check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Yamaha TRX 850

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 816
Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9 -10%

16,56 zł

18,40 zł

Najniższa cena: 18,40 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9

stars    (18)
Żarówka 12V 4W BA9S postojówka - 83184
Podkładka miedziana 14x22x1.5 mm JMT - 4001796055720
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Filtr oleju HifloFiltro HF 145 Aprilia/MUZ/Yamaha  - HF145 -15%

14,96 zł

17,60 zł

Najniższa cena: 17,60 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 145 Aprilia/MUZ/Yamaha - HF145

stars    (10)
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Żarówka Osram 12V 21W BA15s

7,00 zł

Żarówka Osram 12V 21W BA15s

stars    (3)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420105 -10%

9,90 zł

11,00 zł

Najniższa cena: 11,00 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420105

stars    (2)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Automat stopu przód JMP

48,27 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Żarówka Osram 12V 4W BA9s

6,44 zł

Żarówka Osram 12V 4W BA9s

stars    (4)
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1

stars    (5)
Akumulator żelowy 12V 10 Ah WM YTX12-BS
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9 -10%

66,42 zł

73,80 zł

Najniższa cena: 73,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9

stars    (6)
Świeca zapłonowa NGK DPR9EA-9 - 5329 -10%

17,01 zł

18,90 zł

Najniższa cena: 18,90 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR9EA-9 - 5329

stars    (2)
Kierunkowskaz Yamaha prawy przód/lewy tył - 76964
Uszczelka pokrywy zaworów Athena -10%

15,97 zł

17,74 zł

Najniższa cena: 17,74 zł

Uszczelka pokrywy zaworów Athena

stars    (2)
Żarówka H4 12V 60/55W
Filtr oleju K&N KN145 - KN-145

39,62 zł

Filtr oleju K&N KN145 - KN-145

stars    (4)
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Klosz kierunkowskazu biały kpl. - 91031
Łożysko 6203 2RSC3 SKF - 6203 2RSH/C3
Zaworek iglicowy Mikuni typ 4 - M4 -5%

34,10 zł

35,89 zł

Najniższa cena: 35,89 zł

Zaworek iglicowy Mikuni typ 4 - M4

stars    (1)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x53x8/9,5 - P40FORK455052 -10%

26,82 zł

29,80 zł

Najniższa cena: 29,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x53x8/9,5 - P40FORK455052

stars    (3)
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Klocki hamulcowe EBC FA 088 (2 szt.) - FA088 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Pasuje na tył

Klocki hamulcowe EBC FA 088 (2 szt.) - FA088

stars    (3)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x53x8/10,5 - FSD-036B -5%

104,41 zł

109,90 zł

Najniższa cena: 109,90 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x53x8/10,5 - FSD-036B

stars    (2)

Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha TRX 850

  • Yamaha TRX 850 1996
  • Yamaha TRX 850 1997
  • Yamaha TRX 850 1998
  • Yamaha TRX 850 1999

Yamaha TRX 850

Części motocyklowe

Na początku lat 90' na rynku motocykli z silnikiem V-twin rozgrywała się wielka batalia pomiędzy Włochami (reprezentowanymi przez Ducati 916), a Japończykami (którzy na ring wypuścili Hondę VTR1000 i Suzuki TL1000). Na pięć lat przed rozpoczęciem nowego millenium Yamaha postanowiła dołączyć do rywalizacji, wystawiając do walki swojego najnowszego sportowca- model TRX 850.

Motocykl został wyposażony w innowacyjną jednostkę napędową w układzie Twin, jakiej świat seryjnie produkowanych jednośladów jeszcze nie widział. W dwóch równolegle umieszczonych cylindrach kąt zapłonu wynosi 270 stopni, co niosło za sobą wiele zalet. Przede wszystkim podczas pracy silnika żaden z tłoków nigdy nie pozostaje w bezruchu, co skutkuje ciągłym ruchem koła zamachowego, a to z kolei pozwala na nagromadzenie dużego zapasu energii kinetycznej. W efekcie silnik pracuje płynniej niż w konstrukcjach o 180 i 360 stopniowym kącie zapłonu. Taka jednostka cechuje się niezwykle równą pracą, mniejszymi wibracjami i efektywniejszym wypalaniem mieszanki. Jest to też o wiele trwalsza konstrukcja i pozwala na zwiększenie mocy jednostki bez potrzeby wzmacniania podzespołów. Innowacyjne rozwiązanie w kolejnych latach zostało zastosowane przez wiele renomowanych marek w motocyklach o wysilonych jednostkach.

Kolejnym przełomem było umieszczenie suchej miski olejowej w kadłubie silnika, co znacząco uprościło konstrukcję i wyeliminowało zewnętrzne kanały obiegu oleju. Miało to także duży wpływ na koszty produkcji, a w efekcie na ostateczną cenę jednośladu.

Yamaha nie bez powodu stylistycznie wzorowała się na Ducati 916, TRX miał być bowiem tańszą i lepiej wykonaną alternatywą dla drogiego Włocha. Wyeksponowana kratownicowa rama, będąca nieodłącznym elementem motocykli z Bolonii, nie pozostawiała żadnych wątpliwości co do inspiracji projektantów z kraju kwitnącej wiśni. Dlaczego więc mimo nienagannej stylistyki, nowoczesnego silnika, dobrego układu hamulcowego i efektywnych zawieszeń TRX nie odniósł sukcesu i jego produkcja zakończyła się już po 4 latach od premiery? Zapewne dużą rolę odegrały osiągi. Jednostka "850-tki" generując 79 KM była o wiele słabsza od konkurencji, nawet mniejsze wielocylindrowe modele Yamahy generowały większą moc. Kolejnym minusem było bezpardonowe nawiązanie do Ducati, bowiem nie każdy motocyklista chciałby jeździć na kopi. Do mniejszych zaniedbań można zaliczyć również twardą kanapę, brak uchwytów dla pasażera i wskaźnika paliwa oraz lusterka o ograniczonej widoczności.

TRX znalazł niewielu miłośników, jednakże był cenioną maszyną do codziennej jazdy i wypadów na tor, gdzie pokazywał duże pokłady temperamentu. Yamaha niestety nie dawała się do dalszych podróży, ponieważ przez wysoko wyprowadzone masywne tłumiki montaż kufrów bocznych był niemożliwy. Ci którzy jednak chcieli spróbować sił na długich trasach musieli zadowolić się tankbagiem i centralną skrzynią, co znacząco zmniejszało przestrzeń bagażową.