check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Yamaha XP 530

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 169
Świeca zapłonowa NGK CR7E - CR7E -10%

33,48 zł

37,20 zł

Najniższa cena: 37,20 zł

Świeca zapłonowa NGK CR7E - CR7E

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK CR7EIX irydowa - CR7EIX -10%

60,75 zł

67,50 zł

Najniższa cena: 67,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR7EIX irydowa - CR7EIX

stars    (2)
Klocki hamulcowe EBC FA 252 SFA (2 szt.) - SFA252 -10%

39,96 zł

44,40 zł

Najniższa cena: 44,40 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 252 SFA (2 szt.) - SFA252

stars    (1)
Klocki hamulcowe EBC FA 319 SFA (2 szt.) - SFA319 -10%

30,33 zł

33,70 zł

Najniższa cena: 33,70 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 319 SFA (2 szt.) - SFA319

Światło Stop Denali - DNL.B6.003

430,08 zł

dostawa 0 zł

Światło Stop Denali - DNL.B6.003

Wariator J.Costa Yamaha XP 530 T-max - IT6052PRO
Tarcze sprzęgła Polini Yamaha T-Max 530 po 2012 - 230.0020
Lampa tył Vicma LED z kierunkowskazami Yamaha - ST-5082
Szyba owiewka Vicma Racing Yamaha T-Max 530 - BY147RCIN
Szyba owiewka Vicma wysoka Yamaha T-Max 530 - BY147HPIN
Łożysko główki ramy Buzzetti - 6115
Komplet uszczelek silnikowych Top-End Athena Yamaha T-Max 530 12-19 - P400485600184 -10%

472,32 zł

524,80 zł

Najniższa cena: 524,80 zł

dostawa 0 zł

Komplet uszczelek silnikowych Top-End Athena Yamaha T-Max 530 12-19 - P400485600184

Tłumik Akrapovic Yamaha XP 500/530 T-max tytan - M-R01502T
Wariator Top Performances TPR - 9927130
Wariator Yasuni Axial 4T  - VAR560YTN40

1 600,90 zł

dostawa 0 zł

Wariator Yasuni Axial 4T - VAR560YTN40

Zestaw cartridge YSS - CO208-680TRC-03

3 454,01 zł

dostawa 0 zł

Zestaw cartridge YSS - CO208-680TRC-03

Amortyzator YSS TopLine tył  - OX456-330TRCL-14-859
Tarcza hamulcowa NG przód NG1205 pływająca - NG1205
Tarcza hamulcowa NG przód NG1205X pływająca - NG1205X
Tarcza hamulcowa NG przód/tył NGKITTMAX 2015 - NGKITTMAX 2015
Łańcuszek rozrządu Tourmax 134 ogniw - CMM-J134 -5%

249,09 zł

262,20 zł

Najniższa cena: 262,20 zł

dostawa 0 zł

Łańcuszek rozrządu Tourmax 134 ogniw - CMM-J134

Radialna pompa hamulca Magura HC3 tłoczek 15mm czarna - 2100689
Rolki wariatora Athena 25x14,9mm 18 g 8 szt. - S41000030P110 -10%

199,42 zł

221,58 zł

Najniższa cena: 221,58 zł

Rolki wariatora Athena 25x14,9mm 18 g 8 szt. - S41000030P110

Tarcza hamulcowa Brembo 68B407F8 tył - 68B407F8

Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha XP 530

  • Yamaha XP 530 SX Sport Edition ABS 2018
  • Yamaha XP 530 Tmax 2012
  • Yamaha XP 530 Tmax 2013
  • Yamaha XP 530 Tmax 2014
  • Yamaha XP 530 Tmax 2015
  • Yamaha XP 530 Tmax 2016
  • Yamaha XP 530 A Tmax ABS 2012
  • Yamaha XP 530 A Tmax ABS 2013
  • Yamaha XP 530 A Tmax ABS 2014
  • Yamaha XP 530 A Tmax ABS 2015
  • Yamaha XP 530 A Tmax ABS 2017
  • Yamaha XP 530 A Tmax ABS Iron Max 2015
  • Yamaha XP 530 DX Tmax ABS 2017
  • Yamaha XP 530 A Tmax ABS 2016
  • Yamaha XP 530 T-Max Lux Max ABS 2016

Yamaha XP 530 T-Max

Części motocyklowe

Flagowa seria maksi skuterów Yamahy weszła na rynek w 2001 roku. Od czasów premiery na targach w Neapolu wyrobiła sobie ugruntowaną pozycję wśród zróżnicowanej grupy dorosłych "skuterzystów" na całym globie. Używali jej biznesmeni, bo stonowana linia nadwozia pasowała do eleganckich garniturów, zaś dostawcy ładunków wszelkiej maści upodobali sobie ją za sprawą dużych możliwości transportowych. Dzięki udanej konstrukcji wyjściowej i atrakcyjnemu wyglądowi przez kilkanaście lat produkcji nie zachodziły w niej większe zmiany, jedyne modernizacje ograniczono do facelifting-ów i sezonowych wersji kolorystycznych. W 2012 roku gama T-Max, bo o niej mowa, doczekała się zupełnie nowej odsłony. Zyskała bardziej agresywną stylizację, jeszcze lepsze właściwości jezdne i mocniejsze serce. Nikt, kto zobaczył świeżego członka rodziny XP na targach w Los Angeles, nie przeszedł obok stoiska japońskiego koncernu z Hamamatsu obojętnie.

Nowy T-Max 530 prezentuje się zjawiskowo, widać że nadwozie zostało szczegółowo dopracowane nawet w najmniejszym detalu. Zwarta bryła nadwozia nacechowana jest licznymi załamaniami i ostrymi liniami, które spektakularnie przeplatają się z czarno-białym malowaniem karoserii. Można śmiało oznajmić że wyglądem nie ustępuje najbardziej dynamicznym motocyklom z stajni Yamahy, nawet tym klasy SuperSport.

Aerodynamiczne kształty zdradzają sportowego ducha jednośladu, jednakże nie można zarzucić "530-stce" braku funkcjonalności poprzednika. Nawet na tej płaszczyźnie widać dużą poprawę, choć właściciele protoplasty zawsze twierdzili że nie może być już lepiej. Wysoka szyba ochronna zyskała regulację wysokości położenia, co więcej zamocowano ją do przedniej czaszy na tulejach dystansujących. Dzięki temu zniwelowano powstające podczas szybszej jazdy podciśnienie, dlatego nowa Yamaha jest o wiele bardziej stabilna i nie sposób się po niej spodziewać niekontrolowanych zachowań na drodze. Pod kanapą i w panelu kierownicy znajdziemy dwa duże schowki, zaś za sterami pojawił się piękny zestaw wskaźników o symetrycznych kształtach. Pokazuje on mnogość informacji, dlatego oprócz podstawowych wskazań dowiemy się np. o spalaniu mierzonym w czasie rzeczywistym. Co najważniejsze bardziej dynamiczny dizajn nie kłuci się z komfortem podróżowania i ergonomią jazdy. Zarówno kierowca jak i pasażer mają do dyspozycji przestronne siedziska oraz odpowiednio umieszczone podnóżki/podesty. Nowe panele boczne są dużo szersze, dlatego lepiej chronią jeźdźców przed złymi warunkami atmosferycznymi i w większym stopniu odchylają strumień powietrza.

Po zajęciu miejsca za kierownicą właściciele starszych generacji T-Max'a od razu poczują różnicę. Już po pierwszych przejechanych kilometrach poczują poprawioną pracę napędu o zwiększonej mocy. Nie do przeoczenia będzie także lepsza trakcja i wyważenie pojazdu, dzięki którym wrażenia płynące z jazdy nie ustępują tym, które da się odczuć podczas dosiadania sportowego motocykla ze średniej klasy pojemnościowej.

Kubaturę dwucylindrowej jednostki napędowej powiększono do 530 cm ³, co w połączeniu z większymi kanałami dolotowymi i nowym, elektronicznym systemem wtrysku paliwa z modelu YZF-R6 spowodowało wzrost mocy maksymalnej do 46,5 KM. Moment obrotowy również nie pozostał w miejscu i zwiększył się do aż 52,5 Nm. Chłodzony cieczą, ośmiozaworowy silnik z podwójnym wałkiem rozrządu przekazuje moc za pośrednictwem innowacyjnej, automatycznej przekładni bezstopniowej. Jednakże na próżno w niej szukać konwencjonalnych rozwiązań znanych z poprzedniego modelu, bowiem tylne koło napędzane jest za pomocą pasa zębatego. Takie rozwiązanie pozwoliło na centralne umieszczenie źródła napędu, co w efekcie poskutkowało lepszym rozłożeniem mas i niżej umieszczonym środkiem ciężkości.

Klasyczna rama z rur stalowych odeszła w zapomnienie, na jej miejscu pojawiła się o wiele sztywniejsza konstrukcja z lekkich stopów aluminium. Dwustronny wahacz i wiele innych podzespołów zostało wykonanych z tego samego materiału, dlatego w stosunku do modelu na sezon 2011 uzyskano niebywałą redukcję masy. Gotowy do jazdy T-Max 530 waży zaledwie 221 kilogramów, z czego ponad 20 kg stanowią płyny eksploatacyjne, a 5 kg przypada na przeciwpoślizgowy system ABS.

Bezpieczeństwo i komfort jazdy gwarantowane przez "530-stkę" to wartości rzadko spotykane w tej klasie jednośladów, zarówno układ hamulcowy i zawieszenia stoją na bardzo wysokim poziomie. Centralny element resorująco-tłumiący oparty na wahaczu wleczonym i widelec teleskopowy o solidnych goleniach zostały tak zestrojone, aby osiągnąć najlepszy kompromis pomiędzy tłumieniem nierówności a sztywnością której potrzeba do dynamicznej jazdy po zakrętach i z dużymi prędkościami przelotowymi. W maszynie gdzie prędkość maksymalna przekracza 170 km/h nie mogło zabraknąć trzech dużych tarcz hamulcowych o średnicy ponad 280 mm i dwutłoczkowych zacisków. Dzięki wspomaganiu systemem ABS całość gwarantuje bezdyskusyjną skuteczność i zapewnia użytkownikom spokój w każdych warunkach pogodowych niezależnie od stanu nawierzchni.

Yamaha T-Max 530 to nie tylko wygodny, miejski skuter o sportowym charakterze, który bez problemu zawstydzi niejednego "golasa" klasy 600. To także niestrudzony kompan każdej podroży i przedstawiciel jednych z najbardziej dopracowanych motocykli, jakie kiedykolwiek zjechały do Europy z wyspiarskiego Kraju Kwitnącej Wiśni. To produkt z najwyższej półki, i nie ważne czy weźmiemy pod uwagę listę użytych podzespołów czy jakość wykonania. Niestety, na najwyższym poziomie stoi także cena. Za najlepiej wyposażoną wersję w salonie przyjdzie zapłacić niewiele mniej niż za nowy model YZF-R6. Mimo że są to maszyny z dwóch różnych światów, to takie porównanie idealnie obrazuje status największych maksi skuterów z fabryk w Hamamatsu.