Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
31,46 zł
34,96 zł
Najniższa cena: 34,96 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 266 SFA (2 szt.) - SFA266
16,65 zł
18,50 zł
Najniższa cena: 18,50 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x42x3 - S410250012007
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
116,41 zł
Regulator napięcia Yamaha - 86778
52,11 zł
57,90 zł
Najniższa cena: 57,90 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 37x49,1x8/10,5 NOK - P40FORK455174
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha VP 125 X-City
- Yamaha VP 125 X-City 2011
- Yamaha VP 125 X-City 2012
- Yamaha VP 125 X-City 2008
- Yamaha VP 125 X-City 2009
- Yamaha VP 125 X-City 2010
- Yamaha VP 125 X-City 2013
- Yamaha VP 125 X-City 2014
- Yamaha VP 125 X-City 2015
- Yamaha VP 125 X-City 2016
- Yamaha VP 125 X-City 2007
- Yamaha VP 125 X-City 2006
Inne modele
- Yamaha VP 300
- Yamaha VP 300 Versity
- Yamaha VP 250 X-City
- Yamaha YXM 700
- Yamaha YXM 1000
- Yamaha YXC 700
- Yamaha YXM 700 Viking
- Yamaha MT-250
- Yamaha FJR 1300
- Yamaha YFM 660
- Yamaha YFM 700
- Yamaha YFM 550
- Yamaha YFM 90
- Yamaha YFM 400
- Yamaha YFM 225
- Yamaha YFM 300
- Yamaha YFM 200
- Yamaha YFM 100
- Yamaha YFM 80
- Yamaha YXR 700
- Yamaha YXR 660
- Yamaha YXP 1000
- Yamaha YXP 700
- Yamaha YXE 700
- Yamaha YXE 850
- Yamaha EC-03
- Yamaha SX Venom 400
- Yamaha Venture 480
- Yamaha Sno Scoot 200
- Yamaha YA 25
- Yamaha XZ 550
- Yamaha XS 650
- Yamaha VK 540
- Yamaha V 75
- Yamaha RS 100
- Yamaha GPX 338
- Yamaha SW 433
- Yamaha V 50
- Yamaha SW 396
- Yamaha SG 25
- Yamaha SDR 200
- Yamaha RX 50
- Yamaha PW 0
- Yamaha LT-2 100
- Yamaha LB 50
- Yamaha GP 643
- Yamaha GP 433
Yamaha VP 125 X-City
Najmniejsza Yamaha z rodziny X-City to zwrot producenta w stronę młodzieży. Gdy prawo jazdy kategorii A1 zaczęło zyskiwać popularność w naszym kraju importerzy postanowili włączyć do oferty model 125, oferujący możliwości zbliżone do jednośladów z manualną skrzynią biegów. Przede wszystkim "125-tka" całą konstrukcję nadwozia i podwozia dzieli z większymi wersjami, co w efekcie skutkuje skutecznym układem hamulcowym, optymalnie zestrojonym zawieszeniem i sporymi gabarytami oferującymi duży komfort użytkowania.
Dzięki ciekawej stylistyce X-City nie zginie w miejskim zgiełku, co będzie dodatkową zachętą dla nastolatków. Co prawda linia nadwozia została poprowadzona według klasycznych standardów i kwalifikuje Yamahę do grona nowoczesnych retro pojazdów, aczkolwiek dynamiczne formy oświetlenia i aerodynamiczny wygląd nadają lekko sportowego charakteru. Duże, 16 calowe koła z lekkich stopów aluminium gwarantują sprawne wybieranie nierówności i podręcznikową trakcję.
Średniej wysokości szyba zapewnia należytą ochronę przed wiatrem, co więcej została zamocowana na niewielkich dystansach co niweluje turbulencje spowodowane podciśnieniem i nie generuje niebezpiecznych sił przenoszonych na kierownicę, które mogłyby spowodować niekontrolowany manewr na drodze. Ponadto osłona posiada zadowalający zakres regulacji wysokości, co jest ogromnym plusem dla niższych jeźdźców.
Niestety maksi skuter Yamahy boryka się z typowym problemem spotykanym w maszynach z dużymi obręczami kół. Pod kanapą znajduje się niewielki płytki schowek, który nie zmieści nawet jednego otwartego kasku. Cechuje się za to dużą szerokością i długością, więc przewożenie sporych pakunków nie będzie sprawiało kłopotów. Konstrukcja przeszczepiona z większych jednostek ma także swoje minusy. Chłodzony cieczą silnik generuje niespełna 15 KM, co przy masie własnej 165 kilogramów daje o sobie znać podczas przyspieszania. Gdy do tego dołożymy dwie osoby i niewielki bagaż okaże się, że małe X-City cierpi na niedobór mocy podczas startu i wyprzedzania innych uczestników ruchu. Jednakże podczas jazdy solo rozpędzimy się do zadowalających 105 km/h, a po przejechaniu 100 kilometrów ze zbiornika paliwa nie zniknie więcej niż 3 litry benzyny.
Podczas codziennej eksploatacji te wartości z pewnością stawiają Yamahę w pozytywnym świetle. Miejskie wojaże umili także wyprostowana pozycja za kierownicą, rozbudowana deska rozdzielcza z wbudowanym ciekłokrystalicznym wyświetlaczem oraz należyta osłona nóg przed wiatrem i mżawką. Na pochwałę zasługuje także układ hamulcowy, duże tarcze o średnicy prawie 300 mm należycie wywiązują się z powierzonego zadania.
Małe X-City to doskonała alternatywa dla mało komfortowej komunikacji miejskiej i promieniującego żarem w upalne dni wnętrza samochodu. Jest zwinna, ekonomiczna i przyjemna dla oka, posiada więc wszystko czego potrzebują mieszkańcy zatłoczonych metropolii.