Producent
Kolor
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
159,02 zł
198,78 zł
Najniższa cena: 198,78 zł
Łańcuch napędowy DID 428 HD 132 G&G otwarty z zapinką złoty - DID428HDG&G-132
79,84 zł
99,80 zł
Najniższa cena: 99,80 zł
Łańcuch napędowy DID 428 D 124 otwarty z zapinką - DID428D-124
62,46 zł
78,08 zł
Najniższa cena: 78,08 zł
Łańcuch napędowy DID 428 AD 122 otwarty z zapinką - DID428AD-122
63,69 zł
79,61 zł
Najniższa cena: 79,61 zł
Łańcuch napędowy DID 428 AD 124 otwarty z zapinką - DID428AD-124
65,54 zł
81,92 zł
Najniższa cena: 81,92 zł
Łańcuch napędowy DID 428 AD 128 otwarty z zapinką - DID428AD-128
68,61 zł
85,76 zł
Najniższa cena: 85,76 zł
Łańcuch napędowy DID 428 AD 134 otwarty z zapinką - DID428AD-134
70,32 zł
87,90 zł
Najniższa cena: 87,90 zł
Łańcuch napędowy DID 420 D 130 otwarty z zapinką - DID420D-130
58,32 zł
72,90 zł
Najniższa cena: 72,90 zł
Łańcuch napędowy DID 415 S 118 otwarty z zapinką - DID415S-118
130,79 zł
163,49 zł
Najniższa cena: 163,49 zł
Łańcuch napędowy DID 520 110 otwarty z zapinką - DID520-110
55,12 zł
68,90 zł
Najniższa cena: 68,90 zł
Łańcuch napędowy DID 420 AD 130 otwarty z zapinką - DID420AD-130
71,76 zł
89,70 zł
Najniższa cena: 89,70 zł
Łańcuch napędowy DID 420 D 132 otwarty z zapinką - DID420D-132
69,63 zł
87,04 zł
Najniższa cena: 87,04 zł
Łańcuch napędowy DID 428 AD 136 otwarty z zapinką - DID428AD-136
67,58 zł
84,48 zł
Najniższa cena: 84,48 zł
Łańcuch napędowy DID 428 AD 132 otwarty z zapinką - DID428AD-132
80,31 zł
94,48 zł
Najniższa cena: 94,48 zł
Łańcuch napędowy RK 428 HSB 126 otwarty z zapinką - 428HSB-126-CL
55,97 zł
69,96 zł
Najniższa cena: 69,96 zł
Łańcuch napędowy DID 420 AD 132 otwarty z zapinką - DID420AD-132
135,55 zł
169,44 zł
Najniższa cena: 169,44 zł
Łańcuch napędowy DID 520 114 otwarty z zapinką - DID520-114
77,54 zł
96,92 zł
Najniższa cena: 96,92 zł
Łańcuch napędowy DID 428 D 118 otwarty z zapinką - DID428D-118
133,18 zł
166,47 zł
Najniższa cena: 166,47 zł
Łańcuch napędowy DID 520 112 otwarty z zapinką - DID520-112
Przeglądaj według producenta
Opinie o produkcie
Jasiu
2023-05-17, 09:12
Łańcuch napędowy DID 525 ZVMX 110 X-Ring G&G otwarty z zakuwką złoty Stosuję produkty tej linii od kilku lat i nigdy się nie zawiodłem. Ten konkretny egzemplarz wylądował w mojej MT-09 (II gen.), gdzie, delikatnie mówiąc, nie miał lekko. Okazuje się, że nawet regularne katowanie znosi nad wyraz dzielnie. Doskonale przenosi moc na koło oraz rozciąga się równomiernie, dzięki czemu nawet przy ostrej jeździe wytrzymuje ponad 10000 km przebiegu bezproblemowo, co przy obciążeniach jakim był poddawany - robi nie lada wrażenie. Wymieniłem go raczej profilaktycznie, nie ze względu na stan zużycia, oczywiście na ten sam model. Osobiście wybieram model otwarty, bo jest po prostu szybszy i łatwiejszy w montażu. Należy go regularnie czyścić i smarować, a także dbać o prawidłowy naciąg, wówczas odwdzięczy się wysoką kulturą pracy, czego nie można powiedzieć o każdym producencie. Wisienką na torcie sprezentowanym od firmy DID jest niepowtarzalny, zjawiskowy wygląd. Zgrabne, estetyczne złote ogniwa wyśmienicie komponują się z ogólną prezencją motocykla i nadają mu zadziornego charakteru. Mam jednak przekonanie, że równie dobrze prezentują się inne wersje kolorystyczne. Reasumując, szczerze uważam to za rewelacyjny produkt. Ciężko przebić go zarówno pod kątem samej jakości, jaki stosunku jakości do ceny, co również jest istotnym elementem przy wyborze łańcucha, czy też całego zestawu napędowego.
Opinia wiarygodna
Tadeusz
2023-01-28, 19:18
Łańcuch napędowy RK 530 ZXW 118 XW-Ring otwarty z zakuwką Towar oryginalnie zapakowany - wszystkie detale obecne. Nie wszystkie ogniwa mają znaki fabryczne. Sprawdziłem w innych sklepach i ten typ łańcucha miał tak samo. Dokładnie co do jakości i wytrzymałości nie mogę się wypowiedzieć bo przejechałem na nim 1kkm. Po tym przebiegu nie wymagał żadnej regulacji, wiec chyba będzie OK.
Opinia wiarygodna
Daniel
2023-04-02, 09:56
Łańcuch napędowy DID 520 VX3 120 X-Ring G&B otwarty z zapinką złoty Produkt gmoto idealnie wkomponował się w mojego Bajaj Dominar D400, złoty łańcuch bardzo dobrze komponuje się ze złotymi felgami, założenie nowego łańcucha nie zajęło dużo czasu, gdyż nie było to skomplikowane, aktualnie mam na tym łańcuchu kilka tysięcy km i dopiero zbliżam się do połowy naciągu. Polecam całym sercem.
Opinia wiarygodna
Darek
2023-06-20, 18:29
Łańcuch napędowy JT 428HPO/144 O-Ring G&B otwarty z zapinką Pasuje do Daelim Daystar VL125. Po montażu koło tylne jest prawie maksymalnie przesunięte do przodu (aby łańcuch z 144 ogniwami wystarczył). Troszkę trudny montaż zapinki z powodu oringów (trzeba to wszystko trochę ścisnąć aby zapinka weszła) ale coś za coś. Jest to mój pierwszy łańcuch z uszczelniaczami, czas pokaże na ile mniej się zużywa/brudzi w porównaniu do łańcucha bez oringów jakie miałem do tej pory.
Opinia wiarygodna
Jerzy
2023-10-05, 19:44
Łańcuch napędowy 415H 112 ogniw Moretti Chwilę po montażu łańcuch pracował z prawie nowymi zębatkami zdecydowanie za głośno. Po przejechaniu około kilometra dopasował się, jest ok. Nieco cieńszy od oryginalnego łańcucha, co może mieć wpływ na krótszą żywotność. Mimo to zakup oceniam pozytywnie.
Opinia wiarygodna
Łańcuchy motocyklowe do Najpopularniejszych motocykli
Artykuły z bloga
Kluczem do bezawaryjnej jazdy motocyklem jest dobrze dobrany łańcuch
Jak zbudowany jest łańcuch do motoru?
W motocyklach możemy spotkać trzy główne rodzaje przeniesienia napędu: popularny w gamie chopper/cruiser pas napędowy, znany m.in. z motocykli radzieckich i niektórych modeli marki BMW wał napędowy i najpopularniejszy z nich, czyli łańcuch napędowy do motocykla, który spotkamy w jednośladach z różnych klas, roczników i segmentów.
Motocyklowe łańcuchy napędowe to zdecydowanie najbardziej uniwersalny rodzaj przeniesienia napędu, który prawidłowo eksploatowany zapewnia bezawaryjną pracę przez wiele tysięcy kilometrów. Łańcuch do motocykla składa się z kilku prostych elementów: rolek, sworzni oraz płytek zewnętrznych i wewnętrznych. Wiele łańcuchów motocyklowych posiada również uszczelniacze - najpopularniejsze rodzaje to O-ring i X-ring.
Jak zadbać o łańcuch do motoru? Naciąganie, czyszczenie i smarowanie łańcucha motocyklowego
Nieodpowiednia eksploatacja łańcucha napędowego może zaboleć - zarówno po kieszeni, jak i dosłownie. Łańcuchy motocyklowe przenoszą moc i moment obrotowy z silnika na tylne koło, więc stale pracują pod dużym obciążeniem. Źle wyregulowany naciąg łańcucha może doprowadzić do jego zerwania (jeśli jest zbyt napięty) lub zrzucenia z zębatek (jeśli jest zbyt luźny).
Jeśli zdarzy się to nawet podczas wolnej jazdy skutki mogą być tragiczne, ponieważ ciężko zapanować nad motocyklem po tak nieoczekiwanym zdarzeniu. Pokaleczone nogi, uszkodzony motocykl, a w najgorszym wypadku utrata sterowności i upadek - oto co cię może spotkać, jeśli nie będziesz dbał o łańcuch napędowy do motocykla.
Nieprawidłowo eksploatowany łańcuch do motocykla to również większe wydatki. Brak kontroli naciągu, czyszczenia i smarowania to prosta droga do jego zajechania, a w efekcie - szybszą wymianę i mniej przejechanych kilometrów na jednym zestawie. Warto zaznaczyć, że źle używany łańcuch prowadzi także do szybszego zużycia zębatek.
Jak wyczyścić i nasmarować łańcuch napędowy do motocykla?
Wykorzystując łańcuchy napędowe motocykl wymaga regularnej kontroli i konserwacji tej części przeniesienia napędu. Motocyklowy łańcuch napędowy jest stale narażony na kontakt z wodą i brudem, więc regularne czyszczenie i smarowanie to podstawa. Te czynności powinieneś wykonywać co 500-800 kilometrów lub co 300, jeśli jeździłeś w deszczu lub w terenie.
Poruszanie się w niesprzyjających warunkach to krótka droga do solidnego zanieczyszczenia łańcucha, co prowadzi do powstawania ognisk korozji oraz szybszego zużycia wszystkich elementów układu napędowego. O tym, jak prawidłowo smarować i czyścić łańcuchy motocyklowe przeczytasz w naszym poradniku Jak wyczyścić i nasmarować łańcuch?
Łańcuch do motoru: Jak sprawdzić i wyregulować jego naciąg?
Prócz czyszczenia i smarowania, motocyklowy łańcuch napędowy wymaga też korekcji naciągu. Łańcuchy napędowe motocyklowe w trakcie eksploatacji, a szczególnie podczas dynamicznego przyspieszania, ulegają rozciąganiu. Konieczne jest tu więc okresowe dostosowywanie odległości zębatek do jego aktualnej długości. Odpowiednio naciągnięty łańcuch do motoru da ci wiele korzyści, m.in. płynne przyspieszanie i łagodne hamowanie silnikiem bez szarpnięć oraz większy poziom bezpieczeństwa jazdy.
Przypominamy, że źle wyregulowany łańcuch do motocykla niesie za sobą ryzyko katastrofy. Jeśli chcesz zadbać o swoje bezpieczeństwo na drodze zadbaj o prawidłowy serwis napędu. O tym, jak to zrobić, także stworzyliśmy poradnik: Jak sprawdzić i wyregulować naciąg łańcucha?
Wybieraj sprawdzonych producentów i dostawców: najlepsze motocyklowe łańcuchy napędowe w Gmoto.pl
W naszej ofercie znajdziesz motocyklowe łańcuchy napędowe do wielu modeli motocykli. Wśród nich nie zabrakło renomowanych producentów, np. D.I.D i RK Japan, którzy od lat oferują łańcuchy motocyklowe wysokiej jakości. Wybierz solidny łańcuch do motocykla i ciesz się bezpieczną jazdą przez wiele tysięcy kilometrów. Gdy już założysz nowy napęd do swojej maszyny nie zapomnij o regularnym serwisie, czyli czyszczeniu, smarowaniu i naciąganiu.