check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Aprilia Dorsoduro 750

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 57
Klocki hamulcowe Brembo 07BB19SA (2 szt.) - 07BB19SA
Komplet łożysk główki ramy All Balls - 22-1044
Filtr powietrza BMC FM617/20 - FM617/20
Tarcza hamulcowa NG tył NG1342X - NG1342X
Pompa paliwa kompletna All Balls - 47-2030
Światło Stop Denali - DNL.B6.003

430,08 zł

dostawa 0 zł

Światło Stop Denali - DNL.B6.003

Tarcza hamulcowa pływająca Brembo 78B40870 przód - 78B40870
Kompletny zestaw uszczelek silnika Centauro - 411A013FL
Zestaw napędowy Afam 525 XSR2 16/46 - 482978
Zestaw napędowy Afam 525 XSR2 16/46 - 3024953
Klocki hamulcowe Brembo 07BB1990 OEM (2 szt.) - 07BB1990

491,90 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Klocki hamulcowe Brembo 07BB1990 OEM (2 szt.) - 07BB1990

stars    (2)
Tarcza hamulcowa Brembo 68B40760 tył - 68B40760

529,80 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Tarcza hamulcowa Brembo 68B40760 tył - 68B40760

Posiadamy Części motocyklowe do Aprilia Dorsoduro 750

  • Aprilia Dorsoduro 750 ABS 2008
  • Aprilia Dorsoduro 750 2016

Inne modele

Aprilia Dorsoduro 750

Części motocyklowe

Dorsoduro 750 to motocykl klasy supermoto produkowany przez włoski koncern Aprilia w latach 2008-2017. Ponad 9 lat obecności w salonach marki z Noale nie było kwestią przypadku, co dosadnie potwierdza wysoka sprzedaż na całym świecie i ogromna popularność wśród średnio-zaawansowanych motocyklistów. Nienaganna stylistyka kipiąca mocą, doskonałe właściwości jezdne i żwawa jednostka napędowa to tylko niektóre pozycje z długiej listy zalet. Gdy dodamy do nich pełnokrwisty temperament wprost ze słonecznej Italii oraz fakt, że Dorsoduro pojawiło się w szczytowej fazie popularności klasy supermoto, otrzymamy motocykl, obok którego żaden miłośnik powerslide'ów i dynamicznej jazdy po górskich serpentynach nie przejdzie obojętnie.

Model Dorsoduro 750 został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie V (o 90º kącie rozwarcia cylindrów) o pojemności skokowej 749 cm³, której osiągi doskonale radzą sobie z niewielką masą motocykla (ze wszystkimi płynami to zaledwie niecałe 200 kilogramów). Moc maksymalna 92 KM i maksymalny moment obrotowy 82 Nm zagwarantują użytkownikom niezapomniane przyspieszenie, zdecydowaną reakcję na ruch manetki gazu (przepustnice Ride-by-Wire) oraz prędkość maksymalną ponad 220 km/h. Chłodzony cieczą czterosuw z rozrządem DOHC (w każdej głowicy znajdziemy dwa wałki rozrządu, które sterują pracą czterech zaworów) współpracuje z nowoczesnym układem zasilania elektronicznym systemem wtrysku paliwa. Wraz ze zintegrowanym systemem zarządzania silnikiem zapewnia atrakcyjne zużycie paliwa, choć przez niewielki bak zasięg Dorsoduro 750 wcale nie jest imponujący. Średnie spalanie oscyluje w granicach 5-5,5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 12 litrów da podróżującym możliwość pokonania niewiele ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu. Nie zapomnijmy jednak, że ta Aprilia została stworzona do jak największej produkcji adrenaliny przy każdym ruchu nadgarstka, a nie do przemieszczania się na długich dystansach. Dwucylindrowy silnik został sparowany z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach oraz mokrym, wielotarczowym sprzęgłem, którego sterowanie powierzono hydraulice. Do końcowego przeniesienia napędu zastosowano łańcuch O-Ring, będący typowym rozwiązaniem w tej klasie jednośladów. Warto zwrócić również uwagę na masywny układ wydechowy, który zdaje się być idealnym zwieńczeniem możliwości jednostki napędowej. Dwa potężne wydechy ze stali nierdzewnej w układzie 2w1 podkreślają potencjał V-Twin'a, a dzięki sondzie lambda i trójdrożnym katalizatorem przyczyniają się do spełnienia rygorystycznych wymogów normy spalin Euro 4.

Niemniej istotnym elementem każdego motocykla klasy supermoto jest podwozie, dlatego Aprilia nie oszczędzała w nim ani na materiałach, ani na podzespołach. Trzonem konstrukcji jest solidna rama, będąca mieszanką aluminiowych odlewów i kratownicy ze stali chromowo-molibdenowej, która jak wiadomo zapewnia ogromną wytrzymałość na rozciąganie. Amortyzację kół powierzono masywnemu widelcowi teleskopowemu typu Upside-down (skok- 160 mm, średnica lag- aż 43 mm) oraz kolumnie resorująco-tłumiącej z amortyzatorem hydraulicznym (skok- 160 mm, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i tłumienia odbicia) opartej na dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Wyhamowaniem pojazdu zajmuje się potężny układ hamulcowy dostarczony przez uznaną markę Brembo, dzięki czemu użytkownicy mogą cieszyć się wysokim poziomem bezpieczeństwa i bardzo krótką drogą hamowania. Przy przednim kole znajdziemy dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm i czterotłoczkowe zaciski hydrauliczne (mocowane radialnie), zaś przy tylnym- pojedynczą tarczę o średnicy 240 mm (również wentylowaną) oraz zacisk jednotłoczkowy. Zarówno z przodu, jak i z tyłu przewidziano przewody hamulcowe w stalowym oplocie, które również dokładają swoje 3 grosze do doskonałej skuteczności w każdych warunkach. Dorsoduro 750, jak przystało na prawdziwy motocykl klasy supermoto, porusza się na 17-calowych felgach z lekkiego aluminium, które obuto w opony o szerokości 120 mm (przód) i 180 mm (tył).

Aprilia Dorsoduro 750 to doskonała propozycja dla wszystkich tych, co szukają mocnych wrażeń na krętych trasach lub chcą sprawdzić swoje umiejętności na torze wyścigowym. Dopracowane zawieszenie, nienaganny układ hamulcowy, wzorowe prowadzenie i mocna jednostka napędowa z pewnością spełnią oczekiwania motocyklistów, którzy wiedzą czego spodziewać się po jednośladzie tej klasy. Warto pamiętać również, że to Aprilia, więc w naprawdę atrakcyjnej cenie (w dniu premiery bazowy model kosztował około 40 tys. złotych) dostajemy kawał włoskiej motoryzacji i temperament, którego na próżno szukać u maszyn wyprodukowanych w innych krajach Europy lub Japonii. Zadziorny wygląd i mocny charakter pozwolą zawładnąć każdym zakrętem- pod warunkiem, że kierowca będzie miał na tyle odwagi, aby odkręcić gaz do samego końca i nie wzbraniać się przed naprawdę szaloną zabawą.