Jak dokonać zwrotu/reklamacji?

Udostępniamy dwie możliwości w zależności czy dysponujesz urządzeniem z dostępem do internetu.

MAM DOSTĘP DO INTERNETU:

  1. Wejdź na stronę Gmoto.pl/reklamacje.

  2. Wypełnij Przyjazny Formularz. Zajmie Ci to zaledwie kilka minut.

  3. W ciągu 24 godzin (dni robocze) od wysłania zgłoszenia nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i poinformuje Cię o dalszym postępowaniu. Oczekuj wiadomości e-mail lub kontaktu telefonicznego.



NIE MAM DOSTĘPU DO INTERNETU:

  1. Wypełnij czytelnie papierowy formularz, który dołączany do paczki, możesz go także zawsze pobrać pod adresem: https://gmoto.pl/content/zwrot.pdf.
  2. Zapakuj bezpiecznie produkt. Dołącz wypełniony formularz oraz paragon. Jeśli zgubiłeś paragon, zaznacz to w przeznaczonym do tego miejscu na papierowym formularzu.
  3. Wyślij paczkę na adres: Sklep Gmoto.pl, ul. Kościuszki 78, 37-100 Łańcut.
    Po otrzymaniu przesyłki i jej zweryfikowaniu nasz konsultant skontaktuje się z Tobą.

Darmowa dostawa
darmowa dostawa
przy zakupach powyżej 350 zł
Darmowy zwrot
darmowy zwrot
do 15 dni bez podawania przyczyny
Wygodne raty
wygodne raty
uzyskasz je przez internet
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe