check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Yamaha XP 500

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 277
Świeca zapłonowa NGK CR7E - CR7E -10%

33,48 zł

37,20 zł

Najniższa cena: 37,20 zł

Świeca zapłonowa NGK CR7E - CR7E

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK CR7EIX irydowa - CR7EIX -10%

60,75 zł

67,50 zł

Najniższa cena: 67,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR7EIX irydowa - CR7EIX

stars    (2)
Filtr oleju HifloFiltro HF 147 Kymco/Yamaha  - HF147 -15%

28,31 zł

33,30 zł

Najniższa cena: 33,30 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 147 Kymco/Yamaha - HF147

stars    (1)
Płytka zaworowa ProX 7,5 [1,925 mm] - 29.748192.5
Filtr oleju HifloFiltro HF 985 Kymco/Yamaha  - HF985 -15%

22,10 zł

26,00 zł

Najniższa cena: 26,00 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 985 Kymco/Yamaha - HF985

Klocki hamulcowe EBC FA 199 SFAC (2 szt.) - SFAC199 -10%

47,79 zł

53,10 zł

Najniższa cena: 53,10 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 199 SFAC (2 szt.) - SFAC199

stars    (2)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x53x11 - P40FORK455167 -10%

41,31 zł

45,90 zł

Najniższa cena: 45,90 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x53x11 - P40FORK455167

Filtr oleju K&N KN147 - KN-147
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x55,1x9,5/10 NOK - P40FORK455089 -10%
Klocki hamulcowe EBC FA 408 SFA (2 szt.) - SFA408 -10%

44,10 zł

49,00 zł

Najniższa cena: 49,00 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 408 SFA (2 szt.) - SFA408

Klocki hamulcowe EBC FA 199 SFA (2 szt.) - SFA199 -10%

41,49 zł

46,10 zł

Najniższa cena: 46,10 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 199 SFA (2 szt.) - SFA199

stars    (2)
Filtr oleju Athena FFP013 (HF147) - FFP013 -10%

20,52 zł

22,80 zł

Najniższa cena: 22,80 zł

Filtr oleju Athena FFP013 (HF147) - FFP013

Łożysko Athena SKF 6203 2RS1C3 17x40x12 mm - MS170400120M3 -10%

24,21 zł

26,90 zł

Najniższa cena: 26,90 zł

Łożysko Athena SKF 6203 2RS1C3 17x40x12 mm - MS170400120M3

Klocki hamulcowe EBC FA 408 SFAC (2 szt.) - SFAC408 -10%

50,76 zł

56,40 zł

Najniższa cena: 56,40 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 408 SFAC (2 szt.) - SFAC408

Klocki hamulcowe EBC FA 199 SFA HH (2 szt.) - SFA199HH -10%

67,05 zł

74,50 zł

Najniższa cena: 74,50 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 199 SFA HH (2 szt.) - SFA199HH

stars    (2)
Filtr powietrza HifloFiltro HFA 4505 - HFA4505 -15%

36,38 zł

42,80 zł

Najniższa cena: 42,80 zł

Filtr powietrza HifloFiltro HFA 4505 - HFA4505

Klocki hamulcowe EBC FA 252 SFAC (2 szt.) - SFAC252 -10%

35,23 zł

39,14 zł

Najniższa cena: 39,14 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 252 SFAC (2 szt.) - SFAC252

stars    (1)
Klocki hamulcowe EBC FA 408 SFA HH (2 szt.) - SFA408HH -10%

103,50 zł

115,00 zł

Najniższa cena: 115,00 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 408 SFA HH (2 szt.) - SFA408HH

Filtr powietrza HifloFiltro HFA 4909 - HFA4909 -15%

41,23 zł

48,50 zł

Najniższa cena: 48,50 zł

Filtr powietrza HifloFiltro HFA 4909 - HFA4909

Klocki hamulcowe EBC FA 252 SFA (2 szt.) - SFA252 -10%

39,96 zł

44,40 zł

Najniższa cena: 44,40 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 252 SFA (2 szt.) - SFA252

stars    (1)
Filtr powietrza HifloFiltro HFA 4507 - HFA4507 -15%

36,38 zł

42,80 zł

Najniższa cena: 42,80 zł

Filtr powietrza HifloFiltro HFA 4507 - HFA4507

Pompa paliwa Tourmax - FPP-901 -5%

379,91 zł

399,90 zł

Najniższa cena: 399,90 zł

dostawa 0 zł

Pompa paliwa Tourmax - FPP-901

Klocki hamulcowe Galfer KH 199 FD169G1054 - FD169G1054
Łożysko Athena SKF 6303 2RSC3 17x47x14 mm - MS170470140M3 -10%

48,51 zł

53,90 zł

Najniższa cena: 53,90 zł

Łożysko Athena SKF 6303 2RSC3 17x47x14 mm - MS170470140M3

Pasek napędowy Athena 32,5x894x15,5 - S410000350045 -10%

359,82 zł

399,80 zł

Najniższa cena: 399,80 zł

dostawa 0 zł

Pasek napędowy Athena 32,5x894x15,5 - S410000350045

Rolki wariatora Athena 25x14,9mm 20 g 8 szt. - S41000030P111 -10%

131,10 zł

145,67 zł

Najniższa cena: 145,67 zł

Rolki wariatora Athena 25x14,9mm 20 g 8 szt. - S41000030P111

Filtr powietrza HifloFiltro HFA 4506 - HFA4506 -15%

36,10 zł

42,47 zł

Najniższa cena: 42,47 zł

Filtr powietrza HifloFiltro HFA 4506 - HFA4506

Żarówka Vicma H7 55W 12V - 14641
Wariator J.Costa PRO Yamaha XP 500 T-max - IT605PRO
Klocki hamulcowe Galfer KH 199 FD169G1380 - FD169G1380
Komplet kewlarowych tarcz sprzęgła ze sprężynami EBC SRC 099 - SRC099 -10%

600,38 zł

667,09 zł

Najniższa cena: 667,09 zł

dostawa 0 zł

Komplet kewlarowych tarcz sprzęgła ze sprężynami EBC SRC 099 - SRC099

Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha XP 500

  • Yamaha XP 500 T-Max 2001
  • Yamaha XP 500 T-Max 2002
  • Yamaha XP 500 T-Max 2003
  • Yamaha XP 500 T-Max 2004
  • Yamaha XP 500 T-Max 2005
  • Yamaha XP 500 T-Max 2006
  • Yamaha XP 500 T-Max 2007
  • Yamaha XP 500 T-Max 2008
  • Yamaha XP 500 T-Max 2009
  • Yamaha XP 500 A T-Max ABS 2005
  • Yamaha XP 500 A T-Max ABS 2006
  • Yamaha XP 500 A T-Max ABS 2007
  • Yamaha XP 500 A T-Max ABS 2008
  • Yamaha XP 500 A T-Max ABS 2009
  • Yamaha XP 500 T-Max 2011
  • Yamaha XP 500 T-Max Tech Max ABS 2010

Inne modele

Yamaha XP 500 T-Max

Części motocyklowe

Yamaha T-Max 500 to jeden z największych bestseller'ów w ponad 130 letniej historii japońskiej firmy. Elegancka stylistyka ze sportowym zacięciem, mocna jednostka napędowa, ponadprzeciętna jakość wykonania oraz wysoki poziom komfortu i bezpieczeństwa jazdy- oto główne powody, dzięki którym T-Max odniósł duży sukces na ogólnoświatowym rynku motocyklowym.

Największą zaletą T-Max'a jest podwozie dopracowane nawet w najmniejszym detalu, które czerpie garściami z innych jednośladów Yamahy. Zastosowano w nim podzespoły i rozwiązania konstrukcyjne z takich hitów, jak FZ6 Fazer. To właśnie z tego modelu pochodzi efektywny układ hamulcowy z przeciwpoślizgowym systemem ABS, który nie dopuści do blokady kół podczas jazdy przy złej pogodzie lub na drogach o nawierzchni, która najlepsze czasy ma już dawno za sobą. Na przedniej osi zamontowano dwie wentylowane tarcze o dużej, bo 267-mm średnicy i dwutłoczkowe zaciski hydrauliczne, na tylnej zaś, pojedynczą tarczę o tych samych wymiarach i zacisk jednotłoczkowy. Taki zestaw zapewnia krótką drogę hamowania i dobre wyczucie, przy okazji całkowicie radząc sobie z niemałą masą skutera. Amortyzację przedniego koła powierzono widelcowi teleskopowemu o bardzo dobrym tłumieniu nierówności, a tylnego, centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej typu Monoshock opartej na wahaczu wleczonym. Ażurowe koła o rozmiarze 15 cali zapewniają dobrą zwrotność, co wraz z oponami o dużej szerokości zapewnia stabilne prowadzenie na każdej nawierzchni.

W budowie ramy dostrzeżemy rozwiązanie, które nie jest powszechnie stosowane w tej kategorii jednośladów. W T-Max'ie roli wahacza nie pełni, tak jak w innych skuterach, sama jednostka napędowa, a tradycyjny wahacz znany z konstrukcji motocyklowych . Napęd końcowy realizowany jest za pośrednictwem łańcucha ukrytego w obudowie, zaś jednostka napędowa umieszczona jest centralnie. Takie rozwiązanie optycznie odchudza tył pojazdu, zmniejsza masę nieresorowaną tylnego koła i zapewnia lepszy rozkład mas, przyczyniając się do lepszego prowadzenia w zakrętach.

Do napędu T-Max'a użyto dwucylindrowego silnika o pojemności 499 cm³. Chłodzona cieczą jednostka napędowa posiada ośmiozaworową głowicę z podwójnym wałkiem rozrządu, co gwarantuje wysoką kulturę pracy. Dzięki zasilaniu elektronicznym wtryskiem paliwa uzyskano doskonałą reakcję na ruch manetki gazu i niskie zużycie paliwa. Na zbiorniku paliwa o pojemności 15 litrów zasięg zautomatyzowanego krążownika wynosi aż 300 kilometrów na jednym tankowaniu, co, biorąc pod uwagę masę własną 225 kilogramów, jest w pełni zadowalającym wynikiem. Moc maksymalna 43,5 KM i maksymalny moment obrotowy 45 Nm pozwalają na bardzo dynamiczną jazdę i osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 170 km/h. Przeniesienie napędu automatyczną przekładnią bezstopniową V-Belt odbywa się w bardzo płynny sposób, jednocześnie gwarantując maksymalne wyciszenie pracy tego układu.

Yamaha T-Max 500 to idealna propozycja dla wszystkich, co poszukują wygodnego środka transportu w mieście i poza nim. Doskonałe właściwości jezdne, bogate wyposażenie i osiągi znane z motocykli z tej samej klasy pojemnościowej przez wiele lat zapewniały T-Max'owi pozycję lidera w swoim segmencie. Patrząc na popularność tego modelu, mimo, że już od dobrych paru lat w ofercie japońskiego koncernu widnieje jego następca, T-Max z całą pewnością jeszcze przez długi czas będzie nieodłącznym elementem krajobrazu dróg na całym świecie.