Język

tel: 17 247 22 20

Menu

Klocki hamulcowe motocyklowe
Honda CB 1000

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 119

-10% Klocki hamulcowe EBC FA 388 (2 szt.)

123,31 zł

137,01 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 388 (2 szt.)

            (1)

-10% Klocki hamulcowe EBC FA 390 HH komplet

287,10 zł

319,00 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 390 HH komplet

            (2)

-10% Klocki hamulcowe EBC FA 488 HH (2 szt.)

132,63 zł

147,37 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 488 HH (2 szt.)

            (1)

Honda CB 1000

Honda CB 1000 to motocykl klasy naked z królewskiej klasy pojemnościowej, produkowany w japońskich fabrykach w latach 1992-1996. Największą zaletą modelu CB 1000 była pochodząca z Hondy CBR 1000 F Hurricane jednostka napędowa, która zawsze oferowała odpowiedni zapas mocy. Poza tym CB 1000 cechowała ponadczasowa stylistyka, fenomenalne właściwości jezdne i - co typowe dla wszystkich motocykli Hondy - najwyższa jakość wykonania połączona z dużą trwałością zastosowanych podzespołów. Honda CB 1000 została wyposażona w czterocylindrowy silnik w układzie rzędowym o pojemności skokowej 998 ccm. Chłodzona cieczą, czterosuwowa jednostka napędowa generowała moc maksymalną 98 KM i maksymalny moment obrotowy 89,5 Nm, co gwarantowało dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 220 km/h. Dzięki niskiej masie własnej - model CB 1000 ze wszystkimi płynami eksploatacyjnymi i paliwem ważył 262 kilogramy - zużycie paliwa zostało utrzymane na satysfakcjonującym poziomie. Średnie spalanie na poziomie 6,9 l/100 kilometrów sprawiało, że na zbiorniku paliwa o pojemności 22 litrów użytkownicy dysponowali zasięgiem ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu. Szkieletem Hondy CB 1000 jest stalowa rama kołyskowa (podwójna), będąca solidną bazą dla skutecznego układu hamulcowego i optymalnie zestrojonego zawieszenia. O bezpieczeństwo podróżujących dbają dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm i czterotłoczkowe zaciski hamulcowe (z przodu) oraz wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 220 mm i dwutłoczkowy zacisk hamulcowy (z tyłu). Komfortową jazdę i odpowiednią stabilność podczas szybkiej jazdy zapewnia klasyczny widelec teleskopowy i dwa amortyzatory gazowe oparte na dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Honda CB 1000 toczy się na 18. calowych felgach z aluminium, które obuto w opony szosowe.