check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Yamaha YZF-R7 700

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 689
Podkładka miedziana 14x22x1.5 mm JMT - 4001796055720
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha  - HF303 -15%

27,37 zł

32,20 zł

Najniższa cena: 32,20 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303

stars    (57)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Żarówka 12V 5W T10 Tako - 230741
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Żarówka Osram 12V 21W BA15s

7,00 zł

Żarówka Osram 12V 21W BA15s

stars    (3)
Filtr oleju K&N KN303 - KN-303

57,30 zł

Filtr oleju K&N KN303 - KN-303

stars    (57)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Automat stopu przód JMP

48,27 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Żarówka Osram 12V 5W W2,1x9,5d
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 RC Racing  - HF303RC -15%

38,00 zł

44,70 zł

Najniższa cena: 44,70 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 RC Racing - HF303RC

stars    (57)
Klocki hamulcowe EBC FA 174 (2 szt.) - FA174 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 174 (2 szt.) - FA174

stars    (2)
Klocki hamulcowe EBC FA 252 (2 szt.) - FA252 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 252 (2 szt.) - FA252

stars    (1)
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Klocki hamulcowe EBC FA 174 HH (2 szt.) - FA174HH -10%

128,16 zł

142,40 zł

Najniższa cena: 142,40 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 174 HH (2 szt.) - FA174HH

stars    (2)
Klucz do filtrów oleju 65mm 14 boków HF553 HF303
Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410485015029 -10%

17,28 zł

19,20 zł

Najniższa cena: 19,20 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410485015029

stars    (1)
Klocki hamulcowe EBC FA 252 HH (2 szt.) - FA252HH -10%

143,10 zł

159,00 zł

Najniższa cena: 159,00 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 252 HH (2 szt.) - FA252HH

stars    (1)
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
Komplet naprawczy siłownika sprzęgła Tourmax - CCK-201 -5%

64,60 zł

68,00 zł

Najniższa cena: 68,00 zł

Komplet naprawczy siłownika sprzęgła Tourmax - CCK-201

stars    (3)
Płytka zaworowa ProX 7,5 [1,90 mm] - 29.748190
Filtr oleju MIW Meiwa H1013 HF303 - H1013
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris  - HF303C -15%

44,00 zł

51,76 zł

Najniższa cena: 51,76 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris - HF303C

stars    (57)
Płytka zaworowa JMP 7,5 [1,95 mm]
Żarówka 12V 21W BA15s czerwona
Łańcuch napędowy DID 520 118 otwarty z zapinką - DID520-118 -20%

140,31 zł

175,39 zł

Najniższa cena: 175,39 zł

Łańcuch napędowy DID 520 118 otwarty z zapinką - DID520-118

stars    (7)
Komplet naprawczy pompy wody Honda/Yamaha - WMS-901 -5%

109,25 zł

115,00 zł

Najniższa cena: 115,00 zł

Komplet naprawczy pompy wody Honda/Yamaha - WMS-901

stars    (3)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400485420601 -10%

9,00 zł

10,00 zł

Najniższa cena: 10,00 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400485420601

Zabezpieczenie JMP zębatki przedniej
Guma dźwigni zmiany biegów OEM

Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha YZF-R7 700

  • Yamaha YZF-R7 750 OW02 1999
  • Yamaha YZF-R7 750 OW02 2000
  • Yamaha YZF-R7 750 OW02 2001
  • Yamaha YZF-R7 700 A ABS 2022
  • Yamaha YZF-R7 700 A World GP 60th Anniversary ABS 2022
  • Yamaha YZF-R7 700 A ABS 2023

Yamaha YZF-R7

Części motocyklowe

Yamaha YZF-R7 to bezkompromisowy motocykl klasy Super Sport wyprodukowany w 1999 roku w bardzo małej ilości. Powstanie tylko 500 sztuk bynajmniej nie było kwestią przypadku. Organizacja FIM (nadzorująca większość prestiżowych zawodów) ustanowiła właśnie taką liczbę, aby jednoślad był uznawany za produkowany seryjnie i mógł startować w organizowanych przez nich imprezach. Po wprowadzeniu do oficjalnej sprzedaży YZF-R7 mogło uczestniczyć m.in. w WSBK oraz EWC i dołączyć do wyścigu zbrojeń z pozostałymi producentami z Japonii i Europy Zachodniej.

Pojawienie się na rynku modelu R7 wzbudziło ogromne zainteresowanie wśród motocyklistów, aczkolwiek tylko garstka z nich mogła myśleć o rzeczywistym zakupie. Zarówno ze względu na wygórowaną cenę jak i ogromny potencjał bolidu przygotowanego do torowych zmagań, była to propozycja dla doświadczonych jeźdźców z wypchanym portfelem. Mimo wszystko dostępne egzemplarze rozeszły się w pierwszym dniu premiery i nie ma się temu co dziwić, bowiem nie codziennie nadarza się okazja posiadania własnego motocykla w wyczynowej specyfikacji.

YZF-R7 była pożądana również z innych względów. Podczas całego procesu montażu nie użyto żadnego zautomatyzowanego urządzenia, każda sztuka została złożona ręcznie przez japońskich zawodowców. Kolejnym powodem był fakt, że R7 posiadająca jedynie ¾ pojemności skokowej silnika z największego modelu serii R była od niego mocniejsza, bardziej dopracowana i osiągała większą prędkość maksymalną. W dużej mierze była to zasługa niezwykle niskiej masy (na sucho tylko 165 kilogramów) oraz wysokogatunkowych materiałów użytych do produkcji ważnych podzespołów (np. zawory z tytanu i rama typu Deltabox z lekkich stopów aluminium).

Aczkolwiek największe wrażenie od zawsze robiło innowacyjne serce jednośladu. Czterocylindrowa jednostka napędowa posiadała dwa wałki rozrządu sterujące pracą dwudziestu zaworów, za zasilanie odpowiadał nowoczesny system wtrysku paliwa z dwoma wtryskiwaczami na cylinder, a przeniesieniem kolosalnej mocy na tylne koło zajmowała się precyzyjna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach. W osprzęcie źródła napędu znalazł się m.in. autorski system kontrolujący moment obrotowy, który uniemożliwiał zerwanie przyczepności tylnego koła przy zbyt gwałtownym przyspieszaniu. Chłodzony cieczą silnik o pojemności 749 cm³ generował moc 162 KM i moment obrotowy na poziomie 97 Nm. Takie parametry (oczywiście w zablokowanej wersji dopuszczonej na drogi publiczne, na tor specyfikacja wyglądała jeszcze lepiej) pozwalały osiągnąć wybrańcom prędkość maksymalną dochodzącą do 300 km/h. Przyspieszenie również rzucało na kolana, nie każda "750-tka" osiągała pierwszą "setkę" przed upływem 3 sekund. Mimo że takie osiągi dziś na większości motocyklistów nie robią już wrażenia, to nie mniej na przełomie tysiącleci plasowały YZF-R7 na pozycji lidera w swojej klasie pojemnościowej.

Tak silną jednostkę napędową musiało trzymać w ryzach wiele dopracowanych układów, dlatego zawieszenia oraz hamulce zostały stuprocentowo przystosowane do ciężkich zmagań i zapewniały pełną skuteczność na torze i ogromne bezpieczeństwo podczas drogowej eksploatacji. Na przedzie widniał solidny widelec teleskopowy typu Upside-down renomowanej marki Öhlins zapewniający pełen zakres regulacji oraz dwie tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm ujarzmiane przez czterotłoczkowy zacisk hydrauliczny. Z tyłu zaś zainstalowano centralny amortyzator typu Monocross oparty na jednostronnym wahaczu z aluminium oraz pojedynczą tarczę o średnicy 260 mm z dwutłoczkowym zaciskiem.

Jako że YZF-R7 miało przynieść Yamasze chwałę przy produkcji nie szczędzono sił ani środków na badania pod kątem opływowej karoserii. Piękne nadwozie zostało wielokrotnie przetestowane w tunelu aerodynamicznym, dzięki czemu uzyskano zaskakująco niski współczynnik oporu powietrza.

Mimo doskonałej konstrukcji dopracowanej pod każdym kątem przełomowa Yamaha nigdy nie zdobyła tytułu mistrza świata w WSBK, a największą wygraną było drugie miejsce klasyfikacji generalnej w 2000 roku.