Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
41,31 zł
45,90 zł
Najniższa cena: 45,90 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x53x11 - P40FORK455167
57,30 zł
Filtr oleju K&N KN147 - KN-147
66,15 zł
73,50 zł
Najniższa cena: 73,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x55,1x9,5/10 NOK - P40FORK455089
24,21 zł
26,90 zł
Najniższa cena: 26,90 zł
Łożysko Athena SKF 6203 2RS1C3 17x40x12 mm - MS170400120M3
67,05 zł
74,50 zł
Najniższa cena: 74,50 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 199 SFA HH (2 szt.) - SFA199HH
103,50 zł
115,00 zł
Najniższa cena: 115,00 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 408 SFA HH (2 szt.) - SFA408HH
48,51 zł
53,90 zł
Najniższa cena: 53,90 zł
Łożysko Athena SKF 6303 2RSC3 17x47x14 mm - MS170470140M3
359,82 zł
399,80 zł
Najniższa cena: 399,80 zł
dostawa 0 złPasek napędowy Athena 32,5x894x15,5 - S410000350045
131,10 zł
145,67 zł
Najniższa cena: 145,67 zł
Rolki wariatora Athena 25x14,9mm 20 g 8 szt. - S41000030P111
16,96 zł
Żarówka Vicma H7 55W 12V - 14641
600,38 zł
667,09 zł
Najniższa cena: 667,09 zł
dostawa 0 złKomplet kewlarowych tarcz sprzęgła ze sprężynami EBC SRC 099 - SRC099
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha XP 500
- Yamaha XP 500 T-Max 2001
- Yamaha XP 500 T-Max 2002
- Yamaha XP 500 T-Max 2003
- Yamaha XP 500 T-Max 2004
- Yamaha XP 500 T-Max 2005
- Yamaha XP 500 T-Max 2006
- Yamaha XP 500 T-Max 2007
- Yamaha XP 500 T-Max 2008
- Yamaha XP 500 T-Max 2009
- Yamaha XP 500 A T-Max ABS 2005
- Yamaha XP 500 A T-Max ABS 2006
- Yamaha XP 500 A T-Max ABS 2007
- Yamaha XP 500 A T-Max ABS 2008
- Yamaha XP 500 A T-Max ABS 2009
- Yamaha XP 500 T-Max 2011
- Yamaha XP 500 T-Max Tech Max ABS 2010
Inne modele
- Yamaha XP 560
- Yamaha XP 530
- Yamaha XP 500 T-Max
- Yamaha XP 530 T-Max
- Yamaha XP 560 T-Max
- Yamaha YFM 350
- Yamaha YFM 250
- Yamaha MT-250
- Yamaha FJR 1300
- Yamaha YFM 660
- Yamaha YFM 700
- Yamaha YFM 550
- Yamaha YFM 90
- Yamaha YFM 400
- Yamaha YFM 225
- Yamaha YFM 300
- Yamaha YFM 200
- Yamaha YFM 100
- Yamaha YFM 80
- Yamaha YXR 700
- Yamaha YXR 660
- Yamaha YXP 1000
- Yamaha YXP 700
- Yamaha YXM 700
- Yamaha YXE 700
- Yamaha YXE 850
- Yamaha YXC 700
- Yamaha EC-03
- Yamaha SX Venom 400
- Yamaha Venture 480
- Yamaha Sno Scoot 200
- Yamaha YA 25
- Yamaha XZ 550
- Yamaha XS 650
- Yamaha VK 540
- Yamaha V 75
- Yamaha RS 100
- Yamaha GPX 338
- Yamaha SW 433
- Yamaha V 50
- Yamaha SW 396
- Yamaha SG 25
- Yamaha SDR 200
- Yamaha RX 50
- Yamaha PW 0
- Yamaha LT-2 100
- Yamaha LB 50
- Yamaha GP 643
- Yamaha GP 433
Yamaha XP 500 T-Max
Yamaha T-Max 500 to jeden z największych bestseller'ów w ponad 130 letniej historii japońskiej firmy. Elegancka stylistyka ze sportowym zacięciem, mocna jednostka napędowa, ponadprzeciętna jakość wykonania oraz wysoki poziom komfortu i bezpieczeństwa jazdy- oto główne powody, dzięki którym T-Max odniósł duży sukces na ogólnoświatowym rynku motocyklowym.
Największą zaletą T-Max'a jest podwozie dopracowane nawet w najmniejszym detalu, które czerpie garściami z innych jednośladów Yamahy. Zastosowano w nim podzespoły i rozwiązania konstrukcyjne z takich hitów, jak FZ6 Fazer. To właśnie z tego modelu pochodzi efektywny układ hamulcowy z przeciwpoślizgowym systemem ABS, który nie dopuści do blokady kół podczas jazdy przy złej pogodzie lub na drogach o nawierzchni, która najlepsze czasy ma już dawno za sobą. Na przedniej osi zamontowano dwie wentylowane tarcze o dużej, bo 267-mm średnicy i dwutłoczkowe zaciski hydrauliczne, na tylnej zaś, pojedynczą tarczę o tych samych wymiarach i zacisk jednotłoczkowy. Taki zestaw zapewnia krótką drogę hamowania i dobre wyczucie, przy okazji całkowicie radząc sobie z niemałą masą skutera. Amortyzację przedniego koła powierzono widelcowi teleskopowemu o bardzo dobrym tłumieniu nierówności, a tylnego, centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej typu Monoshock opartej na wahaczu wleczonym. Ażurowe koła o rozmiarze 15 cali zapewniają dobrą zwrotność, co wraz z oponami o dużej szerokości zapewnia stabilne prowadzenie na każdej nawierzchni.
W budowie ramy dostrzeżemy rozwiązanie, które nie jest powszechnie stosowane w tej kategorii jednośladów. W T-Max'ie roli wahacza nie pełni, tak jak w innych skuterach, sama jednostka napędowa, a tradycyjny wahacz znany z konstrukcji motocyklowych . Napęd końcowy realizowany jest za pośrednictwem łańcucha ukrytego w obudowie, zaś jednostka napędowa umieszczona jest centralnie. Takie rozwiązanie optycznie odchudza tył pojazdu, zmniejsza masę nieresorowaną tylnego koła i zapewnia lepszy rozkład mas, przyczyniając się do lepszego prowadzenia w zakrętach.
Do napędu T-Max'a użyto dwucylindrowego silnika o pojemności 499 cm³. Chłodzona cieczą jednostka napędowa posiada ośmiozaworową głowicę z podwójnym wałkiem rozrządu, co gwarantuje wysoką kulturę pracy. Dzięki zasilaniu elektronicznym wtryskiem paliwa uzyskano doskonałą reakcję na ruch manetki gazu i niskie zużycie paliwa. Na zbiorniku paliwa o pojemności 15 litrów zasięg zautomatyzowanego krążownika wynosi aż 300 kilometrów na jednym tankowaniu, co, biorąc pod uwagę masę własną 225 kilogramów, jest w pełni zadowalającym wynikiem. Moc maksymalna 43,5 KM i maksymalny moment obrotowy 45 Nm pozwalają na bardzo dynamiczną jazdę i osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 170 km/h. Przeniesienie napędu automatyczną przekładnią bezstopniową V-Belt odbywa się w bardzo płynny sposób, jednocześnie gwarantując maksymalne wyciszenie pracy tego układu.
Yamaha T-Max 500 to idealna propozycja dla wszystkich, co poszukują wygodnego środka transportu w mieście i poza nim. Doskonałe właściwości jezdne, bogate wyposażenie i osiągi znane z motocykli z tej samej klasy pojemnościowej przez wiele lat zapewniały T-Max'owi pozycję lidera w swoim segmencie. Patrząc na popularność tego modelu, mimo, że już od dobrych paru lat w ofercie japońskiego koncernu widnieje jego następca, T-Max z całą pewnością jeszcze przez długi czas będzie nieodłącznym elementem krajobrazu dróg na całym świecie.