tel: 17 247 22 20

Menu

Łożyska koła
Honda VT 750

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    zł

Sortuj

Znaleziono: 11

Honda VT 750 Shadow

Honda VT 750 Shadow to motocykl klasy cruiser, produkowany przez japoński koncern od 1982 roku. Co sprawiło, że ten model niemal od 40 lat nieprzerwanie znajduje się w ofercie giganta z Kraju Kwitnącej Wiśni? Być może to zasługa ponadczasowego wyglądu, najwyższej jakości wykonania, kultowego silnika V2 o pięknym brzmieniu i fenomenalnych wrażeń z jazdy, jakie VT 750 Shadow oferuje posiadaczom na każdym kroku. Na sukces tego cruisera złożyło się tak wiele czynników, że nie sposób wypowiedzieć ich jednym tchem. Honda VT 750 Shadow została wyposażona w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym o pojemności skokowej 745 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy otrzymał rozrząd SOHC (trzy zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Keihin, elektryczny rozrusznik i cyfrowy zapłon z elektronicznym wyprzedzeniem. Serce VT 750 Shadow generuje moc maksymalną 43 KM i maksymalny moment obrotowy 60,5 Nm, co zapewnia użytkownikom dynamiczne przyspieszenie i prędkość maksymalną ponad 160 km/h. Moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło za pomocą łańcucha napędowego z uszczelniaczami typu O-ring, manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach i mokrego sprzęgła wielotarczowego. Dzięki niskiej masie motocykla - na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, VT 750 Shadow waży 230 kilogramów - silnik nie konsumuje ogromnych porcji paliwa. Średnie spalanie wynosi 5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 14 litrów gwarantuje użytkownikom zasięg prawie 300 kilometrów na jednym tankowaniu. Komfort na długich trasach zapewni klasyczny widelec teleskopowy (średnica lag - 41 mm) i dwa amortyzatory olejowe, które wyposażono w 5-stopniową regulację napięcia wstępnego sprężyny. Na pokładzie Hondy VT 750 Shadow znajdziemy tarczowo-bębnowy układ hamulcowy. Przy przednim kole zamontowano wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 296 mm i zacisk dwutłoczkowy, a przy tylnym - mechaniczny hamulec bębnowy.

Dbamy o Twoją prywatność

Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści. Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Gmoto dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych będzie Gmoto
Przetwarzamy dane w celach:
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony
Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.