Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
14,96 zł
17,60 zł
Najniższa cena: 17,60 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 145 Aprilia/MUZ/Yamaha - HF145
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
17,18 zł
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
135,55 zł
169,44 zł
Najniższa cena: 169,44 zł
Łańcuch napędowy DID 520 114 otwarty z zapinką - DID520-114
34,11 zł
37,90 zł
Najniższa cena: 37,90 zł
Zębatka przód JT JTF1573.13, 13z rozmiar 520 - JTF1573.13
95,94 zł
106,60 zł
Najniższa cena: 106,60 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR857.47, 47z rozmiar 520 - JTR857.47
279,20 zł
349,00 zł
Najniższa cena: 349,00 zł
dostawa 0 złZestaw napędowy Yamaha Virago XV 125 97-01 DID JT
3,99 zł
Żarówka 12V 21W BA15s czerwona
230,38 zł
287,97 zł
Najniższa cena: 287,97 zł
Łańcuch napędowy DID 520 DZ2 114 G&B otwarty z zapinką złoty - DID520DZ2G&B-114
30,20 zł
Żarówka Osram H4 12V 60/55W HD
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha XV 125 Virago
- Yamaha XV 125 S Virago 80 km/h 1999
- Yamaha XV 125 S H Virago 2000
- Yamaha XV 125 S Virago 2000
- Yamaha XV 125 N Virago 1997
- Yamaha XV 125 S N Virago 1999
- Yamaha XV 125 Virago 1998
- Yamaha XV 125 Virago 1999
- Yamaha XV 125 N Virago 1998
- Yamaha XV 125 N Virago 1999
- Yamaha XV 125 Virago 2000
- Yamaha XV 125 N Virago 2000
- Yamaha XV 125 S Virago 2001
- Yamaha XV 125 S Virago 2002
- Yamaha XV 125 SN Virago 2001
- Yamaha XV 125 SN Virago 2002
- Yamaha XV 125 Virago 1997
- Yamaha XV 125 Virago 1995
- Yamaha XV 125 S Virago 1995
- Yamaha XV 125 Virago 1996
- Yamaha XV 125 S Virago 1996
- Yamaha XV 125 S Virago 1998
- Yamaha XV 125 S Virago 1997
- Yamaha XV 125 S Virago 2000
Yamaha XV 125 Virago
Yamaha XV 125 Virago to małolitrażowy motocykl klasy cruiser produkowany od 1997 do 2004 roku, który trafił do sprzedaży wyłącznie na rynek azjatycki i europejski. Duża ilość chromowanych elementów, poważny (jak na tak małą pojemność) dźwięk silnika, wygoda podróżowania i lekkość prowadzenia przyczyniły się do ogromnej popularności tego modelu wśród młodych motocyklistów, ze szczególnym uwielbieniem wśród kobiet i osób o mniejszym wzroście. Ta "125-tka" to również najłatwiejszy sposób, aby jak najwcześniej dołączyć do kultowej rodziny Virago, która jako pierwsza w historii Yamahy otrzymała silniki typu V2.
Model XV 125 Virago został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym o pojemności skokowej 124 cm³, której osiągi doskonale wpisują się w przepisy prawa jazdy kategorii A1 i B. Moc maksymalna 13 KM i maksymalny moment obrotowy 8 Nm w połączeniu z niską masą własną pojazdu (ze wszystkimi płynami i paliwem to raptem 147 kilogramów) zapewniają dynamiczne przyspieszenia, natychmiastową reakcję na ruch manetki gazu oraz prędkość maksymalną ponad 105 km/h. Na pokładzie chłodzonego powietrzem czterosuwu znajdziemy dwuzaworowe głowice z pojedynczymi wałkami rozrządu oraz klasyczne gaźniki renomowanej marki Mikuni. Niewielka waga motocykla i wydajny układ zasilania korzystnie wpływają na zużycie paliwa, co z pewnością docenią młodociani motocykliści dysponujący okrojonym budżetem, którzy wybierają się w pierwszą, daleką podróż. Średnie spalanie utrzymuje się na poziomie 2,5-3 l/100 kilometrów (w cyklu mieszanym), co przy zbiorniku paliwa o pojemności 11 litrów gwarantuje minimum 350 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Na długich dystansach nieoceniona okaże się lekko pracująca dźwignia sprzęgła (mokre, wielotarczowe) oraz manualna skrzynia biegów o pięciu długich przełożeniach. Szkoda, że w najmniejszym przedstawicielu rodziny Virago nie zdecydowano się na użycie napędu końcowego wałem kardana, który w większych wersjach zapewnia ciche i bezobsługowe działanie. Klasyczny łańcuch napędowy również spełnia swoje zadania, aczkolwiek jest znacznie głośniejszy od rozwiązania wymyślonego przez włoskiego inżyniera.
Trzonem podwozia modelu XV 125 Virago jest stalowa rama kołyskowa, dzięki której kierowcy mogą cieszyć się dużą sztywnością i pewnym prowadzeniem na dynamicznie pokonywanych zakrętach. Osadzono na niej miękko zestrojone zawieszenie oraz stosunkowo wydajny układ hamulcowy, który w latach produkcji małego Virago uchodził za jeden z najlepszych w swoim segmencie. Amortyzację szprychowych kół w rozmiarze 18- i 15-cali powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu o skoku 140 mm i dwóm elementom resorująco-tłumiącym opartym na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Wyhamowaniem lekkiego pojazdu zajmuje się pojedyncza, wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 282 mm i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny (z przodu) oraz tradycyjny hamulec bębnowy o zadowalającej średnicy 130 mm (z tyłu).
Yamaha XV 125 Virago to doskonała propozycja dla każdego nastoletniego miłośnika krążowników. Mimo, że sprzedaż tego modelu zakończyła się wiele lat temu, to jego sylwetka, basowy pomruk wydechu i fenomenalne właściwości jezdne są dziś jak najbardziej aktualne. Co ważne, ten jednoślad pozbawiony jest problematycznych wad fabrycznych, co z pewnością pomoże w znalezieniu atrakcyjnego egzemplarza na rynku wtórnym. Jedyne skargi wieloletnich użytkowników to problemy z rozrusznikiem i rdzewiejący układ wydechowy, aczkolwiek w kilkunastoletniej maszynie drobne bolączki to sprawy, z którymi niestety trzeba się pogodzić.