check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Łańcuchy motocyklowe

Producent

Kolor

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 2614
Łańcuch napędowy YBN 428H 120 ogniw - LNAYBN009
Łańcuch napędowy YBN 420 112 ogniw
Łańcuch napędowy YBN 415H 118 ogniw - LNAYBN006
Zapinka łańcucha Motochain 428H złota
Zapinka łańcucha 415H YBN

4,99 zł

Zapinka łańcucha 415H YBN

stars    (11)
Łańcuch napędowy Favorit 428H 130 ogniw
Zestaw napędowy YBN Motorynka

99,00 zł

Zestaw napędowy YBN Motorynka

stars    (10)
Łańcuch napędowy Mini Bike 140 ogniw - 59571
Łańcuch napędowy Favorit 415H 118 ogniw
Łańcuch napędowy T8F 118 ogniw Mini Cross - 122083
Łańcuch napędowy YBN 520H 130 ogniw
Łańcuch napędowy DID 428 HD 132 G&G otwarty z zapinką złoty - DID428HDG&G-132 -20%

159,02 zł

198,78 zł

Najniższa cena: 198,78 zł

Łańcuch napędowy DID 428 HD 132 G&G otwarty z zapinką złoty - DID428HDG&G-132

stars    (19)
Zapinka łańcucha RK 428 -CON zatrzask - 428-CL -15%

4,45 zł

5,23 zł

Najniższa cena: 5,23 zł

Zapinka łańcucha RK 428 -CON zatrzask - 428-CL

stars    (1)
Zapinka łańcucha Motochain 415H złota
Zestaw napędowy YBN + zestaw montażowy Motorynka
Zestaw napędowy YBN Zetka 50

115,00 zł

Zestaw napędowy YBN Zetka 50

stars    (9)
Łańcuch napędowy DID 428 D 124 otwarty z zapinką - DID428D-124 -20%

79,84 zł

99,80 zł

Najniższa cena: 99,80 zł

Łańcuch napędowy DID 428 D 124 otwarty z zapinką - DID428D-124

stars    (13)
Łańcuch napędowy DID 428 AD 128 otwarty z zapinką - DID428AD-128 -20%

65,54 zł

81,92 zł

Najniższa cena: 81,92 zł

Łańcuch napędowy DID 428 AD 128 otwarty z zapinką - DID428AD-128

stars    (49)
Łańcuch napędowy DID 420 D 130 otwarty z zapinką - DID420D-130 -20%

70,32 zł

87,90 zł

Najniższa cena: 87,90 zł

Łańcuch napędowy DID 420 D 130 otwarty z zapinką - DID420D-130

stars    (46)
Łańcuch napędowy Favorit 420H 112 ogniw - 76893
Łańcuch napędowy DID 415 S 118 otwarty z zapinką - DID415S-118 -20%

58,32 zł

72,90 zł

Najniższa cena: 72,90 zł

Łańcuch napędowy DID 415 S 118 otwarty z zapinką - DID415S-118

stars    (3)
Łańcuch napędowy DID 520 110 otwarty z zapinką - DID520-110 -20%

130,79 zł

163,49 zł

Najniższa cena: 163,49 zł

Łańcuch napędowy DID 520 110 otwarty z zapinką - DID520-110

stars    (7)
Zapinka łańcucha Motochain 420H złota
Łańcuch napędowy złoty Favorit 428H 130 ogniw
Łańcuch napędowy Favorit 415H 110 ogniw
Łańcuch napędowy RK 428 HSB 126 otwarty z zapinką - 428HSB-126-CL -15%

80,31 zł

94,48 zł

Najniższa cena: 94,48 zł

Łańcuch napędowy RK 428 HSB 126 otwarty z zapinką - 428HSB-126-CL

stars    (10)
Zapinka łańcucha DID 415 S - DIDCL415-RJ -20%

4,80 zł

6,00 zł

Najniższa cena: 6,00 zł

Zapinka łańcucha DID 415 S - DIDCL415-RJ

Zapinka łańcucha Motochain 520 X-R złota
Zapinka łańcucha RK 428 H-CON zatrzask - 428H-CL -15%

5,32 zł

6,26 zł

Najniższa cena: 6,26 zł

Zapinka łańcucha RK 428 H-CON zatrzask - 428H-CL

stars    (2)
Łańcuch napędowy Favorit 415H 84 ogniw
Łańcuch napędowy DID 415 S 126 otwarty z zapinką - DID415S-126 -20%

62,46 zł

78,07 zł

Najniższa cena: 78,07 zł

Łańcuch napędowy DID 415 S 126 otwarty z zapinką - DID415S-126

stars    (1)
Zestaw napędowy DID + zestaw montażowy Motorynka -20%

159,20 zł

199,00 zł

Najniższa cena: 199,00 zł

Zestaw napędowy DID + zestaw montażowy Motorynka

Zapinka łańcucha DID 420 NZ3 - DIDCL420NZ3-RJ -20%

5,98 zł

7,47 zł

Najniższa cena: 7,47 zł

Zapinka łańcucha DID 420 NZ3 - DIDCL420NZ3-RJ

Łańcuch napędowy Motochain 415H 118 ogniw złoty
Zapinka łańcucha DID 520 - DIDCL520-RJ -20%

6,68 zł

8,35 zł

Najniższa cena: 8,35 zł

Zapinka łańcucha DID 520 - DIDCL520-RJ

Smar do łańcucha w sprayu Motul C2 Chain Lube Road 400ml - MU102981 -15%

62,91 zł

74,01 zł

Najniższa cena: 74,01 zł

Smar do łańcucha w sprayu Motul C2 Chain Lube Road 400ml - MU102981

Łańcuch napędowy YBN 530 130 ogniw

Przeglądaj według producenta

Opinie o produkcie

2024-02-01, 07:22

Łańcuch napędowy YBN 428H 120 ogniw Produkt zgodny z opisem, odpowiedni luz między ogniwowy, odpowiednia grubość łańcucha - pasujący idealnie do zębatki przedniej i tylniej motocykla WSK 125 M06B3. Łatwy w skróceniu oraz montażu. Łańcuch wykonany z dobrego materiału, zauważalne delikatne rozciągnięcie po przejechaniu 1200 km. Polecam. Przy odpowiedniej konserwacji można cieszyć się jazda przez kilka sezonów. PS. "kto nie smaruje ten nie jedzie LwG"

Estetyka: star  star  star  star  star 
Jakość materiałów: star  star  star  star  star 
Dopasowanie: star  star  star  star  star 
like

Opinia wiarygodna

2024-03-10, 10:00

Zakuwka łańcucha DID 525 ZVMX G&G nit drążony złota Produkt renomowanej firmy - jakość nie podlega dyskusji. W komplecie z nowym łańcuchem była oczywiście taka zakuwka, ale błąd przy jej instalowaniu spowodował potrzebę zakupu dodatkowej. W komplecie jest wszystko co jest potrzebne do zakucia - również smar.

Estetyka: star  star  star  star  star 
Jakość materiałów: star  star  star  star  star 
Dopasowanie: star  star  star  star  star 
like

Opinia wiarygodna

2024-01-31, 16:22

Łańcuch napędowy YBN 415H 118 ogniw Zakupiłem łańcuch z rok temu do remontowanego Ogara 200 i okazał się bardzo dobry i wytrzymały, kupiłem ten łańcuch drugi raz do drugiego ogara 200 i śmiało mogę go polecić. Dobry łańcuch w dobrej cenie :D

Estetyka: star  star  star  star  star 
Jakość materiałów: star  star  star  star  star 
Dopasowanie: star  star  star  star  star 
like

Opinia wiarygodna

2024-02-17, 22:28

Łańcuch napędowy Motochain 428H 120 ogniw złoty WSK 125 M06 B3 "składak". Łańcuch przy intensywnej żółci karoserii, czarnych dodatkach i "odrobinie" chromu wygląda zjawiskowo. Wykonany solidnie - montaż szybki i łatwy.

Estetyka: star  star  star  star  star 
Jakość materiałów: star  star  star  star  star 
Dopasowanie: star  star  star  star  star 
like

Opinia wiarygodna

2024-02-11, 12:26

Łańcuch napędowy DID 420 D 140 otwarty z zapinką Dobry budżetowy wzmocniony łańcuch do motorków o zwiększonej mocy - idealny do silników AM6 eksploatowanych w warunkach miejsko-wiejskich.

Estetyka: star  star  star  star  star 
Jakość materiałów: star  star  star  star  star 
Dopasowanie: star  star  star  star  star 
like

Opinia wiarygodna

Łańcuchy motocyklowe do Najpopularniejszych motocykli

Artykuły z bloga

Kluczem do bezawaryjnej jazdy motocyklem jest dobrze dobrany łańcuch

Jak zbudowany jest łańcuch do motoru?

W motocyklach możemy spotkać trzy główne rodzaje przeniesienia napędu: popularny w gamie chopper/cruiser pas napędowy, znany m.in. z motocykli radzieckich i niektórych modeli marki BMW wał napędowy i najpopularniejszy z nich, czyli łańcuch napędowy do motocykla, który spotkamy w jednośladach z różnych klas, roczników i segmentów.

Motocyklowe łańcuchy napędowe to zdecydowanie najbardziej uniwersalny rodzaj przeniesienia napędu, który prawidłowo eksploatowany zapewnia bezawaryjną pracę przez wiele tysięcy kilometrów. Łańcuch do motocykla składa się z kilku prostych elementów: rolek, sworzni oraz płytek zewnętrznych i wewnętrznych. Wiele łańcuchów motocyklowych posiada również uszczelniacze - najpopularniejsze rodzaje to O-ring i X-ring.

Jak zadbać o łańcuch do motoru? Naciąganie, czyszczenie i smarowanie łańcucha motocyklowego

Nieodpowiednia eksploatacja łańcucha napędowego może zaboleć - zarówno po kieszeni, jak i dosłownie. Łańcuchy motocyklowe przenoszą moc i moment obrotowy z silnika na tylne koło, więc stale pracują pod dużym obciążeniem. Źle wyregulowany naciąg łańcucha może doprowadzić do jego zerwania (jeśli jest zbyt napięty) lub zrzucenia z zębatek (jeśli jest zbyt luźny).

Jeśli zdarzy się to nawet podczas wolnej jazdy skutki mogą być tragiczne, ponieważ ciężko zapanować nad motocyklem po tak nieoczekiwanym zdarzeniu. Pokaleczone nogi, uszkodzony motocykl, a w najgorszym wypadku utrata sterowności i upadek - oto co cię może spotkać, jeśli nie będziesz dbał o łańcuch napędowy do motocykla.

Nieprawidłowo eksploatowany łańcuch do motocykla to również większe wydatki. Brak kontroli naciągu, czyszczenia i smarowania to prosta droga do jego zajechania, a w efekcie - szybszą wymianę i mniej przejechanych kilometrów na jednym zestawie. Warto zaznaczyć, że źle używany łańcuch prowadzi także do szybszego zużycia zębatek.

Jak wyczyścić i nasmarować łańcuch napędowy do motocykla?

Wykorzystując łańcuchy napędowe motocykl wymaga regularnej kontroli i konserwacji tej części przeniesienia napędu. Motocyklowy łańcuch napędowy jest stale narażony na kontakt z wodą i brudem, więc regularne czyszczenie i smarowanie to podstawa. Te czynności powinieneś wykonywać co 500-800 kilometrów lub co 300, jeśli jeździłeś w deszczu lub w terenie.

Poruszanie się w niesprzyjających warunkach to krótka droga do solidnego zanieczyszczenia łańcucha, co prowadzi do powstawania ognisk korozji oraz szybszego zużycia wszystkich elementów układu napędowego. O tym, jak prawidłowo smarować i czyścić łańcuchy motocyklowe przeczytasz w naszym poradniku Jak wyczyścić i nasmarować łańcuch?

Łańcuch do motoru: Jak sprawdzić i wyregulować jego naciąg?

Prócz czyszczenia i smarowania, motocyklowy łańcuch napędowy wymaga też korekcji naciągu. Łańcuchy napędowe motocyklowe w trakcie eksploatacji, a szczególnie podczas dynamicznego przyspieszania, ulegają rozciąganiu. Konieczne jest tu więc okresowe dostosowywanie odległości zębatek do jego aktualnej długości. Odpowiednio naciągnięty łańcuch do motoru da ci wiele korzyści, m.in. płynne przyspieszanie i łagodne hamowanie silnikiem bez szarpnięć oraz większy poziom bezpieczeństwa jazdy.

Przypominamy, że źle wyregulowany łańcuch do motocykla niesie za sobą ryzyko katastrofy. Jeśli chcesz zadbać o swoje bezpieczeństwo na drodze zadbaj o prawidłowy serwis napędu. O tym, jak to zrobić, także stworzyliśmy poradnik: Jak sprawdzić i wyregulować naciąg łańcucha?

Wybieraj sprawdzonych producentów i dostawców: najlepsze motocyklowe łańcuchy napędowe w Gmoto.pl

W naszej ofercie znajdziesz motocyklowe łańcuchy napędowe do wielu modeli motocykli. Wśród nich nie zabrakło renomowanych producentów, np. D.I.D i RK Japan, którzy od lat oferują łańcuchy motocyklowe wysokiej jakości. Wybierz solidny łańcuch do motocykla i ciesz się bezpieczną jazdą przez wiele tysięcy kilometrów. Gdy już założysz nowy napęd do swojej maszyny nie zapomnij o regularnym serwisie, czyli czyszczeniu, smarowaniu i naciąganiu.