check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Aprilia Rally 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 3098
Fajka zapłonowa - 76641

4,99 zł

Fajka zapłonowa - 76641

stars    (137)
Świeca zapłonowa Awina BR8HS

6,99 zł

Świeca zapłonowa Awina BR8HS

stars    (34)
Świeca zapłonowa NGK BR8HS - BR8HS -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Świeca zapłonowa NGK BR8HS - BR8HS

stars    (85)
Blaszka do montażu owiewek plastików - 80991
Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F -10%

16,11 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F

stars    (39)
Filtr paliwa rozkręcany 6 mm - 127116
Cewko-fajka cewka zapłonowa GY6 4T - 56886
Świeca irydowa B8HIX Awina

24,90 zł

Świeca irydowa B8HIX Awina

stars    (23)
Gaźnik cienkie ssanie 2T - 74527

119,00 zł

Gaźnik cienkie ssanie 2T - 74527

stars    (50)
Uszczelka wydechu 2T Minarelli - 128107
Klucz do świec 21 mm - 134784

22,88 zł

Klucz do świec 21 mm - 134784

stars    (13)
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Cylinder 2T 70 cm3 sworzeń 10 mm - 74506
Gaźnik Dellorto PHVA 17,5 zamiennik - 82537
Klucz do świec 16/18/21mm 3w1 JMP z dźwignią.
Świeca zapłonowa Denso W24FSR - BR8HS - W24FSR
Kranik paliwa wciskany 15mm - 77740
Szczęki sprzęgła tylnego tuning 2T - 64006
Gaźnik PHBG 21 ssanie ręczne AM6 - 80131
Klucz do świec 21mm długość 100mm - 77382
Cylinder + głowica 47mm 70cm3 2T - 59485
Moduł zapłonowy C.D.I Yamaha 3KJ - 74559
Świeca zapłonowa NGK BR7HS - BR7HS -10%

15,75 zł

17,50 zł

Najniższa cena: 17,50 zł

Świeca zapłonowa NGK BR7HS - BR7HS

stars    (5)
Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051 -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

stars    (7)
Świeca zapłonowa Awina BPR7HS
Wariator komplet - 76909

52,00 zł

Wariator komplet - 76909

stars    (12)
Klocki hamulcowe EBC FA 193 SFA (2 szt.) - SFA193 -10%

27,27 zł

30,30 zł

Najniższa cena: 30,30 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 193 SFA (2 szt.) - SFA193

stars    (6)
Cewka zapłonowa + fajka 4T - 234664
Łożysko SKF 6203 2RS

24,28 zł

Łożysko SKF 6203 2RS

stars    (1)
Moduł zapłonowy 4T - 188932

17,99 zł

Moduł zapłonowy 4T - 188932

stars    (2)
Rozrusznik Minarelli - 64671

69,90 zł

Rozrusznik Minarelli - 64671

stars    (6)
Moduł zapłonowy żebrowany tuning 2T
Akumulator standardowy 12V 4 Ah WM Motor YB4L-B
Rolki wariatora 16x13 5,0g - 60293
Dysza główna 80 M6 x 0,75 - 81368
Pasek napędowy 747x16,5x30 - 77551
Seger tłoka 10 mm (zabezpieczenie sworznia) - 201
Przerywacz kierunkowskazów 2 wejścia - 56956
Dysza główna 85 M6 - 81369

6,00 zł

Dysza główna 85 M6 - 81369

stars    (25)
Dysza główna 75 M6 x 0,75 - 81367
Ściągacz do sworznia tłokowego - 327093
Kranik paliwa

59,77 zł

Kranik paliwa

stars    (4)

Posiadamy Części motocyklowe do Aprilia Rally 50

  • Aprilia Rally 50 AC 1996
  • Aprilia Rally 50 AC 1997
  • Aprilia Rally 50 AC 2004
  • Aprilia Rally 50 DD LC 1997
  • Aprilia Rally 50 DD LC 1999
  • Aprilia Rally 50 DT LC 1997
  • Aprilia Rally 50 DT LC 1999
  • Aprilia Rally 50 AC 1995
  • Aprilia Rally 50 AC 1998
  • Aprilia Rally 50 AC 1999
  • Aprilia Rally 50 AC 2000
  • Aprilia Rally 50 AC 2001
  • Aprilia Rally 50 AC 2002
  • Aprilia Rally 50 AC 2003
  • Aprilia Rally 50 DD LC 1996
  • Aprilia Rally 50 DD LC 1998
  • Aprilia Rally 50 DT LC 1996
  • Aprilia Rally 50 DT LC 1998
  • Aprilia Rally 50 AC 1993
  • Aprilia Rally 50 AC 1994
  • Aprilia Rally 50 LC 1997
  • Aprilia Rally 50 LC 1998
  • Aprilia Rally 50 LC 1993
  • Aprilia Rally 50 LC 1994
  • Aprilia Rally 50 LC 1995
  • Aprilia Rally 50 LC 1996
  • Aprilia Rally 50 LC 1999
  • Aprilia Rally 50 LC 2000
  • Aprilia Rally 50 LC 2001
  • Aprilia Rally 50 LC 2002
  • Aprilia Rally 50 LC
  • Aprilia Rally 50 LC 2004
  • Aprilia Rally 50 AC 2005
  • Aprilia Rally 50 LC 2005
  • Aprilia Rally 50 AC 2006
  • Aprilia Rally 50 LC 2006

Aprilia Rally 50

Części motocyklowe

Aprilia Rally to kolejny niecodzienny sprzęt włoskiego producenta. Sprzedaż trwała od 1994 do 2004 roku, lecz już dwa lata po rozpoczęciu produkcji w modelu zaszły gruntowne zmiany. Patrząc na model Rally natychmiast rzuca się w oczy jego terenowe zacięcie, bowiem nazwa nie jest jedynie chwytem specjalistów z działu marketingu. Jak na skuter, Aprilia posiada pokaźny prześwit oraz mało szosowe ogumienie. Maszyna toczy się na 10 calowych felgach obutych w mięsiste opony o wysokim profilu, zaś przednie koło umieszczone jest pod wysoko zamontowanym błotnikiem.

Zależnie od roku produkcji oraz kraju sprzedaży, Rally wyposażony został w jednostkę napędową chłodzoną cieczą lub powietrzem. Szczególnie ta pierwsza wersja zasługuje na uwagę, ponieważ jest to ten sam silnik co w japońskiej Yamasze Aerox. Legendarny produkt Minarelli cechuje się wydajnością oraz długowiecznością, dzięki dużej ofercie podzespołów tuningowych zarówno moc maksymalna, jak i moment obrotowy może wzrosnąć wprost proporcjonalnie do spadku zasobności portfela.

Włoch łączy w sobie zatem to co najlepsze, czyli niezniszczalną konstrukcję oraz ponadczasowy, włoski dizajn w niespotykanym wydaniu. Użytkownicy chwalą skuter za komfort jazdy, mimo niewielkich gabarytów każda część ciała znajduję wystarczająco dużo miejsca. Dobrą opinię ma także tarczowo/bębnowy układ hamulcowy oraz zawieszenie. Do najczęściej wymienianych wad zalicza się duży apetyt na paliwo, choć 6 litrowy zbiornik pozawala na przejechanie prawie 150 kilometrów. W 1996 roku włoscy producenci wsłuchali się w głos ludu, czego efektem był facelifting przedniej części nadwozia oraz zwiększony rozmiar obręczy kół.

Aprilia przez 10 lat sprzedaży nie mogła narzekać na popularność modelu, głównie za sprawą młodych motocyklistów, którzy nie chcieli trzymać się wyłącznie utartych szlaków. Oczywiście głównym przeznaczeniem pozostanie zapewne codzienny dojazd do szkoły lub pracy, lecz nic nie stoi na przeszkodzie, aby wraz z nadejściem weekendu udać się na leśną przejażdżkę.