Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
16,65 zł
18,50 zł
Najniższa cena: 18,50 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x42x3 - S410250012007
17,18 zł
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
137,99 zł
Komplet łożysk główki ramy Koyo Craft
280,19 zł
311,32 zł
Najniższa cena: 311,32 zł
dostawa 0 złKlocki hamulcowe EBC FA 252 HH komplet - FA252HH
57,15 zł
63,50 zł
Najniższa cena: 63,50 zł
Zębatka przód JT JTF1591.16RB, 16z rozmiar 525 z tłumikiem drgań - JTF1591.16RB
45,94 zł
54,05 zł
Najniższa cena: 54,05 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 C chromowany - HF204C
503,22 zł
559,13 zł
Najniższa cena: 559,13 zł
dostawa 0 złAkumulator żelowy 12V 8.6 Ah YUASA YTZ10S
105,01 zł
110,54 zł
Najniższa cena: 110,54 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 634 (2 szt.) - MCB634
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha XSR 700
- Yamaha XSR 700 A ABS 2016
- Yamaha XSR 700 A Anniversary ABS 2016
- Yamaha XSR 700 A ABS 2017
- Yamaha XSR 700 A ABS 2018
- Yamaha XSR 700 U ABS 2018
- Yamaha XSR 700 A ABS 2019
- Yamaha XSR 700 U ABS 2019
- Yamaha XSR 700 U Xtribute ABS 2019
- Yamaha XSR 700 A Xtribute ABS 2019
- Yamaha XSR 700 A ABS 2020
- Yamaha XSR 700 U ABS 2020
- Yamaha XSR 700 U Xtribute ABS 2020
- Yamaha XSR 700 A Xtribute ABS 2020
- Yamaha XSR 700 A ABS 2021
- Yamaha XSR 700 U Xtribute ABS 2021
- Yamaha XSR 700 ABS 2023
- Yamaha XSR 700 ABS 2022
- Yamaha XSR 700 Legacy ABS 2023
- Yamaha XSR 700 Xtribute ABS 2022
Yamaha XSR 700
Yamaha XSR 700 to motocykl zbudowany na najlepszych wzorcach z dawnych lat. Lekkość konstrukcji została podkreślona przez minimalistyczne nadwozie i długą kanapę o tradycyjnych kształtach. Takie smaczki, jak opony Pirelli Phantom i nisko umieszczona okrągła lampa dopełniają obraz wysublimowanego jednośladu, sygnowanego hasłem "Faster Soon". Co ważne, mechanika jest w pełni współczesna, a innowacyjne technologie i najnowsze rozwiązania konstrukcyjne to największe zalety XSR 700.
Dwucylindrowa jednostka napędowa w układzie rzędowym o pojemności 689 cm³ została wyposażona w krzyżowy wał korbowy typu Crossplane. Zapewnia on liniową charakterystykę momentu obrotowego, w efekcie dając niesamowite przyspieszenia i natychmiastową reakcję na ruch manetki gazu w każdym zakresie prędkości obrotowej silnika. Ośmiozaworowa głowica z podwójnym wałkiem rozrządu gwarantuje wysoką kulturę pracy jednostki, zaś elektroniczny system wtrysku paliwa- niskie spalanie. Z danych technicznych producenta wynika, że na 14 litrowym zbiorniku paliwa użytkownicy będą w stanie pokonać aż 330 kilometrów na jednym tankowaniu, co daje imponujące zużycie paliwa na poziomie 4,3 l/100 kilometrów. Maksymalną satysfakcję z jazdy zapewni precyzyjna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach z kołami o stałym zazębieniu oraz wielotarczowe, mokre sprzęgło.
Lekka rama rurowa zapewnia doskonałe podparcie dla pozostałych elementów podwozia, dając mu sztywność i odpowiednią wytrzymałość na przeciążenia podyktowane dynamicznej jednostce napędowej. Układ hamulcowy został seryjnie wyposażony w przeciwpoślizgowy układ ABS, zapewniając optymalną drogę hamowania i efektywne działanie na drogach o każdej nawierzchni. Z przodu znajdziemy dwie tarcze hamulcowe typu Wave o średnicy 282 mm i czterotłoczkowe zaciski hydrauliczne typu Monoblock, z tyłu zaś, pojedynczą tarczę o średnicy 240 mm i zacisk dwutłoczkowy. Amortyzację przedniego koła powierzono konwencjonalnemu widelcowi teleskopowemu o dość filigranowych goleniach, a tylnego, pojedynczemu elemntowi resorująco-tłumiącego opartego na aluminiowym wahaczu typu Monocross.
Warto zaznaczyć, że XSR 700 to maszyna zbudowana z myślą o jak największej satysfakcji z jazdy. To właśnie dlatego pozycja za kierownicą została maksymalnie dopracowana, kanapa i podnóżki zapewniają dobrą ergonomię i nie męczą na dłuższych dystansach, a deska rozdzielcza została zredukowana do jednego wyświetlacza o niewielkich rozmiarach, który nie będzie nazbyt odciągać uwagi kierowcy od otoczenia.
Dla upamiętnienia legendarnego modelu XT 500 Yamaha wprowadziła specjalną wersję XSR 700 o nazwie XTribute, doskonale wpisującą się w segment, który ostatnio bije rekordy popularności na całym świecie. Mowa tu oczywiście o Scrambler'ach, będących w ostatnich latach najczęściej przewijającym się marzeniem w głowach motocyklistów. Opony terenowe Pirelli MT60RS, wysoko umieszczony układ wydechowy Akrapovic, off-road'owa kierownica, osłony chłodnicy i malowanie inspirowane ponadczasowym XT 500 to najważniejsze cechy wersji specjalnej.
Yamaha XSR 700 to motocykl, który z pewnością na długo pozostanie w ofercie japońskiego koncernu. Dopracowana jednostka napędowa, napędzająca największe bestsellery ostatnich lat i ponadczasowa stylistyka to tylko cześć powodów, dla których warto zainteresować się tym modelem. Gdy dołożymy do tego możliwość nieograniczonej personalizacji częściami akcesoryjnymi z katalogów producenta, otrzymamy idealny jednoślad dla indywidualistów z zamiłowaniem do klasycznej motoryzacji.