tel: 17 247 22 20

Menu

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    zł

Sortuj

Znaleziono: 28
-15% Filtr oleju HifloFiltro HF 131
13,35 zł
15,70 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 131
            (7)
Filtr oleju MotoFiltro MF131 (HF131) Honda
20,19 zł
Filtr oleju MotoFiltro MF131 (HF131) Honda
            (6)
-15% Filtr oleju HifloFiltro HF 132 Arctic Cat/Suzuki
11,18 zł
13,15 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 132 Arctic Cat/Suzuki
            (1)
Filtr oleju K&N KN131
43,78 zł
Filtr oleju K&N KN131
            (1)
Filtr oleju MIW Meiwa S3003 HF131
15,40 zł
Filtr oleju MIW Meiwa S3003 HF131
            (1)
Filtr oleju MIW Meiwa S3008 HF132
15,40 zł
Filtr oleju MIW Meiwa S3008 HF132
            (1)
Filtr oleju MotoFiltro MF132 (HF132) Cat Suzuki
16,14 zł
Filtr oleju MotoFiltro MF132 (HF132) Cat Suzuki
            (3)
Filtr oleju Mahle OX407
22,71 zł
Filtr oleju Mahle OX407
            (1)
O-Ring filtra oleju Produkt OEM
14,13 zł
Niedostępny
O-Ring filtra oleju Produkt OEM
Filtr oleju Tecnium JO1003
13,90 zł
Niedostępny
Filtr oleju Tecnium JO1003
Filtr oleju Tecnium JO1026
13,90 zł
Niedostępny
Filtr oleju Tecnium JO1026
Filtr oleju Suzuki
31,80 zł
Niedostępny
Filtr oleju Suzuki
Filtr oleju Suzuki/Yamaha
36,43 zł
Niedostępny
Filtr oleju Suzuki/Yamaha

Suzuki DR 125

Suzuki DR 125 to lekki motocykl produkowany w japońskich fabrykach od 1982 roku, który w zależności od wyposażenia i roku produkcji możemy przypisać do klasy Enduro lub Supermoto. Niezależnie od wersji mała DR-ka charakteryzuje się prostą i niezawodną konstrukcją, niskim spalaniem (jak na lata, w których gościła w ofercie Suzuki) oraz doskonałymi właściwościami jezdnymi, dzięki którym stała się jednym z najchętniej wybieranych jednośladów przez początkujących motocyklistów z prawem jazdy kategorii A1.

Model DR 125 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 124 cm³, której osiągi w zupełności wystarczają do postawienia pierwszych kroków w świecie off-road'u lub spróbowaniu swoich sił na torze wyścigowym. Moc maksymalna 12 KM i maksymalny moment obrotowy 11 Nm w połączeniu z niewielką masą motocykla (raptem 101 kilogramów ze wszystkimi płynami) zapewniają satysfakcjonujące przyspieszenia. Ze względu na stosowane ogumienie (w wersji S opony terenowe o agresywnym bieżniku, w wersji SM opony szosowe zbliżone do slick'ów) różnice w prędkości maksymalnej poszczególnych wersji znacząco się różnią, aczkolwiek w przypadku wersji SM użytkownicy nie będą mieli problemu z przekroczeniem 110 km/h. Chłodzony powietrzem czterosuw z dwuzaworową głowicą z pojedynczym wałkiem rozrządu znany jest ze swojej niezawodności. Wraz z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach cechuje się niemalże całkowitą bezawaryjnością, a jedyne czynności, jakie będzie musiał wykonywać motocyklista to bieżący serwis i okresowa regulacja luzu zaworowego. Prosta jednostka napędowa charakteryzuje się również ekonomią działania. Gaźnikowy układ zasilania zapewnia spalanie na średnim poziomie 2,5-3 l/100 kilometrów (w cyklu mieszanym), co przy niewielkim zbiorniku paliwa daje możliwość przejechania ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu.

Rdzeń podwozia modelu DR 125 stanowi wytrzymała rama z rur stalowych o znikomej masie, dzięki której kierowca nie musi się martwić o ewentualne uszkodzenia podczas szaleństw w terenie (w wersji S) oraz może być spokojny o sztywność niezbędną do dynamicznego pokonywania zakrętów (w wersji SM). Amortyzacją kół zajmuje się klasyczny widelec teleskopowy oraz centralna kolumna resorująco-tłumiąca osadzona na dwustronnym wahaczu wleczonym. Wyhamowanie pojazdu powierzono klasycznemu zestawowi. Pojedyncza, wentylowana tarcza o średnicy 260 mm i jednotłoczkowy zacisk hydrauliczny przy przednim kole oraz tradycyjny hamulec bębnowy z tyłu (w nowszych wersjach hamulec tarczowy z jednotłoczkowym zaciskiem) doskonale radzą sobie z niewielką masą motocykla, gwarantując odpowiednią drogę hamowania i dużą skuteczność podczas jazdy w terenie.

Suzuki DR 125 to doskonała propozycja dla osób potrzebujących wszechstronnego motocykla, na którym zdobywanie doświadczeń równałoby się z przyjemnością i dobrą zabawą. Bezobsługowa konstrukcja, lekkość i łatwość prowadzenia oraz ergonomiczna pozycja za kierownicą to doskonałe cechy pierwszego motocykla do przecierania szlaków w cięższym off-road'zie lub nauki powerslide'ów na krętych, asfaltowych drogach.

Dbamy o Twoją prywatność

Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści. Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Gmoto dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych będzie Gmoto
Przetwarzamy dane w celach:
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony
Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.