Jak dokonać zwrotu/reklamacji?

Udostępniamy dwie możliwości w zależności czy dysponujesz urządzeniem z dostępem do internetu.

MAM DOSTĘP DO INTERNETU:

  1. Wejdź na stronę Gmoto.pl/reklamacje.

  2. Wypełnij Przyjazny Formularz. Zajmie Ci to zaledwie kilka minut.

  3. W ciągu 24 godzin (dni robocze) od wysłania zgłoszenia nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i poinformuje Cię o dalszym postępowaniu. Oczekuj wiadomości e-mail lub kontaktu telefonicznego.



NIE MAM DOSTĘPU DO INTERNETU:

  1. Wypełnij czytelnie papierowy formularz, który dołączany do paczki, możesz go także zawsze pobrać pod adresem: https://gmoto.pl/content/zwrot.pdf.
  2. Zapakuj bezpiecznie produkt. Dołącz wypełniony formularz oraz paragon. Jeśli zgubiłeś paragon, zaznacz to w przeznaczonym do tego miejscu na papierowym formularzu.
  3. Wyślij paczkę na adres: Sklep Gmoto.pl, ul. Kościuszki 78, 37-100 Łańcut.
    Po otrzymaniu przesyłki i jej zweryfikowaniu nasz konsultant skontaktuje się z Tobą.

ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
infolinia czynna:
Poniedziałek - Piątek
9:00 - 19:00


Napisz wiadomośćMapa dojazduDane kontaktowe