Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
83,41 zł
87,80 zł
Najniższa cena: 87,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009
11,94 zł
13,27 zł
Najniższa cena: 13,27 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 30x39x4 - S410485012009
29,52 zł
32,80 zł
Najniższa cena: 32,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
26,75 zł
Łożysko SKF 6205
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
31,49 zł
Automat stopu przód JMP
98,55 zł
109,50 zł
Najniższa cena: 109,50 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR853.40, 40z rozmiar 520 - JTR853.40
40,23 zł
44,70 zł
Najniższa cena: 44,70 zł
Zębatka przód JT JTF575.15, 15z rozmiar 520 - JTF575.15
15,50 zł
16,32 zł
Najniższa cena: 16,32 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia Tourmax 2 szt - CIR-1/2
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha TT 350
- Yamaha TT 350 1986
- Yamaha TT 350 1990
- Yamaha TT 350 1991
- Yamaha TT 350 1992
- Yamaha TT 350 1993
- Yamaha TT 350 1994
- Yamaha TT 350 1995
- Yamaha TT 350 1985
- Yamaha TT 350 1988
- Yamaha TT 350 1987
- Yamaha TT 350 1989
Yamaha TT 350
Model TT 350 został wprowadzony do oferty Yamahy wraz z mniejszą wersją TT 225, jednakże w przeciwieństwie do niej zyskał ogromną popularność i zagościł w katalogach producenta aż na 10 lat (1986-1996). Te dwa zbliżone modele dzieliły ze sobą większość rozwiązań konstrukcyjnych oraz głównych podzespołów, a mimo to nieomal wszystkim motocyklistom do gustu bardziej przypadła ta masywniejsza wersja, która co prawda dysponowała większą mocą, ale była również znacząco cięższa.
Yamaha TT 350 została wyposażona w jednocylindrowy silnik o pojemności 349 cm³, generujący moc maksymalną 34 KM i maksymalny moment obrotowy przekraczający wartość 30 Nm. Takie osiągi zamknięte w lekkiej konstrukcji o masie własnej 120 kilogramów zapewniały dynamiczne przyspieszenia oraz prędkość maksymalną ponad 125 km/h. Niezaprzeczalną zaletą jednostki napędowej TT 350 była prosta budowa i sprawdzone rozwiązania konstrukcyjne. Chłodzenie powietrzem, zasilanie tradycyjnym gaźnikiem marki Teikei, głowica z czterema zaworami sterowanymi podwójnym wałkiem rozrządu oraz sześciobiegowa skrzynia biegów sprawiały, że bieżące serwisy i potencjalne naprawy mogły być bez przeszkód przeprowadzane w przydomowym garażu przez niewykwalifikowanych użytkowników. Niewysilona, czterosuwowa jednostka dawała jeszcze więcej korzyści, z których trwałość i niskie spalanie uplasowały się na samym szczycie długiej listy zalet. Podczas spokojnej jazdy na drogach asfaltowych zasięg TT 350 na 8 litrowym zbiorniku paliwa wynosił ponad 200 kilometrów, co jak na motocykl klasy enduro z przełomu lat 80'/90' ubiegłego wieku jest zaiste świetnym wynikiem.
Poza źródłem napędu konstrukcja TT 350 była nieomal identyczna jak w wersji "225". Tarczowo-bębnowy układ hamulcowy, konwencjonalne zawieszenie (z przodu widelec teleskopowy, z tyłu amortyzator typu Monoshock) o dużym skoku i ponadprzeciętnej wytrzymałości, koła w rozmiarze 21 i 18 cali, solidna rama z rur stalowych oraz układ przeniesienia napędu klasycznym łańcuchem to cechy, które w zupełności wystarczą do efektownej jazdy w wymagającym terenie, ale sprawdzą się również podczas codziennej eksploatacji w zatłoczonym mieście.
Mimo że do TT 350 nie powrócono po latach, tak jak to miało miejsce w przypadku mniejszych wersji, to 10 lat obecności na drogach i bezdrożach całego świata w zupełności wystarczyło, aby "350-tka" zapisała się na kartach historii Yamahy i bezpowrotnie zawładnęła sercami ogromnej grupy entuzjastów ciężkiego off-roadu.