Łożyska kół do motocykli
Honda CRF 150
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Łożyska kół do motocykli do Honda CRF 150
- Honda CRF 150 RB 2012
- Honda CRF 150 RB 2007
- Honda CRF 150 RB 2009
- Honda CRF 150 RB 2010
- Honda CRF 150 RB 2013
- Honda CRF 150 F 2006
- Honda CRF 150 F 2008
- Honda CRF 150 F 2009
- Honda CRF 150 F 2003
- Honda CRF 150 F 2005
- Honda CRF 150 R [17/14 cali] 2007
- Honda CRF 150 R [17/14 cali] 2008
- Honda CRF 150 R [17/14 cali] 2009
- Honda CRF 150 R [17/14 cali] 2012
- Honda CRF 150 R [17/14 cali] 2013
- Honda CRF 150 R [17/14 cali] 2014
- Honda CRF 150 RB [19/16 cali] 2008
- Honda CRF 150 RB [19/16 cali] 2014
- Honda CRF 150 RB [19/16 cali] 2018
- Honda CRF 150 F 2007
- Honda CRF 150 F 2010
- Honda CRF 150 F 2011
- Honda CRF 150 F 2012
- Honda CRF 150 F 2013
- Honda CRF 150 F 2014
- Honda CRF 150 F 2015
- Honda CRF 150 F 2016
- Honda CRF 150 F 2004
- Honda CRF 150 R [17/14 cali] 2010
- Honda CRF 150 R [17/14 cali] 2011
- Honda CRF 150 R [17/14 cali] 2015
- Honda CRF 150 RB [19/16 cali] 2010
- Honda CRF 150 RB [19/16 cali] 2011
- Honda CRF 150 RB [19/16 cali] 2015
- Honda CRF 150 RB [19/16 cali] 2016
- Honda CRF 150 RB [19/16 cali] 2017
- Honda CRF 150 RB [19/16 cali] 2019
- Honda CRF 150 RB [19/16 cali] 2020
- Honda CRF 150 R 2016
- Honda CRF 150 R 2017
- Honda CRF 150 R 2018
- Honda CRF 150 R Expert 2018
- Honda CRF 150 R 2022
- Honda CRF 150 R Expert 2022
- Honda CRF 150 R 2021
- Honda CRF 150 F 2019
- Honda CRF 150 R Expert 2023
- Honda CRF 150 R 2007
- Honda CRF 150 R 2023
- Honda CRF 150 F 2017
Honda CRF 150

Honda CRF 150 to motocykl motocrossowy przygotowany do prawdziwych zmagań na zamkniętych torach, którego mogą dosiadać już kilkunastolatki. Został stworzony, aby w ekologicznym stylu stanąć w szranki z dwusuwowymi jednośladami o pojemności 85 cm³, jednakże po ostatnich zmianach w regulaminie zawodów klasy MX 85 nie będzie miał na razie takiej szansy.
Model CRF 150 został wyposażony w czterosuwowy, jednocylindrowy silnik o pojemności 149 cm³, będący pomniejszoną kopią napędów takich "wyjadaczy" jak CRF 250 i CRF 450. Z niewielkiej kubatury wyciśnięto moc 23 KM i moment obrotowy na poziomie 13 Nm, które w motocyklu ważącym niespełna 80 kilogramów (ze wszystkimi płynami) generuje niesamowite wrażenia w terenie. Dzięki dwóm układom smarowania (jeden dla jednostki, drugi dla manualnej, pięciostopniowej skrzyni biegów) chłodzenie oleju jest o wiele efektywniejsze, co w połączeniu z wydajnym układem chłodzenia cieczą daje zestaw przygotowany do nieustannej pracy pod maksymalnym obciążeniem w ciężkich warunkach. W układzie zasilania znajdziemy klasyczny gaźnik renomowanej marki Keihin o 32. mm średnicy gardzieli. Jak przystało na wyczynową maszynę w CRF 150 nie znajdziemy zbędnego wyposażenia, dlatego start silnika zainicjujemy jedynie kickstarter'em.
Jednakże zdobycie pierwszego miejsca na zawodach to kwestia nie tylko mocnej jednostki napędowej. Aby doświadczony zawodnik mógł w pełni wykorzystać potencjał 23 KM japońscy konstruktorzy nie oszczędzali na podzespołach. Przedni widelec teleskopowy typu Upside-down o masywnych, 37 mm lagach oraz centralny amortyzator Monoshock oparty na aluminiowym wahaczu pochodzą z oferty jednego z najlepszych producentów w tej dziedzinie- Showa. Oba komponenty zostały wyposażone w regulację dobicia i odbicia, co z pewnością pozwoli dopasować nastawy pod konkretnego użytkownika. W układzie hamulcowym znajdziemy tarcze o średnicy 220 i 190 mm oraz jednotłoczkowe zaciski hydrauliczne.
Honda CRF 150 to godny rywal dla dwusuwowej konkurencji z oferty np. Austriackiego KTM-a. Niezawodna konstrukcja, duża moc oraz genialne właściwości jezdne połączone z kompaktowymi wymiarami, niską masą i ergonomiczną pozycją za kierownicą dały maszynę stworzoną do triumfowania w profesjonalnych zawodach. Gdyby jeszcze nie ta cena, wynosząca ponad 20 tys. złotych, oraz fakt, że na polskim rynku można kupić ją jedynie na zamówienie, to Honda mogłaby zapomnieć o zagrożeniu płynącym od innych koncernów.