Język

tel: 17 247 22 20

Menu

Lusterka motocyklowe do skutera i motocykla
Honda CB 600 Hornet

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 28

Lusterko lewe HONDA CB CBR VTR

75,00 zł

Lusterko lewe HONDA CB CBR VTR

            (12)

Lusterko prawe HONDA CB CBR VTR

81,82 zł

Lusterko prawe HONDA CB CBR VTR

            (8)

Komplet lusterek Honda CB CBR VTR

155,00 zł

Komplet lusterek Honda CB CBR VTR

            (4)

Lusterko motocyklowe JMP lewe/prawe

128,77 zł

Lusterko motocyklowe JMP lewe/prawe

            (1)

Lusterko lewe/prawe FAR

117,00 zł

Niedostępny

Lusterko lewe/prawe FAR

Honda CB 600 Hornet S

Honda CB 600 S Hornet to motocykl sportowo-turystyczny, produkowany przez japoński koncern od 2001 roku. Dzięki dużej owiewce z wysoką szybą, wygodnej pozycji za kierownicą i mocnemu silnikowi stała się ulubieńcem motocyklowych podróżników, którzy długie trasy chcieli pokonywać szybko i bez bólu pleców. Model CB 600 S Hornet zapewniał im wszystko, co tylko mogli sobie wymarzyć. Honda CB 600 S Hornet została wyposażona w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 599 ccm. Chłodzony cieczą czterosuw generuje moc maksymalną 98 KM i maksymalny moment obrotowy 67 Nm, co przy tak niskiej masie motocykla - Hornet bez płynów waży niespełna 180 kilogramów - gwarantuje bardzo dynamiczne przyspieszenie i prędkość maksymalną ponad 240 km/h. Na pokładzie CB 600 S znajdziemy gaźnikowy układ zasilania, manualną skrzynię biegów o sześciu przełożeniach, rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane dwoma wałkami rozrządu) i cyfrowy zapłon. Niska masa i dopracowana konstrukcja sprawiły, że - nawet przy tak wysokiej mocy silnika - Honda cechuje się niskim zużyciem paliwa. Średnie spalanie w cyklu mieszanym wynosi zaledwie 6 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 16 litrów zapewnia użytkownikom ponad 250 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Szkieletem Hondy CB 600 S Hornet jest kołyskowa rama rurowa ze stali i dwustronny wahacz wleczony z lekkich stopów aluminium. Przednie koło amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy o skoku 120 mm, tylne zaś centralna kolumna resorująco-tłumiąca z amortyzatorem olejowym o skoku 128 mm. O bezpieczeństwo podróżujących dba tarczowy układ hamulcowy. Przy przednim kole zamontowano dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 296 mm i czterotłoczkowe zaciski hamulcowe, a przy tylnym - wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 220 mm i zacisk jednotłoczkowy. Honda CB 600 S Hornet toczy się na 17. calowych felgach z lekkiego aluminium, które obuto w opony szosowe.