Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
27,37 zł
32,20 zł
Najniższa cena: 32,20 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303
44,00 zł
51,76 zł
Najniższa cena: 51,76 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris - HF303C
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 319/2 (2 szt.) - FA319/2
549,75 zł
610,83 zł
Najniższa cena: 610,83 zł
dostawa 0 złAkumulator żelowy 12V 11.2 Ah Yuasa YTZ14S
263,33 zł
292,59 zł
Najniższa cena: 292,59 zł
dostawa 0 zł Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 442/4 HH (4 szt.) - FA442/4HH
661,36 zł
Akumulator litowo-jonowy 12V 5Ah JMT HJTZ14S-FP YTZ14S YTZ10S Li-Ion z wskaźnikiem
128,38 zł
135,14 zł
Najniższa cena: 135,14 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 731 SH (2 szt.) - MCB731SH
132,63 zł
147,37 zł
Najniższa cena: 147,37 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 319/2 HH (2 szt.) - FA319/2HH
671,37 zł
745,97 zł
Najniższa cena: 745,97 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 11,2Ah Yuasa TTZ14S-BS
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha V-Max 1700
- Yamaha V-Max 1700 ABS 2011
- Yamaha V-Max 1700 ABS 2012
- Yamaha V-Max 1700 ABS 2009
- Yamaha V-Max 1700 A VMax ABS 2009
- Yamaha V-Max 1700 A VMax ABS 2010
- Yamaha V-Max 1700 A VMax ABS 2011
- Yamaha V-Max 1700 A VMax ABS 2015
- Yamaha V-Max 1700 A VMax ABS 2016
- Yamaha V-Max 1700 A VMax ABS 2013
- Yamaha V-Max 1700 A VMax ABS 2014
- Yamaha V-Max 1700 ABS 2010
- Yamaha V-Max 1700 ABS 2020
- Yamaha V-Max 1700 ABS 2019
- Yamaha V-Max 1700 ABS 2018
- Yamaha V-Max 1700 ABS 2017
Yamaha V-max 1700
W 2009 roku po krótkiej nieobecności w świecie motocykli powraca legenda. Udoskonalona konstrukcja, nowe rozwiązania technologiczne, mniejsza masa oraz więcej mocy i momentu obrotowego. Tak w skrócie można opisać drugą generację V-maxa.
Topowy muscle bike ze stajni Yamahy otrzymał nowoczesną jednostkę napędową w układzie V4 o 65 stopniowym kącie rozchylenia cylindrów. Silnik o pojemności 1700 cm ³ zespolony z sekwencyjną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach gwarantuje niesamowite przeżycia. Moc 200 KM i 167 Nm momentu obrotowego w dniu premiery czyniły V-maxa najmocniejszym seryjnie produkowanym motocyklem. Bestia otrzymała również miano najszybszego fabrycznego jednośladu, bo mimo ogromnej masy 310 kilogramów "pierwszą setkę" osiąga w 2,7 sekundy. V-max zawdzięcza osiągi technologiom spotykanych w motocyklach klasy Super Sport. Sprzęgło antyhoppingowe (niedopuszczające do uślizgu tylnego koła podczas redukcji biegów), elektroniczne sterowanie długością kanału dolotowego i ruchem przepustnic oraz kute tłoki to tylko część z nich. Niestety elektronika sprawuję też pieczę nad prędkością maksymalną (ograniczając ją do 220 km/h) oraz dawkowaniem mocy na czwartym i piątym biegu. Jednakże elektronika budzi się do życia dopiero po 400 metrach od startu. Dzieje się tak aby motocykl mógł wykorzystać całą dostępną moc w wyścigach na ¼ mili. Dzięki takiemu rozwiązaniu Yamaha zawłaszczyła sobie serca tysięcy amerykanów.
V-max oprócz osiągów oferuję również ponadczasową stylistykę. Muskularne kształty, ociekający czernią silnik i tylna opona o szerokości 200 mm. Całość dopełnia piękny układ wydechowy wykonany z nieziemsko lekkiego tytanu. Motocykl z seryjnym wyposażeniem wygląda rewelacyjnie, jednak stanowi też wspaniałą bazę do tuningu i customowych przeróbek, a gdy zaopatrzymy go w kufry przeobrazi się w niezłomnego turystyka, któremu nawet na najcięższej alpejskiej przełęczy nie zabraknie sił.
V-max ma niewielu konkurentów na rynku. Największymi z nich są włoskie Ducati Diavel oraz nietuzinkowy CR&S DUU, a także brytyjski Triumph Rocket III Roadster.