check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Aprilia RS4 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1119
Cewko-fajka cewka zapłonowa GY6 4T - 56886
Akumulator żelowy 12V 5 Ah WM YTX5L-BS
Świeca zapłonowa NGK BR9ES - BR9ES -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9ES - BR9ES

stars    (23)
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Łożysko SKF 6204 C3

23,32 zł

Łożysko SKF 6204 C3

stars    (4)
Świeca zapłonowa NGK BR8ES - BR8ES -10%

16,02 zł

17,80 zł

Najniższa cena: 17,80 zł

Świeca zapłonowa NGK BR8ES - BR8ES

stars    (7)
Łożysko SKF 6202 2RS

22,90 zł

Łożysko SKF 6202 2RS

stars    (3)
Cewka zapłonowa + fajka 4T - 234664
Moduł zapłonowy 4T - 188932

17,99 zł

Moduł zapłonowy 4T - 188932

stars    (2)
Uszczelki silnika Aprilia Derbi Senda - 135871
Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX -10%

59,31 zł

65,90 zł

Najniższa cena: 65,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX

stars    (11)
Czujnik stopu 0010 zamiennik RMS - 185738
Łożysko 6202 2RSC3 SKF - 6202 2RSH/C3
Króciec gaźnik gumowy - 90955
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1

stars    (3)
Łańcuch napędowy DID 420 D 130 otwarty z zapinką - DID420D-130 -20%

70,32 zł

87,90 zł

Najniższa cena: 87,90 zł

Łańcuch napędowy DID 420 D 130 otwarty z zapinką - DID420D-130

stars    (46)
Automat stopu przód/tył JMP

36,31 zł

Automat stopu przód/tył JMP

stars    (3)
Regulator napięcia Derbi Senda - 122023
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK BR8EIX irydowa - BR8EIX -10%

58,41 zł

64,90 zł

Najniższa cena: 64,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR8EIX irydowa - BR8EIX

stars    (4)
Akumulator żelowy 12V 9 Ah JMT YTX9-BS (WP9-BS)
Przekaźnik rozrusznika 12V 40A - 230068
Łożysko 6202 C3 SKF - 6202/C3
Świeca zapłonowa Denso W24ESRU - BR8ES - W24ESRU
Akumulator żelowy 12V 5 Ah WM YTX5L-BS + ładowarka
Przerywacz kierunkowskazów

51,60 zł

Przerywacz kierunkowskazów

stars    (4)
Tłok 39,90mm kompletny Aprilia Derbi - 81331
Cylinder kompletny czarny 50 cm3 Aprilia Derbi - 76884
Cylinder kompletny 80 cm3 Aprilia - 80514

304,69 zł

dostawa 0 zł

Cylinder kompletny 80 cm3 Aprilia - 80514

stars    (5)
Cewka zapłonowa Naraku Racing V2 - NK390.01

Posiadamy Części motocyklowe do Aprilia RS4 50

  • Aprilia RS4 50 2011
  • Aprilia RS4 50 2012
  • Aprilia RS4 50 2013
  • Aprilia RS4 50 Replica Euro2 2014
  • Aprilia RS4 50 2018
  • Aprilia RS4 50 euro4 2019
  • Aprilia RS4 50 Replica euro2 2015
  • Aprilia RS4 50 Replica euro2 2016
  • Aprilia RS4 50 Replica euro2 2017
  • Aprilia RS4 50 Euro4 2020

Aprilia RS4 50

Części motocyklowe

Czy 17 tysięcy złotych to cena którą warto zapłacić za motorower? Pod koniec 2010 roku takie pytanie zadali sobie wszyscy, którzy zobaczyli na targach EICMA i w doniesieniach prasowych nowy pojazd z Noale- Aprilię RS4 50. Jest to niedorzeczna suma za jednoślad tej klasy pojemnościowej, aczkolwiek niecodzienność pojazdu dorównuje horrendalnej kwocie. Rozważania trzeba zacząć przede wszystkim od faktu że całą konstrukcję (oczywiście oprócz jednostki napędowej) "50-tka" dzieli z mocniejszym modelem RS4 125. Tak więc motorower o dużo mniejszych osiągach jest wyposażony w niezwykle dopracowane zawieszenie oraz układ hamulcowy, których skuteczność wielokrotnie przewyższa możliwości silnika. Jest to także gwarant niezniszczalności wahacza, ramy i reszty podzespołów które przenosić będą dużo mniejsze obciążenia. Pod względem wytrzymałości konstrukcji Aprilia deklasuje konkurencję, choć właściciele jednośladów ze stajni Yamahy czy Hondy również nie narzekają na swoje maszyny, a musieli za nie zapłacić kilka tysięcy mniej.

Na szczęście dla motorowerów normy emisji spalin nie zostały równie restrykcyjnie zaostrzone jak w przypadku większych motocykli, dlatego RS4 50 nadal napędzana jest żywiołowym silnikiem dwusuwowym. W przypadku tego modelu producenci Aprili postawili na własną konstrukcję i zrezygnowali z renomowanych austriackich Rotaxów, które przez kilkanaście lat były nieodłącznym elementem serii RS. Jednostka napędowa o pojemności 49 cm ³ chłodzona jest cieczą, a za zasilanie odpowiada sprawdzony gaźnik marki Dell'Orto. Przeniesienie napędu jest realizowane za pośrednictwem skrzyni biegów o sześciu przełożeniach i wielotarczowego sprzęgła w kąpieli olejowej.

Jak na motocykl z najniższej klasy pojemnościowej Aprila RS4 charakteryzuje się ponadprzeciętnym wykonaniem. Wahacz, grzbietowa rama oraz felgi zostały odlane z lekkich stopów aluminium, a w oświetleniu użyto technologii LED. Tarczowy układ hamulcowy radzi sobie w każdych warunkach, głównie za sprawą czterotłoczkowego zacisku radialnego na przedniej osi oraz przewodom w stalowym oplocie. Zawieszenie idealnie sprawdza się zarówno podczas codziennego użytkowania, jak i jazdy na torze. Przedni widelec Upside-down oraz centralny amortyzator Monoshock oparty na asymetrycznym wahaczu zadowalająco tłumią nierówności, choć "zawiasy" zestrojone są dosyć sztywno. Dzięki temu RS4 prowadzi się pewnie i intuicyjnie, dużą rolę odgrywa w tym także dobry rozkład mas i niewielki rozstaw osi.

Jak zwykle Włosi nadali swojej maszynie atrakcyjny wygląd, w tym przypadku nawiązujący do modelu RSV4 w wersji Factory. Znajdziemy w nim charakterystyczną przednią owiewkę z trzema reflektorami oraz obłe kształty boczków i „zadupka”. Przez masywną bryłę nadwozia i agresywne malowanie nie trudno pomylić ją ze starszą siostrą, co oczywiście w przypadku "50-tki" jest jak najbardziej zaletą. Aprilia to zdecydowanie nietuzinkowy motorower. Przy jego produkcji wykorzystano rozległą wiedzę nabytą podczas zmagań w zawodach klasy Moto GP i World Superbike, jest także odzwierciedleniem najlepszej szkoły dizajnu z Noale. Jedynie ta irracjonalna cena, która odcina większość nastolatków od zaznania jazdy w najlepszym włoskim stylu, mogła by ulec zmianie.