Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha YM 50
- Yamaha YM 50 Breeze 1996
- Yamaha YM 50 Breeze 1997
- Yamaha YM 50 Breeze 1998
- Yamaha YM 50 Breeze 1995
- Yamaha YM 50 Breeze 1994
- Yamaha YM 50 Breeze 1999
- Yamaha YM 50 Breeze 2000
- Yamaha YM 50 Breeze 2001
- Yamaha YM 50 Breeze 2002
- Yamaha YM 50 Breeze 2003
- Yamaha YM 50 Breeze 2005
- Yamaha YM 50 Breeze 2007
- Yamaha YM 50 R Neos 2007
- Yamaha YM 50 Breeze 2006
- Yamaha YM 50 Breeze 2004
Inne modele
- Yamaha YXZ 1000
- Yamaha MT-250
- Yamaha FJR 1300
- Yamaha YFM 660
- Yamaha YFM 700
- Yamaha YFM 550
- Yamaha YFM 90
- Yamaha YFM 400
- Yamaha YFM 225
- Yamaha YFM 300
- Yamaha YFM 200
- Yamaha YFM 100
- Yamaha YFM 80
- Yamaha YXR 700
- Yamaha YXR 660
- Yamaha YXP 1000
- Yamaha YXP 700
- Yamaha YXM 700
- Yamaha YXE 700
- Yamaha YXE 850
- Yamaha YXC 700
- Yamaha EC-03
- Yamaha SX Venom 400
- Yamaha Venture 480
- Yamaha Sno Scoot 200
- Yamaha YA 25
- Yamaha XZ 550
- Yamaha XS 650
- Yamaha VK 540
- Yamaha V 75
- Yamaha RS 100
- Yamaha GPX 338
- Yamaha SW 433
- Yamaha V 50
- Yamaha SW 396
- Yamaha SG 25
- Yamaha SDR 200
- Yamaha RX 50
- Yamaha PW 0
- Yamaha LT-2 100
- Yamaha LB 50
- Yamaha GP 643
- Yamaha GP 433
- Yamaha GP 396
- Yamaha GP 246
- Yamaha GPD 155
- Yamaha FX 1800
- Yamaha DS-6 250
- Yamaha DS-7 250
Yamaha YM 50 Breeze
Yamaha YM 50 Breeze to skuter produkowany przez japoński koncern w latach 1995-1996. Zyskał popularność wśród młodych użytkowników za sprawą dynamicznej jednostki, kompaktowych rozmiarów i wysokiej jakości wykonania, dzięki którym szybko można na nim przejechać przez zatłoczone miasto.
Yamaha YM 50 Breeze została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem dwusuw zasilany jest gaźnikiem renomowanej marki Mikuni, która zapewnia mu szybką reakcję na ruch manetki gazu. Silnik generuje moc maksymalną 4 KM, która trafia na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT. Mocna jednostka napędowa w tak lekkim skuterze (na sucho tylko 78 kilogramów) nie wykluczyła niskiego zużycia paliwa. Średnie spalanie plasuje się na poziomie niecałych 3 l/100 kilometrów, dzięki czemu na zbiorniku paliwa o pojemności 5,5 litra użytkownicy mogą przejechać prawie 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Yamaha YM 50 Breeze cechuje się standardową konstrukcją podwozia. Z przodu skutera znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy i tarczowy hamulec z jednotłoczkowym zaciskiem, zaś z tyłu - jeden amortyzator olejowy i hamulec bębnowy. Zawieszenie zostało zestrojone w taki sposób, aby jednocześnie zapewniać komfort jazdy i precyzję prowadzenia. Układ hamulcowy nie robi wrażenia, ale dobrze radzi sobie z masą i osiągami Yamahy.
Yamaha YM 50 Breeze to sprawdzony środek codziennego transportu w mieście, więc warto rozważyć jego zakup, jeśli nie dysponujemy środkami na nowy skuter lub po prostu nie chcemy wydawać fortuny na pierwszy jednoślad. Sprawdzona konstrukcja, dobre osiągi i szeroki wachlarz części zamiennych i tuningowych sprawia, że jest to model godny uwagi.