Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
14,96 zł
17,60 zł
Najniższa cena: 17,60 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 145 Aprilia/MUZ/Yamaha - HF145
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-7/1
10,26 zł
11,40 zł
Najniższa cena: 11,40 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 43x55x4 - S410485012002
3,99 zł
Żarówka 12V 21W BA15s czerwona
23,04 zł
25,60 zł
Najniższa cena: 25,60 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 38x50x8/9,5 - P40FORK455043
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha XV 1100
- Yamaha XV 1100 Virago 1989
- Yamaha XV 1100 Virago 1991
- Yamaha XV 1100 Virago 1992
- Yamaha XV 1100 SP Virago 1994
- Yamaha XV 1100 SP Virago 1995
- Yamaha XV 1100 SP Virago 1996
- Yamaha XV 1100 SP Virago 1998
- Yamaha XV 1100 Virago koła odlewane 1990
- Yamaha XV 1100 Virago koła odlewane 1993
- Yamaha XV 1100 SP Virago koła szprychowe 1999
- Yamaha XV 1100 SP Virago koła szprychowe 1997
- Yamaha XV 1100 Virago 1987
- Yamaha XV 1100 Virago 1988
- Yamaha XV 1100 Virago 1990
- Yamaha XV 1100 Virago 1993
- Yamaha XV 1100 Virago 1996
- Yamaha XV 1100 Virago 1997
- Yamaha XV 1100 Virago 1999
- Yamaha XV 1100 S Virago 1997
- Yamaha XV 1100 S Virago 1998
- Yamaha XV 1100 S Virago 1999
- Yamaha XV 1100 S Virago 1987
- Yamaha XV 1100 S Virago 1996
- Yamaha XV 1100 Virago 1998
- Yamaha XV 1100 Virago 1995
- Yamaha XV 1100 Virago 1994
Yamaha XV 1100 Virago
Yamaha XV 1100 Virago to popularny motocykl klasy cruiser produkowany w japońskich fabrykach w latach 1986-1999. Bulgoczący V-Twin o spokojnym usposobieniu, multum chromowanych elementów, komfortowo zestrojone zawieszenie i wygodna pozycja za kierownicą- tyle wystarczyło, aby w ówczesnych czasach flagowy krążownik Yamahy stał się jednym z najchętniej wybieranych motocykli ze swojego segmentu. Nie można się dziwić jego popularności, ponieważ zapewnia podróżującym wszystko, czego mogliby tylko zapragnąć. Doskonałe wyważenie i właściwości jezdne pozwalają cieszyć się dynamicznym pokonywaniem zakrętów, satysfakcjonujące przyspieszenie (tylko 4,9 sekundy do 100 km/h) umożliwia sprawne poruszanie się w warunkach miejskich, zaś wysoka prędkość maksymalna (ponad 170 km/h) daje pełną swobodę na szybszych odcinkach trasy. Gdy dodamy do tego legendarną wytrzymałość i niezawodność wyrobów Yamahy oraz naprawdę zawadiacki wygląd otrzymamy motocykl, obok którego żaden miłośnik cruiser'ów nie przejdzie obojętnie.
Model XV 1100 Virago został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie V o pojemności skokowej 1063 cm³. Chłodzony powietrzem czterosuw posiada dwuzaworowe głowice z pojedynczymi wałkami rozrządu oraz układ zasilania klasycznymi gaźnikami renomowanej marki Mikuni (dokładnie model BST 40). Poza zdecydowaną reakcją na ruch manetki gazu gwarantują one zużycie paliwa, którego nie powstydziłby się żaden współcześnie produkowany przedstawiciel tej klasy jednośladów. Średnie spalanie utrzymuje się na poziomie 6 l/100 kilometrów (w cyklu mieszanym), co przy niemalże 17-litrowym zbiorniku paliwa zapewnia zasięg prawie 300 kilometrów na jednym tankowaniu. Według dzisiejszych standardów osiągi Virago 1100 nie rzucają na kolana, aczkolwiek te kilkanaście-kilkadziesiąt lat tamu przedstawiały się naprawdę obiecująco. Moc maksymalna 62 KM i maksymalny moment obrotowy ponad 85 Nm nawet w połączeniu z konkretną masą własną motocykla (niemalże 240 kilogramów ze wszystkimi płynami, w tym 17 litrami paliwa) są w stanie zagwarantować użytkownikom żwawą i przyjemną podróż. Podczas dłuższych wyjazdów kierowca z pewnością doceni lekko działające sprzęgło (mokre, wielotarczowe), manualną skrzynię biegów o pięciu długich przełożeniach oraz bezobsługowy napęd końcowy wałem kardana, który cechuje się znacznie cichszą pracą niż klasyczny łańcuch.
W latach, gdy większość motocykli klasy cruiser/chopper borykało się ze słabymi hamulcami, lichym zawieszeniem i "pływającą" ramą, model XV 1100 charakteryzował się naprawdę porządnym podwoziem. Szkieletem Virago jest sztywna rama z rur stalowych i tłoczonej blachy, która zapewnia doskonały punkt oparcia dla jednostki napędowej, miękko zestrojonego zawieszenia i skutecznego układu hamulcowego. Amortyzacją 19- i 15-calowych kół zajmuje się klasyczny widelec teleskopowy o skoku 150 mm oraz dwa olejowe elementy resorująco-tłumiące (skok 97 mm) oparte na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Wyhamowanie takiej masy musiało zostać powierzone konkretnym hamulcom, dlatego na przedniej osi możemy znaleźć dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 298 mm (we wcześniejszych modelach z lat 1986-1993 przednie tarcze miały średnicę 282 mm) oraz dwutłoczkowe zaciski hydrauliczne, które cechują się dużą skutecznością nawet w awaryjnych sytuacjach. Z tyłu zamontowano tradycyjny hamulec bębnowy, który doskonale odnajduje się w roli pomocniczej.
Yamaha XV 1100 Virago to doskonała propozycja dla każdego miłośnika prawdziwych krążowników, gdzie mnóstwo chromu przeplata się z rasowym bulgotem V2 i emocjonującymi przyspieszeniami. Ze względu na dużą popularność w latach produkcji dziś na rynku wtórnym znajdziemy ogromną ilość dobrze utrzymanych egzemplarzy, które możemy nabyć w naprawdę atrakcyjnych cenach. Model Virago 1100 nie posiada poważnych wad wrodzonych, co z pewnością ułatwi zakup wymarzonego egzemplarza. Za wyjątkiem słabych mocowań "boczków" i awaryjnego rozrusznika to naprawdę dopracowany jednoślad, który odpowiednio serwisowany na częściach wysokiej jakości będzie cieszył właściciela przez wiele długich sezonów.