Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
31,41 zł
34,90 zł
Najniższa cena: 34,90 zł
Świeca zapłonowa NGK CPR7EA-9 Honda PCX 125 CBF 125 Kawasaki VN 900 Yamaha YFM 700 XVS 950 - CPR7EA9
10,26 zł
11,40 zł
Najniższa cena: 11,40 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 43x55x4 - S410485012002
137,99 zł
Komplet łożysk główki ramy Koyo Craft
2,84 zł
2,99 zł
Najniższa cena: 2,99 zł
Kołek montażowy do owiewek Tourmax 1 szt. Yamaha FJR FZ1 - RVT-PR07
45,94 zł
54,05 zł
Najniższa cena: 54,05 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 C chromowany - HF204C
43,65 zł
48,50 zł
Najniższa cena: 48,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x53x8/10,5 - P40FORK455166
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
37,90 zł
Łożysko 6304 2RS C3 SKF
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
38,18 zł
Śruba tarczy hamulcowej M8x25 OEM
549,75 zł
610,83 zł
Najniższa cena: 610,83 zł
dostawa 0 złAkumulator żelowy 12V 11.2 Ah Yuasa YTZ14S
25,04 zł
Łożysko 6303 SKF - 6303
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha XV 950
- Yamaha XV 950 2014
- Yamaha XV 950 2016
- Yamaha XV 950 A ABS 2014
- Yamaha XV 950 A Racer ABS 2015
- Yamaha XV 950 A Racer Anniversary ABS 2016
- Yamaha XV 950 A ABS 2016
- Yamaha XV 950 A Racer ABS 2016
- Yamaha XV 950 A Racer ABS 2018
- Yamaha XV 950 RA ABS 2014
- Yamaha XV 950 RA ABS 2016
- Yamaha XV 950 RA ABS 2017
- Yamaha XV 950 RA ABS 2018
- Yamaha XV 950 CU 2015
- Yamaha XV 950 CU ABS 2015
- Yamaha XV 950 CU ABS 2017
- Yamaha XV 950 Racer CR ABS 2017
- Yamaha XV 950 Racer CR ABS 2018
- Yamaha XV 950 R CU ABS 2015
- Yamaha XV 950 R CUD-A ABS 2018
- Yamaha XV 950 R CUD-A ABS 2019
- Yamaha XV 950 R CUD-A ABS 2020
- Yamaha XV 950 R CUD-A ABS 2021
Yamaha XV 950
Wyeksponowany silnik V2, masywny układ wydechowy o donośnym brzmieniu, doskonałe prowadzenie i dopracowane podwozie, które sprawdzi się podczas wieczornego pokonywania aglomeracji- oto główne cechy najnowszego ulicznego zawadiaki ze stajni Yamahy. Gdy dodamy do tego prostą konstrukcję zbudowaną z myślą o samodzielnej customizacji oraz długą listę wyposażenia dodatkowego otrzymamy model XV 950, dzięki któremu każdy nabywca będzie mógł wejść w rolę warsztatowego speca i we własnym zakresie przebudować swój motocykl na własną modłę. Przystępna cena, fenomenalny wygląd inspirowany amerykańskimi maszynami oraz optymalne osiągi to kolejne powody, dzięki którym "950-ka" zdobyła dużą popularność na całym świecie.
Model XV 950 został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym o pojemności skokowej 942 cm³. Jak na dzisiejsze czasy konstrukcja silnika przedstawia się bardzo prosto, niektórzy mogliby nawet powiedzieć, że wręcz przestarzale. Chłodzenie powietrzem, czterozaworowe głowice z pojedynczymi wałkami rozrządu i manualna skrzynia biegów o pięciu przełożeniach to połączenie, którego nie spotkamy zbyt często we współczesnych produkcjach. Najważniejsze jest jednak to, że nieskomplikowany czterosuw cechuje się ponadprzeciętną trwałością, przyzwoitymi osiągami i atrakcyjnym zużyciem paliwa. Moc maksymalna 52 KM i maksymalny moment obrotowy prawie 80 Nm nawet w jednośladzie o masie własnej około 250 kilogramów (ze wszystkimi płynami w przypadku wersji z ABS) gwarantują dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną 170 km/h. Układ zasilania elektronicznym systemem wtrysku paliwa zapewnia zdecydowaną reakcję na ruch manetki gazu, ponadto utrzymując średnie spalanie na poziomie 5,5 l/100 kilometrów (w cyklu mieszanym). Przy zbiorniku paliwa o pojemności 12 litrów użytkownicy będą dysponować zasięgiem ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu. Przeniesienie napędu na tylne koło o szerokości 150 mm realizowane jest za pośrednictwem pasa napędowego, który ze względu na dużą wytrzymałość i bezobsługową eksploatację w ostatnich latach nabiera na popularności w tej klasie motocykli.
Trzonem podwozia modelu XV 950 jest sztywna rama o budowie podwójnej kołyski, która zapewnia doskonałe oparcie dla komfortowo zestrojonego zawieszenia i niepozornego, aczkolwiek skutecznego układu hamulcowego współpracującego z przeciwpoślizgowym systemem ABS (jako jedna z opcji). Amortyzację przedniego koła powierzono widelcowi teleskopowemu o klasycznej konstrukcji (skok 135 mm, średnica lag 41 mm), zaś tylnego dwóm elementom resorująco-tłumiącym (skok 100 mm) osadzonym na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Wyhamowaniem pojazdu zajmują się dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 298 mm oraz czterotłoczkowe zaciski hydrauliczne. W tak dużym motocyklu obecność tylko jednej tarczy hamulcowej z przodu może budzić pewne obawy o skuteczność hamowania, jednakże wraz z silnym hamulcem z tyłu XV 950 charakteryzuje się krótką drogą hamowania i dużą stabilnością podczas niespodziewanych sytuacji na drodze. Dopełnieniem przemyślanego podwozia są ażurowe koła z lekkich stopów aluminium o średnicy 19 i 16 cali, które obuto w opony o szerokości 100 i 150 mm (przód/tył). Przyczyniają się one do dobrych właściwości jezdnych, co w miejskim krążowniku z pewnością ułatwi jazdę w korku lub manewrowanie w ciasnych uliczkach.
Yamaha XV 950 to doskonała propozycja dla osób, które nie chcą, aby ich maszyna ginęła w miejskim natłoku przeróżnych motocykli i w każdej sytuacji zwracała na siebie uwagę. Muskularne kształty "widlastej dwójki", donośny bulgot masywnego wydechu i ciekawa kolorystyka z dominacją matowej czerni z pewnością nie pozwolą pozostać niezauważonym. Miejski charakter nie oznacza jednak, że XV 950 nie sprawdzi się w trasie. Duża ładowność, miękko zestrojone zawieszenie, komfortowa pozycja za kierownicą i wygodne miejsce dla pasażera pozwolą wybrać się w dalszą podróż, podczas której jedyne, o co trzeba się martwić, to stan paliwa w niezbyt pojemnym baku. Poza tym, "950-ka" od Yamahy to niezwykle uniwersalny jednoślad, którym nie trzeba ograniczać się jedynie do miejskich wojaży.