Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
16,83 zł
Łożysko 6202 C3 SKF - 6202/C3
26,18 zł
30,80 zł
Najniższa cena: 30,80 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 563 Aprilia/Husqvarna - HF563
69,63 zł
87,04 zł
Najniższa cena: 87,04 zł
Łańcuch napędowy DID 428 AD 136 otwarty z zapinką - DID428AD-136
163,84 zł
204,80 zł
Najniższa cena: 204,80 zł
Łańcuch napędowy DID 428 HD 136 G&G otwarty z zapinką złoty - DID428HDG&G-136
86,91 zł
102,25 zł
Najniższa cena: 102,25 zł
Łańcuch napędowy RK 428 HSB 136 otwarty z zapinką - 428HSB-136-CL
87,84 zł
109,80 zł
Najniższa cena: 109,80 zł
Łańcuch napędowy DID 428 D 136 otwarty z zapinką - DID428D-136
102,99 zł
Kierunkowskaz prawy przód/lewy tył JMP
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
19,08 zł
21,20 zł
Najniższa cena: 21,20 zł
Zębatka przód JT JTF277.13, 13z rozmiar 428 - JTF277.13
Posiadamy Części motocyklowe do Aprilia RS4 125
- Aprilia RS4 125 4T 2011
- Aprilia RS4 125 4T 2012
- Aprilia RS4 125 4T Replica 2013
- Aprilia RS4 125 4T Replica 2014
- Aprilia RS4 125 4T 2015
- Aprilia RS4 125 4T 2016
- Aprilia RS4 125 4T Replica 2017
- Aprilia RS4 125 2010
Aprilia RS4 125
Aprilia RS4 to lekki motocykl sportowy klasy 125 zaprezentowany w 2011 roku. Jako następca kultowej serii RS początkowo budził wiele wątpliwości, zarówno wśród nastolatków o wyścigowych aspiracjach, jak i w szerokim gronie pasjonatów włoskiej motoryzacji. Jest on bowiem początkiem nowej ery, która definitywnie zakończyła czas wyżyłowanych ścigaczy o niewielkich pojemnościach generujących niebotyczne osiągi i cieszących specyficznym zapachem dwusuwowej mieszanki.
RS4 zostało wyposażone w nowoczesną, jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 124 cm ³ generującą moc 15 KM i maksymalny moment obrotowy 11 Nm. W głowicy chłodzonego cieczą singla pracują cztery zawory i podwójny wałek rozrządu, a za zasilanie odpowiada elektroniczny system wtrysku paliwa. Bezkonkurencyjne przeniesienie napędu zapewnia precyzyjna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach oraz sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej. Na przedzie znajdziemy widelec typu Upside-down o dużej średnicy lag (41 mm) oraz ogromną 300 mm tarczę hamulcową współpracującą z radialnym czterotłoczkowym zaciskiem o niebywałej skuteczności, z tyłu zaś zawieszenie w systemie Monoshock. Dzięki odlewanej grzbietowej ramie oraz wahaczowi z lekkich stopów aluminium motocykl "na sucho" waży jedynie 121 kilogramów.W kolejnych latach sprzedaży wprowadzono model spełniający normy emisji spalin Euro 4, a na liście dodatkowego wyposażenia znalazł się układ hamulcowy z systemem ABS. Poprawiono również wygląd wahacza, który w pierwotnej wersji zakłócał dopracowaną linię nadwozia, a od czasu modernizacji idealnie współgra z wyeksponowaną ramą o dorosłych rozmiarach.
Jak widać, zestawienia użytych rozwiązań nie powstydziłby się żaden pełnoprawny motocykl sportowy, tak więc dlaczego RS4 budziła przed premierą tyle kontrowersji? Wszystkiemu był winien czterosuwowy silnik. Z jakiego powodu marketingowcy z Noale nie postanowili pozostać przy sprawdzonej konstrukcji? Dostosowanie dwusuwowego Rotaxa z ostatniej generacji RS na 2010 rok do ówcześnie obowiązujących norm emisji spalin wymagało wiele trudu i było najzwyklej nieopłacalne. Także spalanie austriackiego "pieca" na poziomie 9 litrów wzbudzało coraz większą dezaprobatę wśród motocyklistów. Czterosuwowa jednostka co prawda nie generuje 30 KM, nie pozwoli na osiągnięcie 160 km/h i nie jest aż tak podatna na tuning mechaniczny. W zamian zadowala się mniej niż 4 litrami na "setkę" i rozpędza pojazd do przyzwoitych 125 km/h. Ponadto dostosowanie czterosuwu do normy Euro 3 jest o wiele prostsze i wymaga mniejszych nakładów finansowych, co z kolei przekłada się na finalną cenę jednośladu.
Stylistyka motocykla nawiązuje bezpośrednio do topowego Supersporta z oferty Aprili- modelu RSV 4. Jest połączeniem niezwykle wysublimowanego poczucia stylu włoskich projektantów z obecnie panującymi trendami w świecie wyczynowych maszyn sportowych. Przednia czasza z trzema reflektorami emanuje dynamiką, boczna linia przebiega lekko i subtelnie, grafitowy silnik nieśmiało wygląda przez lukę w dopracowanej owiewce, a zgrabny „zadupek” z efektownie wkomponowaną lampą perfekcyjnie zamyka ponadczasową bryłę nadwozia. Do tego wszystkiego dochodzi malowanie będące nawiązaniem do stylizacji torowych maszyn z padoku Aprilia Racing, oczywiście oddane w typowo włoskich kolorach. Całość prezentuje się ciekawie i dynamicznie, gwarantując natychmiastowy opad szczęki.
Najdroższa wersja RS4 125 "Biaggi", sygnowana nazwiskiem włoskiego zawodowego motocyklisty z zespołu Aprilia Racing, wyposażona została w innowacyjny Quickshifter, umożliwiający zmianę biegu bez użycia sprzęgła i odejmowania gazu, co podczas torowych zmagań pozwala zaoszczędzić cenne ułamki sekund. Ponadto znajdziemy w niej Laptimer o szerokim zakresie zapamiętywanych informacji oraz wyczynowe opony Pirelli Diablo Rosso 2. Takiego zestawienia w motocyklu klasy 125 jeszcze nie było. Niestety suma, jaką trzeba zapłacić za RS4 powoduje zawały serca i nieodwracalne zmiany w psychice. W dniu premiery koszt podstawowego modelu wynosił ponad 22 000 złotych, a dziś cena oscyluje w okolicach 20 tysięcy. Jest to obecnie najdroższa, seryjnie produkowana "125-tka" z manualną skrzynią biegów. Czy warto zapłacić aż tyle za motocykl tej klasy pojemnościowej? W cenie otrzymujemy ułamek włoskiej historii motosportu, na małych Apriliach pierwsze zwycięstwa odnosiły takie sławy jak Rossi, Biaggi, Lorenzo czy Stoner. Ponadto ciężko o lepszy europejski zespół konstruktorów i projektantów niż Włosi z Noale, bowiem mają na swoim koncie 52 tytuły mistrzowskie w klasie Moto GP i World Superbike oraz 290 wygranych w najbardziej prestiżowych wyścigach na całym świecie. Aprilia postawiła przed motocyklistami bardzo ciężkie pytanie, choć patrząc przez pryzmat polskiego rynku motocyklowego, raczej niewielu rodaków będzie musiało się zastanawiać nad odpowiedzią.