check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Filtry motocyklowe
HM-Moto CRE 50

Jak dobrać filtr do mojego motocykla?

Przy wyborze filtra do motocykla zwróć uwagę na kilka podstawowych kwestii. Pozwoli ci to wybrać filtr o najlepszych właściwościach dla twojego stylu jazdy.

Czy filtry uniwersalne zastosuję do każdego motocykla?

W przypadku filtrów do motocykli możesz spotkać filtry przeznaczone ściśle do danego modelu, jak i oferowane do szerokiej gamy pojazdów. Nawet w tym drugim przypadku, lista motocykli, do których możesz zamontować dany filtr, jest ograniczona. Wpływają na to:

  • kształt i wymiary
  • mocowanie
  • łączenie

Pomijając choćby jeden z tych czynników, narazisz swój silnik i inne układy motocykla na zabrudzenie i tarcie, a przez to zgubne w skutkach uszkodzenia.

Czy mogę wymienić standardowy filtr na nietypowy?

Standardowy, dobrej jakości filtr spełni swoją rolę przy typowej jeździe. Jeśli jednak chcesz poprawić parametry pracy filtra, możesz wykorzystać te z nietypowego materiału. Materiały syntetyczne czy gąbka zapewnią tu lepszą filtrację, niż bawełna czy papier, o ile wybierzesz dobrej jakości zamienniki o sprawdzonych właściwościach. Pamiętaj też, że niektóre filtry są przygotowane pod konkretne parametry jazdy. Filtry sportowe sprawdzą się przy agresywnej jeździe, ale już w mieście nie dadzą oczekiwanych efektów mimo częstszej konserwacji. 

Jak zamontować i zadbać o filtr motocyklowy?

Żaden filtr motocyklowy nie spełni swojej roli, jeśli go odpowiednio nie zamontujesz i nie zadbasz o jego działanie. Każdy filtr ma pod tym kątem swoje wymagania, z którymi warto, byś zapoznał się już przy jego zakupie.

Wymień filtr według zaleceń producenta motocykla i filtra

Typowa wymiana filtra jest względnie prosta, o ile dokonasz ją ściśle według zaleceń producentów motocykla i filtra. Zasadniczo przyjmuje się, że:

  • filtr powietrza warto wymienić co rok lub po przejechaniu 6-12 tys. kilometrów
  • filtr paliwa warto wymienić co 1-2 lata lub po przejechaniu 10-15 tys. kilometrów
  • filtr oleju warto wymienić co rok lub po przejechaniu 10 tys. kilometrów

Pamiętaj, że to, kiedy wymienić filtr do motocykla, zależy od materiału, płynu, a także użytkowania motocykla. W efekcie, w twoim przypadku te liczby mogą być wyraźnie inne. Do mocowania nierzadko przydadzą ci się specjalne narzędzia do filtrów. Przed wymianą zwróć uwagę na czynności, które przygotują motocykl i filtr do wymiany. Niektóre filtry będą wymagały nie tylko nowych uszczelnień, ale też nałożenia specjalnego płynu wstępnie przygotowującego filtr do pracy.

Jak dbać o filtr motocyklowy?

Po wyborze i mocowaniu, o filtr w motocyklu będziesz też musiał dbać. Przykładowo, filtry powietrza warto wyczyścić po jeździe w warunkach narażających filtr na duże zabrudzenie. Niektóre filtry musisz też okresowo konserwować, by usunąć brud i nasączyć dedykowanym płynem. W końcu, dla dobrej pracy filtra zadbaj o jakość czyszczonych płynów. Korzystaj z paliwa i powietrza wysokiej jakości i nie dopuść, by pojawiły się w nich zabrudzenia.

Płyny stosowane w HM-Moto CRE 50 zapewniają mu sprawną pracę silnika, swobodę ruchu, zmniejszają tarcie oraz czyszczą i chłodzą układ. Ale stanie się tak tylko, jeśli te płyny będą odpowiednio czyste. Zadbaj o to i zwróć uwagę na filtry motocyklowe. Wybierając wysokiej jakości, standardowe filtry do motocykla, HM-Moto CRE 50 odwdzięczy ci się sprawną pracą mechanizmów przy typowym użytkowaniu. Wymieniając je na wyższej jakości zamienniki, HM-Moto CRE 50 da ci frajdę z jazdy w nietypowych warunkach bez obaw o uszkodzenia silnika i innych układów. Pamiętaj o regularnej kontroli i konserwacji filtrów oraz ich wymianie zgodnie z zaleceniem producenta.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 3

Posiadamy Filtry motocyklowe do HM-Moto CRE 50

  • HM-Moto CRE 50 Baja 2011
  • HM-Moto CRE 50 RR Baja 2011
  • HM-Moto CRE 50 Six Competition 2011
  • HM-Moto CRE 50 RR Baja 2007-2008
  • HM-Moto CRE 50 RR Baja 2008
  • HM-Moto CRE 50 RR Baja 2009
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2007
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2008
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2009
  • HM-Moto CRE 50 Six Competition 2007
  • HM-Moto CRE 50 Six Competition 2009
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2010
  • HM-Moto CRE 50 RR Baja 2010
  • HM-Moto CRE 50 Six Competition 2010
  • HM-Moto CRE 50 Basic 2012
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2012
  • HM-Moto CRE 50 RR Baja 2012
  • HM-Moto CRE 50 Six Competition 2012
  • HM-Moto CRE 50 Six Racing 2012
  • HM-Moto CRE 50 Baja 1999
  • HM-Moto CRE 50 Baja 1995
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2003
  • HM-Moto CRE 50 Six 1995
  • HM-Moto CRE 50 Six 1999
  • HM-Moto CRE 50 Six 2003
  • HM-Moto CRE 50 Six 2007-2009
  • HM-Moto CRE 50 Six Racing 2013
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2014
  • HM-Moto CRE 50 Baja Basic 2014
  • HM-Moto CRE 50 Six Competition 2014
  • HM-Moto CRE 50 Six Racing 2014
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2015
  • HM-Moto CRE 50 Baja Basic 2015
  • HM-Moto CRE 50 Six Competition 2015
  • HM-Moto CRE 50 Six Racing 2015
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2016
  • HM-Moto CRE 50 Six Competition 2016
  • HM-Moto CRE 50 Six Racing 2016
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2017
  • HM-Moto CRE 50 Six Racing 2017
  • HM-Moto CRE 50 RR Baja 2007
  • HM-Moto CRE 50 RR Baja 2014
  • HM-Moto CRE 50 RR Baja 2015
  • HM-Moto CRE 50 RR Baja 2016
  • HM-Moto CRE 50 RR Baja 2017
  • HM-Moto CRE 50 Six Competition 2008
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2013
  • HM-Moto CRE 50 Baja Basic 2013
  • HM-Moto CRE 50 Six Competition 2013
  • HM-Moto CRE 50 RR Baja 2013
  • HM-Moto CRE 50 Basic 2013
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2000
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2001
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2002
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2004
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2005
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2006
  • HM-Moto CRE 50 RR Baja 2006
  • HM-Moto CRE 50 1996
  • HM-Moto CRE 50 Six 1996
  • HM-Moto CRE 50 1997
  • HM-Moto CRE 50 Baja 1997
  • HM-Moto CRE 50 Six 1997
  • HM-Moto CRE 50 1998
  • HM-Moto CRE 50 Baja 1998
  • HM-Moto CRE 50 Six 1998
  • HM-Moto CRE 50 1999
  • HM-Moto CRE 50 2000
  • HM-Moto CRE 50 Six 2000
  • HM-Moto CRE 50 2001
  • HM-Moto CRE 50 Six 2001
  • HM-Moto CRE 50 Six Baja 2001
  • HM-Moto CRE 50 Six Derapage 2001
  • HM-Moto CRE 50 2002
  • HM-Moto CRE 50 Six 2002
  • HM-Moto CRE 50 Six Baja 2002
  • HM-Moto CRE 50
  • HM-Moto CRE 50 Six Baja
  • HM-Moto CRE 50 2004
  • HM-Moto CRE 50 Six 2004
  • HM-Moto CRE 50 Six Baja 2004
  • HM-Moto CRE 50 Six Derapage 2004
  • HM-Moto CRE 50 2005
  • HM-Moto CRE 50 Six 2005
  • HM-Moto CRE 50 Six Baja 2005
  • HM-Moto CRE 50 Six Derapage 2005
  • HM-Moto CRE 50 2006
  • HM-Moto CRE 50 Derapage 2006
  • HM-Moto CRE 50 Six 2006
  • HM-Moto CRE 50 Six Baja 2006
  • HM-Moto CRE 50 Six Derapage 2006
  • HM-Moto CRE 50 Derapage 2007
  • HM-Moto CRE 50 RR Derapage 2007
  • HM-Moto CRE 50 Derapage 2008
  • HM-Moto CRE 50 RR Derapage 2008
  • HM-Moto CRE 50 Six 2008
  • HM-Moto CRE 50 Derapage 2009
  • HM-Moto CRE 50 RR Derapage 2009
  • HM-Moto CRE 50 Six 2009
  • HM-Moto CRE 50 Derapage 2010
  • HM-Moto CRE 50 RR Derapage 2010
  • HM-Moto CRE 50 Six 2010
  • HM-Moto CRE 50 Derapage 2011
  • HM-Moto CRE 50 RR Derapage 2011
  • HM-Moto CRE 50 Six 2011
  • HM-Moto CRE 50 Derapage 2012
  • HM-Moto CRE 50 RR Derapage 2012
  • HM-Moto CRE 50 RR Derapage 2013
  • HM-Moto CRE 50 RR Derapage 2014
  • HM-Moto CRE 50 RR Derapage 2015
  • HM-Moto CRE 50 RR Derapage 2016
  • HM-Moto CRE 50 RR Derapage 2017
  • HM-Moto CRE 50 Six Derapage Competition 2017