozbawiona głównych wad poprzednika.

Zmodernizowana maszyna z segmentu "Triple Sport" posiadała jednostkę napędową o pojemności 897 cm ³, generującą moc 86 KM i maksymalny moment obrotowy 89 Nm. Chłodzony cieczą, dwucylindrowy, rzędowy czterosuw posiadał pięć zaworów w każdej głowicy, których pracą sterował podwójny wałek rozrządu. Dopracowana jednostka o niskiej masie i stosunkowo dużej mocy pozwalała na osiągnięcie prędkości maksymalnej 210 km/h, z czego pierwszą "setkę" już po upływie 3,7 sekundy. W porównaniu do pierwotnej wersji rolę układu zasilania pełnił elektroniczny system wtrysku paliwa, a nie jak przedtem klasyczne gaźniki. Ponadto pojawił się układ wydechowy z wielozadaniowym katalizatorem i systemem dopalania spalin dostosowującym go do normy emisji Euro 3, skrzynia biegów zyskała szóste przełożenie, a układ hamulcowy pochodził z wyczynowego modelu YZF-R1. Na przedniej osi zainstalowano dwie ogromne tarcze o średnicy 300 mm i cztero tłoczkowe zaciski, zaś z tyły mniejszą, 245 mm tarczę z jedno tłoczkowym zaciskiem pływającym. Taki zestaw gwarantował najlepszą skuteczność w swojej klasie. Dzięki ramie, wahaczowi i ażurowym obręczom kół z lekkich stopów aluminium, mimo większej pojemności silnika i bardziej skomplikowanej konstrukcji udało się zmniejszyć masę własną o ponad 15 kilogramów. Takie połączenie było gwarantem sukcesu. Pojemny, 20 litrowy zbiornik paliwa połączony z niewygórowanym spalaniem na poziomie 4,5 l/100 kilometrów, ponad przeciętna ochrona przed pędem powietrza i niepogodą, dobre właściwości trakcyjne i niska masa dodatkowo przyczyniły się do pozytywnego odbioru motocykla.

Tym modelem Yamaha wpłynęła na nieznane wody, więc nie mogło obyć się bez pewnych niedociągnięć i wad konstrukcyjnych. Wysoko umieszczona kanapa stawiała zbyt duże wyzwanie przed mniej rosłymi jeźdźcami, przednie zawieszenie było zestrojone zbyt "miękko", a brak centralnej podnóżki i skomplikowana budowa utrudniały serwisowanie i nieprzewidywane naprawy w podróży. Także jednostka czuła na gwałtowną zmianę prędkości obrotowej i niecodziennie wysoka cena nowych egzemplarzy wpływała niekorzystnie na image wielozadaniowej serii Japończyków. Na szczęście główne bolączki TDM 900 zniknęły w 2005 roku wraz z pojawieniem się drugiej generacji, która nie była modernizowana aż do czasu zakończenia produkcji.

TDM 900 to bez wątpienia udana seria motocykli, która przez kilkanaście lat obecności na rynku nie doczekała się znaczących konkurentów. Ergonomiczna pozycja za kierownicą, niemal "hermetyczne" odizolowanie od otaczających warunków pogodowych, rozbudowana deska rozdzielcza przekazująca mnogość informacji i prawie ćwierć tony ładowności to idealna recepta na bezkompromisowego kompana dalekich wojaży.