check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Filtry motocyklowe
Can-Am Spyder 1000

Jak dobrać filtr do mojego motocykla?

Przy wyborze filtra do motocykla zwróć uwagę na kilka podstawowych kwestii. Pozwoli ci to wybrać filtr o najlepszych właściwościach dla twojego stylu jazdy.

Czy filtry uniwersalne zastosuję do każdego motocykla?

W przypadku filtrów do motocykli możesz spotkać filtry przeznaczone ściśle do danego modelu, jak i oferowane do szerokiej gamy pojazdów. Nawet w tym drugim przypadku, lista motocykli, do których możesz zamontować dany filtr, jest ograniczona. Wpływają na to:

  • kształt i wymiary
  • mocowanie
  • łączenie

Pomijając choćby jeden z tych czynników, narazisz swój silnik i inne układy motocykla na zabrudzenie i tarcie, a przez to zgubne w skutkach uszkodzenia.

Czy mogę wymienić standardowy filtr na nietypowy?

Standardowy, dobrej jakości filtr spełni swoją rolę przy typowej jeździe. Jeśli jednak chcesz poprawić parametry pracy filtra, możesz wykorzystać te z nietypowego materiału. Materiały syntetyczne czy gąbka zapewnią tu lepszą filtrację, niż bawełna czy papier, o ile wybierzesz dobrej jakości zamienniki o sprawdzonych właściwościach. Pamiętaj też, że niektóre filtry są przygotowane pod konkretne parametry jazdy. Filtry sportowe sprawdzą się przy agresywnej jeździe, ale już w mieście nie dadzą oczekiwanych efektów mimo częstszej konserwacji. 

Jak zamontować i zadbać o filtr motocyklowy?

Żaden filtr motocyklowy nie spełni swojej roli, jeśli go odpowiednio nie zamontujesz i nie zadbasz o jego działanie. Każdy filtr ma pod tym kątem swoje wymagania, z którymi warto, byś zapoznał się już przy jego zakupie.

Wymień filtr według zaleceń producenta motocykla i filtra

Typowa wymiana filtra jest względnie prosta, o ile dokonasz ją ściśle według zaleceń producentów motocykla i filtra. Zasadniczo przyjmuje się, że:

  • filtr powietrza warto wymienić co rok lub po przejechaniu 6-12 tys. kilometrów
  • filtr paliwa warto wymienić co 1-2 lata lub po przejechaniu 10-15 tys. kilometrów
  • filtr oleju warto wymienić co rok lub po przejechaniu 10 tys. kilometrów

Pamiętaj, że to, kiedy wymienić filtr do motocykla, zależy od materiału, płynu, a także użytkowania motocykla. W efekcie, w twoim przypadku te liczby mogą być wyraźnie inne. Do mocowania nierzadko przydadzą ci się specjalne narzędzia do filtrów. Przed wymianą zwróć uwagę na czynności, które przygotują motocykl i filtr do wymiany. Niektóre filtry będą wymagały nie tylko nowych uszczelnień, ale też nałożenia specjalnego płynu wstępnie przygotowującego filtr do pracy.

Jak dbać o filtr motocyklowy?

Po wyborze i mocowaniu, o filtr w motocyklu będziesz też musiał dbać. Przykładowo, filtry powietrza warto wyczyścić po jeździe w warunkach narażających filtr na duże zabrudzenie. Niektóre filtry musisz też okresowo konserwować, by usunąć brud i nasączyć dedykowanym płynem. W końcu, dla dobrej pracy filtra zadbaj o jakość czyszczonych płynów. Korzystaj z paliwa i powietrza wysokiej jakości i nie dopuść, by pojawiły się w nich zabrudzenia.

Płyny stosowane w Can-Am Spyder 1000 zapewniają mu sprawną pracę silnika, swobodę ruchu, zmniejszają tarcie oraz czyszczą i chłodzą układ. Ale stanie się tak tylko, jeśli te płyny będą odpowiednio czyste. Zadbaj o to i zwróć uwagę na filtry motocyklowe. Wybierając wysokiej jakości, standardowe filtry do motocykla, Can-Am Spyder 1000 odwdzięczy ci się sprawną pracą mechanizmów przy typowym użytkowaniu. Wymieniając je na wyższej jakości zamienniki, Can-Am Spyder 1000 da ci frajdę z jazdy w nietypowych warunkach bez obaw o uszkodzenia silnika i innych układów. Pamiętaj o regularnej kontroli i konserwacji filtrów oraz ich wymianie zgodnie z zaleceniem producenta.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 11
Filtr oleju HifloFiltro HF 564 Aprilia/Buell/CAN-AM  - HF564 -15%

28,90 zł

34,00 zł

Najniższa cena: 34,00 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 564 Aprilia/Buell/CAN-AM - HF564

Filtr oleju HifloFiltro HF 559 Bombardier/Can-Am  - HF559 -15%

15,22 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 559 Bombardier/Can-Am - HF559

Filtr powietrza K&N CM-9910 Can-am - CM-9910
Filtr powietrza K&N CM-9908 Can-Am - CM-9908
Filtr oleju K&N KN564 - KN-564
Filtr oleju Ison 564 HF564 - ISON 564
Klucz do filtra oleju JMP wkręcany
Filtr oleju Mahle OX1090 - OX 1090
Filtr oleju K&N KN559 - KN-559

40,26 zł

Niedostępny

Filtr oleju K&N KN559 - KN-559

Posiadamy Filtry motocyklowe do Can-Am Spyder 1000

  • Can-Am Spyder 1000 RS Roadster 2011
  • Can-Am Spyder 1000 RSS Roadster 2011
  • Can-Am Spyder 1000 RT Roadster 2011
  • Can-Am Spyder 1000 RT Techno Roadster 2011
  • Can-Am Spyder 1000 RTS Roadster 2011
  • Can-Am Spyder 1000 RS Roadster 2012
  • Can-Am Spyder 1000 RT Roadster 2012
  • Can-Am Spyder 1000 RTS Roadster 2012
  • Can-Am Spyder 1000 RT Limited Roadster 2012
  • Can-Am Spyder 1000 RSS Roadster 2012
  • Can-Am Spyder 1000 RT Techno Roadster 2012
  • Can-Am Spyder 1000 RT Roadster 2010
  • Can-Am Spyder 1000 RT Techno Roadster 2010
  • Can-Am Spyder 1000 RTS Roadster 2010
  • Can-Am Spyder 1000 RS SE5 pół-automat 2010
  • Can-Am Spyder 1000 RS SE5 pół-automat 2011
  • Can-Am Spyder 1000 RS SE5 pół-automat 2012
  • Can-Am Spyder 1000 RS SE5 pół-automat 2013
  • Can-Am Spyder 1000 RS SE5 pół-automat ABS 2014
  • Can-Am Spyder 1000 RS SE5 pół-automat ABS 2015
  • Can-Am Spyder 1000 RS SE5 pół-automat ABS 2016
  • Can-Am Spyder 1000 RS SM5 skrzynia manualna 2010
  • Can-Am Spyder 1000 RS SM5 skrzynia manualna 2011
  • Can-Am Spyder 1000 RS SM5 skrzynia manualna 2012
  • Can-Am Spyder 1000 RS SM5 skrzynia manualna 2013
  • Can-Am Spyder 1000 RS SM5 skrzynia manualna ABS 2014
  • Can-Am Spyder 1000 RS SM5 skrzynia manualna ABS 2015
  • Can-Am Spyder 1000 RS SM5 skrzynia manualna ABS 2016
  • Can-Am Spyder 1000 RSS SE5 pół-automat 2010
  • Can-Am Spyder 1000 RSS SE5 pół-automat 2011
  • Can-Am Spyder 1000 RSS SE5 pół-automat 2012
  • Can-Am Spyder 1000 RSS SE5 pół-automat 2013
  • Can-Am Spyder 1000 RSS SE5 pół-automat ABS 2014
  • Can-Am Spyder 1000 RSS SE5 pół-automat ABS 2015
  • Can-Am Spyder 1000 RSS SE5 pół-automat ABS 2016
  • Can-Am Spyder 1000 RSS SM5 skrzynia manualna 2010
  • Can-Am Spyder 1000 RSS SM5 skrzynia manualna 2011
  • Can-Am Spyder 1000 RSS SM5 skrzynia manualna 2012
  • Can-Am Spyder 1000 RSS SM5 ABS skrzynia manualna 2014
  • Can-Am Spyder 1000 RSS SM5 ABS skrzynia manualna 2015
  • Can-Am Spyder 1000 RSS SM5 ABS skrzynia manualna 2016
  • Can-Am Spyder 1000 RT SE5 Roadsterpół-automat 2010
  • Can-Am Spyder 1000 RT SE5 Roadster Techno pół-automat 2010
  • Can-Am Spyder 1000 RT SE5 Roadsterpół-automat 2011
  • Can-Am Spyder 1000 RT SE5 Roadster Techno pół-automat 2011
  • Can-Am Spyder 1000 RT SE5 Roadster Limited pół-automat 2012
  • Can-Am Spyder 1000 RT SE5 Roadster Techno pół-automat 2012
  • Can-Am Spyder 1000 RT SE5 Roadsterpół-automat 2013
  • Can-Am Spyder 1000 RT SE5 Roadster Limited pół-automat 2013
  • Can-Am Spyder 1000 RT SM5 Roadster skrzynia manualna 2010
  • Can-Am Spyder 1000 RT SM5 Roadster Techno skrzynia manualna 2010
  • Can-Am Spyder 1000 RT SM5 Roadster skrzynia manualna 2011
  • Can-Am Spyder 1000 RT SM5 Roadster Techno skrzynia manualna 2011
  • Can-Am Spyder 1000 RT SM5 Roadster skrzynia manualna 2012
  • Can-Am Spyder 1000 RT SM5 Roadster Techno skrzynia manualna 2012
  • Can-Am Spyder 1000 RT SM5 Roadster skrzynia manualna 2013
  • Can-Am Spyder 1000 RTS SE5 Roadster pół-automat 2010
  • Can-Am Spyder 1000 RTS SE5 Roadster pół-automat 2011
  • Can-Am Spyder 1000 RTS SE5 Roadster pół-automat 2012
  • Can-Am Spyder 1000 RTS SE5 Roadster pół-automat 2013
  • Can-Am Spyder 1000 ST SE5 Roadster pół-automat ABS 2014
  • Can-Am Spyder 1000 ST SE5 Roadster pół-automat ABS 2015
  • Can-Am Spyder 1000 ST SE5 Roadster pół-automat ABS 2016
  • Can-Am Spyder 1000 ST SM5 skrzynia manualna 2013
  • Can-Am Spyder 1000 ST SM5 skrzynia manualna ABS 2014
  • Can-Am Spyder 1000 ST SM5 skrzynia manualna ABS 2015
  • Can-Am Spyder 1000 ST SM5 skrzynia manualna ABS 2016
  • Can-Am Spyder 1000 STS SE5 pół-automat 2013
  • Can-Am Spyder 1000 STS SE5 Limited pół-automat 2013
  • Can-Am Spyder 1000 STS SE5 pół-automat ABS 2014
  • Can-Am Spyder 1000 STS SE5 Limited pół-automat ABS 2014
  • Can-Am Spyder 1000 STS SE5 pół-automat ABS 2015
  • Can-Am Spyder 1000 STS SE5 Limited pół-automat ABS 2015
  • Can-Am Spyder 1000 STS SE5 pół-automat ABS 2016
  • Can-Am Spyder 1000 STS SE5 Limited pół-automat ABS 2016
  • Can-Am Spyder 1000 STS SM5 skrzynia manualna ABS 2014
  • Can-Am Spyder 1000 STS SM5 skrzynia manualna ABS 2015
  • Can-Am Spyder 1000 STS SM5 skrzynia manualna ABS 2016
  • Can-Am Spyder 1000 RTS SM5 2010
  • Can-Am Spyder 1000 RTS SM5 2011
  • Can-Am Spyder 1000 RTS SM5 2012
  • Can-Am Spyder 1000 RSS SM5 2013
  • Can-Am Spyder 1000 RTS SM5 2013
  • Can-Am Spyder 1000 ST SE5 2013
  • Can-Am Spyder 1000 ST SE5 Limited 2013
  • Can-Am Spyder 1000 STS SM5 2013
  • Can-Am Spyder 1000 ST SE5 Limited 2014
  • Can-Am Spyder 1000 ST SE5 Limited 2015
  • Can-Am Spyder 1000 RSS SE5 Limited 2015
  • Can-Am Spyder 1000 ST SE5 Limited 2016
  • Can-Am Spyder 1000 RTS SM6 2014