check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Yamaha TT 225

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Sortuj

Znaleziono: 183
Łożysko SKF 6202 2RS

22,90 zł

Łożysko SKF 6202 2RS

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK DR8ESL - 2923 -10%

15,71 zł

17,46 zł

Najniższa cena: 17,46 zł

Świeca zapłonowa NGK DR8ESL - 2923

stars    (4)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Zębatka przód JT JTF1263.15, 15z rozmiar 428 - JTF1263.15 -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Zębatka przód JT JTF1263.15, 15z rozmiar 428 - JTF1263.15

stars    (23)
Łożysko 6202 2RSC3 SKF - 6202 2RSH/C3
Świeca zapłonowa NGK DR8EIX irydowa - DR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK DR8EIX irydowa - DR8EIX

stars    (4)
Linka prędkościomierza

32,16 zł

Linka prędkościomierza

stars    (3)
Świeca zapłonowa Denso IX24 Irydowa - DR8EIX - IX24
Filtr oleju HifloFiltro HF 143 MBK/Yamaha  - HF143 -15%

30,27 zł

35,61 zł

Najniższa cena: 35,61 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 143 MBK/Yamaha - HF143

stars    (4)
Uszczelka pokrywy zaworów Athena -10%

18,51 zł

20,57 zł

Najniższa cena: 20,57 zł

Uszczelka pokrywy zaworów Athena

stars    (1)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 36x48x11/12,5 - P40FORK455037 -10%
Klocki hamulcowe EBC FA 101 (2 szt.) - FA101 -10%

81,73 zł

90,81 zł

Najniższa cena: 90,81 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 101 (2 szt.) - FA101

stars    (3)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400485420602 -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400485420602

stars    (1)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 36x48x8/9,5 - P40FORK455035 -10%

28,35 zł

31,50 zł

Najniższa cena: 31,50 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 36x48x8/9,5 - P40FORK455035

stars    (3)
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Błotnik przód Polisport Supermoto czarny - 8562100007
Przyrząd do odczytu rozmiaru łańcucha JMP
Uszczelka filtra oleju Athena 34,52x3,53 mm O-Ring -10%

14,97 zł

16,63 zł

Najniższa cena: 16,63 zł

Uszczelka filtra oleju Athena 34,52x3,53 mm O-Ring

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-12/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-12/1

stars    (3)
Lusterko motocyklowe JMP lewe

42,28 zł

Lusterko motocyklowe JMP lewe

stars    (2)
Uszczelka napinacza łańcuszka rozrządu Athena -10%

14,27 zł

15,85 zł

Najniższa cena: 15,85 zł

Uszczelka napinacza łańcuszka rozrządu Athena

Filtr oleju MIW Meiwa Y4006 HF143 - Y4006
Dźwignia hamulca prawa JMP aluminiowa Yamaha
Klocki hamulcowe EBC FA 101 R (2 szt.) - FA101R -10%

115,91 zł

128,79 zł

Najniższa cena: 128,79 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 101 R (2 szt.) - FA101R

stars    (3)
Szczęki hamulcowe EBC 518 - Y518 -10%

47,25 zł

52,50 zł

Najniższa cena: 52,50 zł

Szczęki hamulcowe EBC 518 - Y518

stars    (1)
Klocki hamulcowe EBC FA 101 TT (2 szt.) - FA101TT -10%

80,08 zł

88,98 zł

Najniższa cena: 88,98 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 101 TT (2 szt.) - FA101TT

stars    (3)
Zawór ssący ProX stalowy - 28.2396-2
Filtr oleju K&N KN143 - KN-143
Akumulator żelowy JMT JM6N4-2A-4
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 539 SI (2 szt.) - MCB539SI -5%

107,07 zł

112,70 zł

Najniższa cena: 112,70 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 539 SI (2 szt.) - MCB539SI

stars    (3)

Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha TT 225

  • Yamaha TT 225 1986
  • Yamaha TT 225 1987
  • Yamaha TT 225 S 1986

Yamaha TT 225

Od samego początku (od 1975 roku) w skład gamy TT wchodziły jedynie motocykle stricte terenowe, od których użytkownicy nie mogli oczekiwać ani komfortu podróżowania, ani zbędnego wyposażenia, które miałoby uprzyjemnić eksploatację. Po zmianach jakie wprowadzono w premierowym modelu TT 600 z 1983 roku większość motocyklistów była pewna, że w najbliższych latach obraz serii TT ulegnie znaczącej metamorfozie. Pojawiła się podwójna kanapa, pozycja za kierownicą stała się bardziej ergonomiczna, zbiornik paliwa powiększono do pojemności, która zapewniała zadowalający zasięg na jednym tankowaniu, a w skład wyposażenia podstawowego wchodziło oświetlenie wraz z kierunkowskazami i lusterka. Modele TT 225 i TT 350, które wprowadzono do oferty trzy lata po przełomowej "600-tce", przejęły te wartości i gwarantowały użytkownikom zarówno wygodę, jak i niesamowite właściwości terenowe.


Yamahę TT 225 wyposażono w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 223 cm³ generującą moc 20 KM i moment obrotowy na poziomie 25 Nm. Czterosuwowy, chłodzony powietrzem silnik posiadał dwuzaworową głowicę z pojedynczym wałkiem rozrządu, sześciostopniową skrzynię biegów o krótkich przełożeniach oraz układ zasilania z klasycznym gaźnikiem renomowanej marki Teikei. Niewysilony "singiel" zdobył uznanie bezawaryjnego i niezwykle trwałego, a dzięki banalnie prostej budowie nie wzbraniał się przed naprawami w improwizowanych warsztatach podczas off-road'owych przepraw. Co więcej, dzięki niskiej masie własnej motocykla (tylko 100 kilogramów) był on w stanie zapewnić godziwe osiągi zarówno na asfalcie, jak i poza nim.


Jednakże, dzielność w terenie to zasługa nie tylko dobrego źródła napędu. Zawieszeniem przedniego, 21 calowego koła zajmował się widelec teleskopowy o skoku aż 240 mm, a tylnego, 18 calowego centralna kolumna resorująco-tłumiąca oparta na aluminiowym wahaczu wleczonym o skoku 220 mm. W skład wyposażenia seryjnego wchodziły terenowe opony jednej z najlepszych firm w tej dziedzinie- Pirelli. Tarczowo-bębnowy układ hamulcowy świetnie radził sobie z niską masą motocykla, dzięki czemu bezpieczeństwo na drodze było nieporównywalnie większe niż we wcześniejszych modelach (poza TT 600), a podczas terenowych szaleństw użytkownicy mogli pozwolić sobie na więcej niż konkurencja na przestarzałych hamulcach bębnowych.


Mimo dopracowanej konstrukcji pierwsza generacja TT 225 utrzymała się na rynku jedynie przez dwa lata. Co ciekawe, stało się tak głównie za sprawą równolegle wprowadzonego modelu TT 350, który przez niewiele wyższą cenę oraz lepsze osiągi zdeklasował bratni model i przywłaszczył sobie większość jego klienteli. Do wersji 225 powrócono dopiero w 2001 roku i do dziś można ją spotkać w ofercie producenta w nieco zmienionej formie pod postacią modelu TT 230 (jednostka napędowa nadal o pojemności 223 cm³). Tak jak w przypadku innych nowoczesnych modeli z serii TT, tak i obecne generacje modelu TT 225, a później TT 230 zostały przygotowane wyłącznie do jazdy po zamkniętych torach i nie posiadają homologacji drogowej.