HEL komplet typ F (2szt.) przewodów hamulcowych w oplocie stalowym przód Suzuki DL 1000
(1)
359,00 zł w tym VAT
Przewody hamulca przedniego w stalowym oplocie firmy HEL
Układ typu F - dwa przewody podłączone bezpośrednio od pompy do zacisków tarcz hamulcowych. Schemat oraz rodzaje układów widoczne na zdjęciu.
W skład zestawu wchodzi- przewody hamulca przedniego w oplocie stalowym z maszynowo zaciśniętymi końcówkami (2 sztuki)
- śruby do zamocowania przewodu do pomp i zacisków
- miedziane podkładki zapewniające szczelność połączenia
- papierowa instrukcja montażu po polsku
- indywidualna karta gwarancyjna na zakupiony egzemplarz
- naklejki z logiem HEL Performance
- stalowe ścianki przewodu HEL nie reagują na wzrost ciśnienia płynu hamulcowego co powoduje efektywniejsze przekazanie ciśnienia na tłoczki hamulcowe
- silniejsze i pewne hamowanie
- mniejsza siłą potrzebna do nacisku na dźwignie hamulca
- szybszy czas reakcji
- zwiększenie precyzji hamowania - dużo łatwiej dobrać siłę hamowania, a w razie nagłej potrzeby zwiększyć ją jeszcze bardziej
- wyeliminowanie efektu tępego hamulca - przewody HEL zwiększają odczucie "dobrze łapiącego hamulca"
- niezawodny system hamowania - elementy nie zużywają się w czasie, nie podlegają korozji i utlenianiu, ponieważ są wyprodukowane z wysokogatunkowych stopów stali
- technologia sprawdzona na wyścigach
- producenci motocykli zalecają już po kilku latach od zakupu motocykla wymianę fabrycznych przewodów hamulcowych gdyż zużywają się wraz z upływem czasu
- dożywotnia gwarancja
- już przy pierwszym hamowaniu poczujesz się pewniej na drodze
- więcej przyjemności z jazdy poprzez zwiększenie poczucia bezpieczeństwa
- uczucie komfortu dzięki skutecznym oraz lepszym wyczuciu hamulca
- jeżeli podchodzisz poważnie do jazdy motocyklem to na pewno wiesz że Twoje bezpieczeństwo jest kluczowe (hamulce to element motocykla w którym nie ma miejsca na kompromisy jakości)
- przewody nie kruszeją, nie pękają
- odporne na korozje końcówki
- końcówki ze stali nierdzewnej zaciskane maszynowo przy użyciu specjalistycznych pras
- wnętrze przewodu wykonane z teflonu, dzięki czemu płyn hamulcowy nie pochłania wilgoci i wody, a co za tym idzie dłużej utrzymuje swoje właściwości
- śruby mocujące wykonane ze stali nierdzewnej
- w zestawie dołączona jest instrukcja, więc bez problemu poradzisz sobie z samodzielnym montażem przewodów
- sam wybierasz kolory - masz możliwość dobrania nie tylko koloru przewodów ale i końcówek tak, aby pasowały do kolorystyki motocykla
- niezależnie od koloru nadal jest to ten sam przewód z teflonowym rdzeniem i oplotem ze stali nierdzewnej
- kolorowa zewnętrzna koszulka jest wtopiona w strukturę oplotu, dzięki czemu powierzchnia przewodu pozostaje gładka przez cały czas użytkowania
- końcówki i przewody są odporne są na promieniowanie UV - nie ulegają odbarwieniom
Uwaga!!! Po zakupie w komentarzu napisz kolor przewodu oraz końcówek jaki wybierasz. W celu uniknięcia błędu podaj również dokładny model oraz rok produkcji motocykla np. Yamaha FZ1 1000 N ABS - 2012
Przewody przygotowywane są indywidualnie do każdego zamówienia dlatego nie podlegają zwrotowi.
Jeżeli nie znalazłeś na innych naszych aukcjach przewodów, które pasowałyby do twojego motocykla - skontaktuj się z nami to skonfigurujemy zestaw odpowiedni do twojego układu hamulcowego !!!
Cena dotyczy kompletu.
Opinie o produkcie
2
1 opinii
Piotr
2017-07-29, 22:34
DL 1000 2007r. Z podwyższeniem steru. Przewody doszły w bardzo przyzwoitym czasie. Przy montażu wyszły niedociągnięcia, których wolałbym, aby nie było. Otóż, kolor z końcówek jest bardzo nietrwały, już po montażu widać zarysowania. Gorsze jednak jest to że długość przewodu jest dobrana, zdaje się wg zasady "oszczędność na materiale, to podstawa" W moim egzemplarzu, przy kierownicy mam zamontowane "risery" więc odrobina nadmiaru w długości przewodu, bardzo by się przydała. Tak było w oryginale, którego długość była wystarczająca przy montaży podwyższenia kierownicy. Tu przy przewodach z oplotem tej długości ewidentnie brakuje. Bardzo ciężko jest poprawnie ulokować przewód tak, by uniknąć jego podstawień i przycięć przy skręcaniu sterem w codziennej jeździe. Kiedy ster ma zamontowane risery, przewodów nie da się umieścić w przewidzianym przez producenta trakcie. Również kąty zaciśnięcia oczek względem siebie mogłyby być poprawione, widać to ewidentnie kiedy długość przewodu jest "na styk" lub poniżej tego. Zamontowałem, będę testował "wokół komina". Pozdrawiam
Opinia wiarygodna