Aprilia RSV - lista pojemności

Wybierz pojemność RSV

Poniżej znajduje się lista pojemności Aprilia RSV do których posiadamy części motocyklowe w swojej ofercie.

Coś więcej o modelu Aprilia RSV

Aprilia RSV to pierwszy motocykl włoskiego producenta o pojemności silnika większej niż 250 cm ³. Koncern projektując swój pierwszy tak duży jednoślad zadecydował nie oszczędzać ani na podzespołach, ani na mocy. Jednostka napędowa o pojemności 998 cm ³ generująca moc 110 KM gwarantowała niezapomniane wrażenia. Piec austriackiego Rotaxa tak przypadł do gustu motocyklistom że włosi postanowili użyć go w następnych modelach, m.in. w Tuono oraz SL1000 Falco. Maszyna rozpędzająca się do 272 km/h dziś może nie robiłaby takiego wrażenia, jednakże w 1998 roku szybko zdobyła szerokie grono wielbicieli. Stało się tak również za sprawą osprzętu wysokiej jakości. Już w pierwszej generacji zastosowano regulowane zawieszenie przednie Showa i tylne Sachsa, a w późniejszych latach wprowadzono cztero tłoczkowy układ hamulcowy firmy Brembo, zbiornik paliwa z tworzywa sztucznego oraz zmodernizowany układ wydechowy. Znaczna redukcja masy w połączeniu ze zmianami w przełożeniach skrzyni biegów zagwarantowały znaczne podniesienie osiągów. Aprilia prawie co roku zaskakiwała coraz to bardziej zawansowanymi technicznie modelami. Wersja R z 1999 roku została wyposażona w kute aluminiowe felgi (które jeszcze bardziej "odchudzono" poprzez nadanie koloru dzięki procesowi anodowania, a nie klasycznego lakierowania), części nadwozia z włókna węglowego oraz nowoczesne zawieszenie firmy Ohlins. Dzięki skróceniu ramy i usunięciu siedzenia pasażera uzyskano dodatkową stratę kilku kilogramów. RSV Mile SP to z kolei torowa maszyna z homologacją. Użyto w niej specjalnej jednostki zbudowanej we współpracy z brytyjskim Cosworthem, który ilością sukcesów w sporcie motorowym ustępuje jedynie Ferrari. Bolidy Formuły 1 wyposażone w silniki tej firmy jako pierwsze przekraczały linię mety w 176 wyścigach, lepsze referencje posiada jedynie wspomniana włoska marka. Została wypuszczona do sprzedaży jedynie w celu nabycia statusu motocykla seryjnego (niezbędnego do startu w Superbike World Chempionship), wyprodukowano jej zaledwie 150 sztuk. Jedno jest pewne, nabywcy wersji SP nie będą narzekać na brak mocy. Do sprzedaży wypuszczono także kilka torowych replik. Najmocniejsza Harga Replica odziedziczyła malowanie po maszynie Noriyukiego Hargi, startującej w mistrzostwach świata klasy SuperSport. Dodatkowo wyposażono ją w tytanowy układ wydechowy Acrapovica oraz innowacyjny system wtrysku paliwa ze zmiennymi mapami zapłonu. Jednak żadna z wersji nie robiła tak kolosalnego wrażenia jak Nera. Najbardziej hardcorowy model posiadał nadwozie z włókna węglowego oraz felgi wykonane z ultralekkiego magnezu. Konstruktorzy nie szczędzili także na tytanie, wykonano bowiem z niego mocowania silnika, wszystkie śruby i nakrętki oraz cały układ wydechowy. Dzięki temu zaoszczędzono kilkanaście kilo, schodząc do imponujących 175 kilogramów. Taka masa w połączeniu z 135 konną jednostką dawała bardzo niestabilną mieszankę wybuchową.
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe