check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Yamaha XJR 1300

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1400
Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9 -10%

16,56 zł

18,40 zł

Najniższa cena: 18,40 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9

stars    (18)
Żarówka 12V 4W BA9S postojówka - 83184
Podkładka miedziana 14x22x1.5 mm JMT - 4001796055720
Kołek montażowy do owiewek (1 szt.) - RVT-PT03 -5%

3,82 zł

4,02 zł

Najniższa cena: 4,02 zł

Kołek montażowy do owiewek (1 szt.) - RVT-PT03

stars    (7)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Świeca zapłonowa NGK CR8E - CR8E -10%

32,31 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8E - CR8E

stars    (8)
Żarówka 12V 5W T10 Tako - 230741
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5
Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX

stars    (7)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Żarówka Osram 12V 21W BA15s

7,00 zł

Żarówka Osram 12V 21W BA15s

stars    (3)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420105 -10%

9,90 zł

11,00 zł

Najniższa cena: 11,00 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420105

stars    (2)
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x45x5,3 - S410510012003 -10%

14,49 zł

16,10 zł

Najniższa cena: 16,10 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x45x5,3 - S410510012003

stars    (5)
Automat stopu przód JMP

48,27 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Żarówka Osram 12V 4W BA9s

6,44 zł

Żarówka Osram 12V 4W BA9s

stars    (4)
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1

stars    (5)
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph  - HF401 -15%

18,79 zł

22,10 zł

Najniższa cena: 22,10 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401

stars    (3)
Linka prędkościomierza

32,16 zł

Linka prędkościomierza

stars    (7)
Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9 -10%

66,42 zł

73,80 zł

Najniższa cena: 73,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9

stars    (6)
Lampa przód H4 - 99224

236,25 zł

Lampa przód H4 - 99224

stars    (6)
Żarówka H4 12V 60/55W
Akumulator żelowy 12V 11.2 Ah WM Motor WTZ14S YTZ14S
Żarówka Osram 12V 5W W2,1x9,5d
Klocki hamulcowe EBC FA 252 (2 szt.) - FA252 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 252 (2 szt.) - FA252

stars    (1)
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Płytka zaworowa JMP 25 [2,70 mm]
Świeca Awina DPR8EA-9

6,99 zł

Świeca Awina DPR8EA-9

stars    (3)
Akumulator żelowy 12V 12Ah WM YT14B-BS
Zaworek iglicowy Mikuni typ 4 - M4 -5%

34,10 zł

35,89 zł

Najniższa cena: 35,89 zł

Zaworek iglicowy Mikuni typ 4 - M4

stars    (1)
Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410485015029 -10%

17,28 zł

19,20 zł

Najniższa cena: 19,20 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410485015029

stars    (1)
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
Klocki hamulcowe EBC FA 252 HH (2 szt.) - FA252HH -10%

143,10 zł

159,00 zł

Najniższa cena: 159,00 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 252 HH (2 szt.) - FA252HH

stars    (1)
Linka licznika Yamaha

49,00 zł

Linka licznika Yamaha

stars    (7)
Komplet naprawczy siłownika sprzęgła Tourmax - CCK-201 -5%

64,60 zł

68,00 zł

Najniższa cena: 68,00 zł

Komplet naprawczy siłownika sprzęgła Tourmax - CCK-201

stars    (3)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x55x9,5/10,5 - FSD-043R -5%

71,16 zł

74,90 zł

Najniższa cena: 74,90 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x55x9,5/10,5 - FSD-043R

stars    (1)
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l

Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha XJR 1300

  • Yamaha XJR 1300 2011
  • Yamaha XJR 1300 2012
  • Yamaha XJR 1300 1999
  • Yamaha XJR 1300 SP 1999
  • Yamaha XJR 1300 2000
  • Yamaha XJR 1300 SP 2000
  • Yamaha XJR 1300 2001
  • Yamaha XJR 1300 SP 2001
  • Yamaha XJR 1300 2002
  • Yamaha XJR 1300 2003
  • Yamaha XJR 1300 2004
  • Yamaha XJR 1300 2005
  • Yamaha XJR 1300 2006
  • Yamaha XJR 1300 2007
  • Yamaha XJR 1300 2008
  • Yamaha XJR 1300 2009
  • Yamaha XJR 1300 2010
  • Yamaha XJR 1300 2013
  • Yamaha XJR 1300 C 2015
  • Yamaha XJR 1300 C 2016
  • Yamaha XJR 1300 C Anniversary 2016
  • Yamaha XJR 1300 2014
  • Yamaha XJR 1300 Racer 2015
  • Yamaha XJR 1300 Racer 2016
  • Yamaha XJR 1300 1998

Inne modele

Yamaha XJR 1300

Części motocyklowe

Yamaha XJR 1300 to motocykl posiadający tyle zalet, że od czasów premiery w 1999 roku nie wprowadzono w nim żadnych większych zmian, a mimo tego jego popularność wśród doświadczonych motocyklistów nie spadła aż do momentu wycofania ze sprzedaży w 2016 roku. Doskonałe prowadzenie, niesamowicie elastyczny silnik o nienagannej kulturze pracy, wysoki komfort jazdy oraz niskie koszty eksploatacyjne połączone z małą awaryjnością zagwarantowały spektakularny sukces rynkowy, jeden z największych w dziejach japońskiego koncernu.

Masywny jednoślad z rodziny "golasów" zadziwiał zwrotnością i lekkością prowadzenia, na szybkich zakrętach i górskich serpentynach odznaczał się stuprocentową stabilnością, a podczas rozwijania prędkości maksymalnej (wynoszącej 230 km/h) gwarantował jeźdźcom pewność zachowań i genialną stateczność. Prosta konstrukcja i świetne osiągi czterocylindrowego "rzędowca" oferowane były w bardzo konkurencyjnej cenie, dlatego obecnie modele z pierwszych lat produkcji sprzedawane są za kwotę zbliżoną do sumy jaką przyjdzie zapłacić za nowy, małolitrażowy jednoślad z Państwa Środka.

Ośmiozaworowa jednostka napędowa chłodzona powietrzem z podwójnym wałkiem rozrządu zasilana jest przez klasyczne gaźniki od renomowanego producenta Mikuni. Z pojemności 1250 cm ³ wykrzesano moc 98 KM i moment obrotowy 104 Nm, co w połączeniu z precyzyjną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach dawało bardzo duże możliwości zarówno podczas szybkich przelotów, jak i codziennej jeździe po zatłoczonym mieście.

Mocne serce osadzono w wytrzymałej i bardzo sztywnej ramie z rur stalowych o solidnej średnicy. Całkowite wykorzystanie potencjału było zasługą dopracowanego, aczkolwiek prostego podwozia. Klasyczny widelec teleskopowy i dwie kolumny resorująco-tłumiące firmy Ohlins osadzone na aluminiowym wahaczu było zestrojone w taki sposób, aby dawać zarówno komfortowe tłumienie niewielkich nierówności na drodze przy całkowitym obciążeniu oraz pozwalać na bardzo dynamiczną jazdę podczas samotnych eskapad. Układ hamulcowy przejęty z wyczynowego modelu YZF-R1 z trzema dyskami o średnicy 300 i 270 mm oraz cztero- i dwutłoczkowymi zaciskami dawał całkowitą skuteczność, którą w końcowych latach produkcji podnosił przeciwpoślizgowy system ABS. Dopełnieniem były 17 calowe felgi obute w dość szerokie opony z wysokiej półki markowego producenta, oferujące dobrą trakcję i świetną przyczepność w zmiennych warunkach pogodowych.

Ograniczone koszty produkcji narzucały konstruktorom pewne ograniczenia w dobieraniu materiałów, dlatego gotowy do jazdy XJR ważył nieco ponad 250 kilogramów i był bardzo łakomy na paliwo. Na dużym, 21 litrowym zbiorniku zasięg wynosił zaledwie 300 kilometrów, dlatego mimo dużych aspiracji turystycznych rzadko był wybierany na kompana dalekodystansowych podróży w mniej zbadane zakątki świata. Jest to jednak jego jedyna wada, która raczej nie wpłynie za bardzo na wielbicieli szybkiej jazdy. Na analogowym prędkościomierzu pierwszą "setkę" jeździec zobaczy po upływie zaledwie 3 sekund, a na kolejną będzie musiał zaczekać trzy razy dłużej. Takie osiągi w zestawieniu z motocyklem z przełomu tysiącleci od zawsze wywoływały wyraz uznania, dlatego częste wizyty na stacjach benzynowych nie powinny stanowić dobrego kontrargumentu do zakupu własnego egzemplarza. Tym bardziej że Yamaha cechuje się dużą trwałością i wytrzymałością podzespołów, a przeglądy techniczne przewidziane są jedynie co 15 000 kilometrów.

Takie zestawienie połączone z ponadczasową stylistyką klasycznej linii nadwozia niestety w pewnym momencie zniknęło z salonów Yamahy w większości krajów Europy. Wyśrubowane normy emisji spalin i hałasu Euro postawiły przed konstruktorami z Hamamatsu barierę, której nie opłacało się przeskakiwać. Konieczność zastosowania zaawansowanych układów wydechowych i nowoczesnego, elektronicznego wtrysku paliwa oraz szeregu zmian w jednostce napędowej generowałoby znaczny wzrost kosztów produkcyjnych, a w efekcie wysoką cenę finalnego produktu, za którą potencjalni nabywcy nie otrzymywaliby w zasadzie nic atrakcyjnego. Cały sukces XJR 1300 był zawarty właśnie w relacji ceny do jakości i osiągów, a tych nie dałoby się już podnieść bez kolejnych kosztów. Mimo zainstalowania wielofunkcyjnego katalizatora w końcowym tłumiku, systemu dopalania spalin i podstawowej wersji wtrysku paliwa nie uzyskano dobrych wyników podczas badań, dlatego XJR bezpowrotnie zniknął z oferty Yamahy.