Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
20,32 zł
23,90 zł
Najniższa cena: 23,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 183 Benelli/Gilera/Italjet/Piaggio - HF183
23,88 zł
28,09 zł
Najniższa cena: 28,09 zł
Gąbkowy filtr powietrza HifloFiltro HFA 5201 DS - HFA5201DS
23,76 zł
26,40 zł
Najniższa cena: 26,40 zł
Filtr powietrza gąbkowy Athena Piaggio/Vespa - S410480200019
33,27 zł
36,97 zł
Najniższa cena: 36,97 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 32x38x30,5 - S410485012021
34,47 zł
38,30 zł
Najniższa cena: 38,30 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 298 SFA (2 szt.) - SFA298
29,72 zł
33,02 zł
Najniższa cena: 33,02 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 324 SFA (2 szt.) - SFA324
44,19 zł
49,10 zł
Najniższa cena: 49,10 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x8/10,5 - P40FORK455146
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
10,24 zł
11,38 zł
Najniższa cena: 11,38 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x38x1,5 - M700132038015
Posiadamy Części motocyklowe do Aprilia Scarabeo 250
- Aprilia Scarabeo 250 i.e. 2006
- Aprilia Scarabeo 250 i.e. 2007
- Aprilia Scarabeo 250 i.e. 2008
- Aprilia Scarabeo 250 i.e. 2009
- Aprilia Scarabeo 250 i.e. 2010
- Aprilia Scarabeo 250 2009
- Aprilia Scarabeo 250 2010
- Aprilia Scarabeo 250 2004
- Aprilia Scarabeo 250 2005
- Aprilia Scarabeo 250 2007
- Aprilia Scarabeo 250 2008
- Aprilia Scarabeo 250 Light 2006
- Aprilia Scarabeo 250 2006
- Aprilia Scarabeo 250 Light 2007
- Aprilia Scarabeo 250 Light 2008
- Aprilia Scarabeo 250 Light 2009
- Aprilia Scarabeo 250 Light 2010
- Aprilia Scarabeo 250 2011
- Aprilia Scarabeo 250 i.e. 2011
- Aprilia Scarabeo 250 Light 2011
- Aprilia Scarabeo 250 2012
- Aprilia Scarabeo 250 i.e. 2012
- Aprilia Scarabeo 250 Light 2012
- Aprilia Scarabeo 250 2013
- Aprilia Scarabeo 250 i.e. 2013
- Aprilia Scarabeo 250 Light 2013
- Aprilia Scarabeo 250 2014
- Aprilia Scarabeo 250 Light 2014
- Aprilia Scarabeo 250 i.e. 2014
- Aprilia Scarabeo 250 2015
- Aprilia Scarabeo 250 i.e. 2015
- Aprilia Scarabeo 250 Light 2015
- Aprilia Scarabeo 250
- Aprilia Scarabeo 250 i.e.
- Aprilia Scarabeo 250 i.e. 2004
- Aprilia Scarabeo 250 i.e. 2005
- Aprilia Scarabeo 250 Light
- Aprilia Scarabeo 250 Light 2004
- Aprilia Scarabeo 250 Light 2005
Inne modele
- Aprilia Scarabeo 500
- Aprilia Scarabeo 200
- Aprilia Scarabeo 100
- Aprilia Scarabeo 50
- Aprilia Scarabeo 400
- Aprilia Scarabeo 300
- Aprilia Scarabeo 150
- Aprilia Scarabeo 125
- Aprilia SR 50
- Aprilia SR 125
- Aprilia SR 200
- Aprilia SX 125
- Aprilia Sportcity 300
- Aprilia SX 50
- Aprilia Cucciolo 50
- Aprilia ETV 1000
- Aprilia NA 850
- Aprilia Pegaso 650
- Aprilia Tuareg 660
- Aprilia Sportcity 125
- Aprilia SXV 450
- Aprilia SXV 550
- Aprilia RSV4 1100
- Aprilia RSV4 1000
- Aprilia RX 50
- Aprilia RX 125
- Aprilia Red Rose 50
- Aprilia Mojito 50
- Aprilia Area 51 50
- Aprilia ST 1000
- Aprilia AF1 125
- Aprilia Rally 125
- Aprilia Tuono 50
- Aprilia Tuono 125
- Aprilia Tuono 1000
- Aprilia SR 150
- Aprilia W4 75
- Aprilia W8 125
- Aprilia Stark 6.5 650
- Aprilia Sportcity 200
- Aprilia Sportcity 50
- Aprilia Sportcity 250
- Aprilia SL 750 Shiver
Aprilia Scarabeo 250
Aprilia Scarabeo 250 to jeden z najciekawszych maksi-skuterów ze średniej klasy pojemnościowej. Niecodzienny wygląd wyłamujący się poza wszelkie ramy designu, doskonałe właściwości jezdne, wysoki komfort jazdy oraz ekonomiczny silnik o satysfakcjonujących osiągach- oto powody, dla których niesztampowy włoski jednoślad produkowany od 2006 roku zdobył ogromną popularność i osiągnął niebywały sukces sprzedażowy.
Model Scarabeo 250 został wyposażony w chłodzoną cieczą, jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 244 cm³. W dwuzaworowej głowicy czterosuwowego silnika znajdziemy pojedynczy wałek rozrządu, zaś zamiast przestarzałego gaźnika w roli układu zasilania dostrzeżemy nowoczesny system elektronicznego wtrysku paliwa. To gównie dzięki niemu osiągnięto tak atrakcyjne zużycie paliwa i zdecydowaną reakcję na ruch manetki gazu. Średnie spalanie plasuje się na poziomie 3,5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności ponad 9 litrów zapewni użytkownikom zasięg około 250 kilometrów na jednym tankowaniu. W parze z ekonomicznym charakterem idą również satysfakcjonujące osiągi. Moc maksymalna 21 KM i maksymalny moment obrotowy 19 Nm pozwalają na dynamiczne przyspieszanie i osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 140 km/h. Warto zaznaczyć, że przeniesienie napędu realizowane jest za pośrednictwem cichej i bezobsługowej przekładni automatycznej CVT (bezstopniowej), a zastosowany układ wydechowy spełnia europejskie normy czystości spalin Euro 3.
Podwozie modelu Scarabeo 250 zostało stworzone, aby zapewniać podróżującym bezpieczną i komfortową jazdę. Na sztywnej ramie z rur stalowych o dużej średnicy osadzono miękko zestrojone zawieszenie oraz skuteczny układ hamulcowy współpracujący z przeciwpoślizgowym systemem ABS, który nie pozwoli na uślizg kół podczas wytracania prędkości w trudnych warunkach pogodowych lub drogowych. Amortyzację kół powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu oraz dwóm elementom resorująco-tłumiącym z hydraulicznym amortyzatorem opartym na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali i lekkiego aluminium. Wyhamowaniem pojazdu zajmują się dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 260 mm i 180 mm (przód/tył) oraz dwu- i jednotłoczkowe zaciski hydrauliczne (przód/tył). Taki zestaw nawet w jednośladzie o tak dużej masie własnej (ze wszystkimi płynami waga Scarabeo dobija do 200 kilogramów) gwarantuje wysoki poziom bezpieczeństwa jazdy. Przedstawiciele rodziny Scarabeo znane są z doskonałych właściwości jezdnych, a "250-ka" wcale nie jest wyjątkiem. Dzięki kołom o dużej średnicy (16 cali z przodu i 14 cali z tyłu) prowadzenie tego maksi-skutera to czysta przyjemność. Czy to codzienne przemierzanie miasta, czy wielogodzinna podróż na trasie szybkiego ruchu, Aprilia i tak nie zdoła zmęczyć swojego kierowcy.
Aprilia Scarabeo 250 to doskonała propozycja dla osób, które nie boją się niecodziennych rozwiązań. Niespotykana stylistyka, oszczędna i mocna jednostka napędowa oraz wysoka jakość wykonania, będąca znakiem rozpoznawczym współczesnych produktów włoskiego producenta, to wystarczające powody, aby zainteresować się tym modelem i przygarnąć własny egzemplarz do przydomowego garażu. Wyróżnianie się z tłumu i radość jazdy każdy nabywca otrzyma w cenie niezależnie od tego czy kupi jednoślad w salonie, czy skorzysta z dobrodziejstw rynku wtórnego.