check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Yamaha XS 400

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 695
Podkładka miedziana 14x22x1.5 mm JMT - 4001796055720
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5
Łożysko SKF 6302 C3 2RS

31,99 zł

Łożysko SKF 6302 C3 2RS

stars    (5)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
 Łożysko 6302 FAG C3 2RS - 216475
Świeca zapłonowa NGK D8EA - D8EA -10%

15,57 zł

17,30 zł

Najniższa cena: 17,30 zł

Świeca zapłonowa NGK D8EA - D8EA

stars    (7)
Świeca zapłonowa NGK DR8ESL - 2923 -10%

15,71 zł

17,46 zł

Najniższa cena: 17,46 zł

Świeca zapłonowa NGK DR8ESL - 2923

stars    (4)
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x45x5,3 - S410510012003 -10%

14,49 zł

16,10 zł

Najniższa cena: 16,10 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x45x5,3 - S410510012003

stars    (5)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Linka prędkościomierza

32,16 zł

Linka prędkościomierza

stars    (7)
Świeca zapłonowa NGK DR8EIX irydowa - DR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK DR8EIX irydowa - DR8EIX

stars    (4)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032 -10%

28,08 zł

31,20 zł

Najniższa cena: 31,20 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032

stars    (11)
Świeca zapłonowa NGK BP7ES - BP7ES -10%

11,70 zł

13,00 zł

Najniższa cena: 13,00 zł

Świeca zapłonowa NGK BP7ES - BP7ES

stars    (1)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 35x48x11 - FSD-002 -5%

75,63 zł

79,61 zł

Najniższa cena: 79,61 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 35x48x11 - FSD-002

stars    (6)
Łożysko 6203 2RSC3 SKF - 6203 2RSH/C3
Łożysko 6302 SKF

21,71 zł

Łożysko 6302 SKF

stars    (2)
Zaworek iglicowy Mikuni typ 4 - M4 -5%

34,10 zł

35,89 zł

Najniższa cena: 35,89 zł

Zaworek iglicowy Mikuni typ 4 - M4

stars    (1)
Linka licznika Yamaha

49,00 zł

Linka licznika Yamaha

stars    (7)
Świeca zapłonowa Denso IX24 Irydowa - DR8EIX - IX24
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 33x46x10,5 - P40FORK455025 -10%

22,05 zł

24,50 zł

Najniższa cena: 24,50 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 33x46x10,5 - P40FORK455025

Linka prędkościomierza

32,16 zł

Linka prędkościomierza

stars    (1)
Obejma wydechu chromowana 43 mm
Świeca zapłonowa NGK BPR7EIX irydowa - BPR7EIX -10%

58,05 zł

64,50 zł

Najniższa cena: 64,50 zł

Świeca zapłonowa NGK BPR7EIX irydowa - BPR7EIX

Akumulator żelowy 12V 12 Ah JMT YB12A-A (CB12A-A)

260,90 zł

dostawa 0 zł

Akumulator żelowy 12V 12 Ah JMT YB12A-A (CB12A-A)

stars    (5)
Filtr oleju HifloFiltro HF 144 Yamaha  - HF144 -15%

15,90 zł

18,70 zł

Najniższa cena: 18,70 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 144 Yamaha - HF144

stars    (1)
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38,7x46,5x3,9 miedziana - S410485012038 -10%

14,67 zł

16,30 zł

Najniższa cena: 16,30 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38,7x46,5x3,9 miedziana - S410485012038

stars    (1)
Obejma wydechu chromowana 45 mm
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400485420612 -10%

13,50 zł

15,00 zł

Najniższa cena: 15,00 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400485420612

Obejma wydechu chromowana 49 mm
Płytka zaworowa JMP 29 [2,35 mm]
Akumulator żelowy 12V 12 Ah YB12A-A WM Motor SMF
Guma dźwigni zmiany biegów OEM
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 36,5x46x4 - S410485012001 -10%

12,60 zł

14,00 zł

Najniższa cena: 14,00 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 36,5x46x4 - S410485012001

stars    (1)
Kierunkowskaz chrom Yamaha XJ - 77367
Uszczelka wydechu łącząca Athena 32x38x30,5 - S410485012021 -10%

33,27 zł

36,97 zł

Najniższa cena: 36,97 zł

Uszczelka wydechu łącząca Athena 32x38x30,5 - S410485012021

stars    (1)
Akumulator High Power 12V 12 Ah JMT YB12A-A (CB12A-A)

Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha XS 400

  • Yamaha XS 400 1980
  • Yamaha XS 400 1981
  • Yamaha XS 400 1982
  • Yamaha XS 400 DOHC 1982
  • Yamaha XS 400 SE Special 1981
  • Yamaha XS 400 SE Special 1982
  • Yamaha XS 400 DOHC 1983
  • Yamaha XS 400 DOHC 1984
  • Yamaha XS 400 SE Special 1983
  • Yamaha XS 400 1977
  • Yamaha XS 400 1978
  • Yamaha XS 400 1979
  • Yamaha XS 400 R Seca 1982
  • Yamaha XS 400 R Seca 1983
  • Yamaha XS 400 S 1980
  • Yamaha XS 400 S 1982
  • Yamaha XS 400 S 1981
  • Yamaha XS 400 II 1979
  • Yamaha XS 400 II 1978
  • Yamaha XS 400 SE Special 1980
  • Yamaha XS 400 S Heritage 1980
  • Yamaha XS 400 S Heritage 1982
  • Yamaha XS 400 S Heritage 1981
  • Yamaha XS 400 Maxim 1982
  • Yamaha XS 400 Maxim 1984
  • Yamaha XS 400 Maxim 1983
  • Yamaha XS 400 Special 2 1980
  • Yamaha XS 400 1983

Yamaha XS 400

Części motocyklowe

Yamaha XS 400 to lekki motocykl szosowy stworzony dla początkujących użytkowników, którzy od swojej maszyny oczekują czegoś więcej, niż tylko niezawodności w codziennej eksploatacji. Gdy w 1976 roku XS pojawił się w ofercie koncernu z Hamamatsu jego niska cena nie zdradzała bogatej listy osprzętu, dobrych właściwości jezdnych i dziecinnie prostej obsługi. Za tak niewiele motocykliści otrzymywali obręcze kół z lekkich stopów aluminium, ciekawą stylistykę, tarczowy układ hamulcowy z dużymi dyskami na obu kołach oraz bogato wyposażoną i nowoczesną deskę rozdzielczą. Jednak nie był to koniec miłych zaskoczeń. W odblokowanej wersji (na rynki wielu krajów Europy Zachodniej, np. w Niemczech, XS 400 było zdławione do 27 KM) dwucylindrowa jednostka generowała aż 38 KM, co zwiastowało doskonałą dynamikę.

Po kilku latach obecności na rynku okazało się jednak, że atrakcyjna cena wyjściowego modelu narzucała pewne ograniczenia w doborze podzespołów oraz materiałów, z jakich były wykonane poszczególne komponenty jednośladu. Gdy po paru sezonach użytkownicy przekroczyli barierę 35-40 tyś. kilometrów do japońskich producentów zaczęły napływać pierwsze skargi. Lawina awarii która zasypała większość motocykli była dla ogółu nie do przyjęcia, dlatego w 1982 roku zdecydowano się na wprowadzenie nowej, poprawionej generacji. Jednakże niesmak pozostał, bowiem ingerencje mechaników zdawały się nie mieć końca. Zmniejszenie kompresji silnika oznaczało zużycie elementów uszczelniających komorę spalania, nieustające problemy z przerywaczem zapłonu psuły krew podczas codziennej eksploatacji, zawory wymagały co raz częstszej regulacji, a elektryczny rozrusznik notorycznie odmawiał współpracy w najmniej odpowiednich momentach. Wady konstrukcyjnie bynajmniej nie kończyły się na płaszczyźnie jednostki napędowej. Liche łożyska główki ramy, tylne zawieszenie wymagające wymiany po przebiegu około 20 tyś. kilometrów oraz słabe ułożyskowanie wahacza również odcisnęły piętno na wizerunku XS 400.

Oprócz tego był to niezwykle przyjazny motocykl. Intuicyjne prowadzenie, zaskakujący komfort jazdy oraz skuteczny układ hamulcowy gwarantujący niecodziennie krótką drogę hamowania i ponadprzeciętne bezpieczeństwo podróżowania w dużym stopniu rekompensowały większość wad. O sześciostopniowej skrzyni biegów i sprzęgle również można wyrażać się w samych superlatywach, bowiem wytrzymywały one przebiegi powyżej 100 tyś. kilometrów.

Gdy w 1982 roku pojawiła się trzecia generacja modelu z gruntownie przeprojektowanym silnikiem z dwoma wałkami rozrządu wizerunek serii XS uległ diametralnemu ociepleniu. Nowe podwozie z dłuższym wahaczem, układ zapłonowy z elektronicznym regulatorem napięcia oraz nowa stylistyka nawiązująca do modelu XZ 550 wywołały bardzo dobre przyjęcie się na rynku i do 1990 (kiedy zakończyła się produkcja modelu) nie wprowadzano w niej większych zmian. To właśnie te ostatnie wersje są obecnie najbardziej pożądane na rynku wtórnym i cieszą się coraz większą popularnością wśród początkujących Customerów. Przez klasyczny wygląd, nieskomplikowaną ramę i bardzo zwartą konstrukcje silnika, którą uzyskano dzięki umieszczeniu alternatora za blokiem cylindrów, stała się idealną bazą pod cafe racer'a.