Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
21,17 zł
24,90 zł
Najniższa cena: 24,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 184 Aprilia/Gilera/Piaggio/Vespa - HF184
26,01 zł
28,90 zł
Najniższa cena: 28,90 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 40x52x10/10,5 - P40FORK455050
42,12 zł
46,80 zł
Najniższa cena: 46,80 zł
Komplet kapturków przeciwpyłowych Athena 40x52,5x4,6/14 - P40FORK455189
31,71 zł
Łożysko 6303 2RS SKF - 6303 2RSH
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
56,30 zł
62,55 zł
Najniższa cena: 62,55 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 35x38x25 - S410510012049
307,48 zł
341,64 zł
Najniższa cena: 341,64 zł
dostawa 0 złAkumulator 12V 14 Ah Yuasa Yumicron YB14L-A2
14,81 zł
Śruba tarczy hamulcowej M8x1.25 30mm
108,77 zł
Sprężyna sprzęgła Malossi biała
Posiadamy Części motocyklowe do Aprilia Scarabeo 500
- Aprilia Scarabeo 500 2003
- Aprilia Scarabeo 500 2005
- Aprilia Scarabeo 500 2002
- Aprilia Scarabeo 500 2004
- Aprilia Scarabeo 500 2006
- Aprilia Scarabeo 500 ABS 2006
- Aprilia Scarabeo 500 i.e. 2009
- Aprilia Scarabeo 500 i.e. 2010
- Aprilia Scarabeo 500 Light 2006
- Aprilia Scarabeo 500 Light 2007
- Aprilia Scarabeo 500 Light 2008
- Aprilia Scarabeo 500 2007
- Aprilia Scarabeo 500 2008
- Aprilia Scarabeo 500 2009
- Aprilia Scarabeo 500 Light 2009
- Aprilia Scarabeo 500 Classic 2010
- Aprilia Scarabeo 500 2010
- Aprilia Scarabeo 500 Light 2010
- Aprilia Scarabeo 500 2011
- Aprilia Scarabeo 500 Classic 2011
- Aprilia Scarabeo 500 Light 2011
- Aprilia Scarabeo 500 Classic 2012
- Aprilia Scarabeo 500 Light 2012
- Aprilia Scarabeo 500 Classic 2013
- Aprilia Scarabeo 500 Classic 2014
- Aprilia Scarabeo 500 Light 2002
- Aprilia Scarabeo 500 Light
- Aprilia Scarabeo 500 Light 2004
- Aprilia Scarabeo 500 Light 2005
- Aprilia Scarabeo 500 i.e. 2013
- Aprilia Scarabeo 500 i.e. 2012
- Aprilia Scarabeo 500 ABS 2005
Aprilia Scarabeo 500
Aprilia Scarabeo 500 to jeden z najbardziej osobliwych maksi-skuterów, jakie kiedykolwiek były dostępne na naszym rynku. Ekscentryczna karoseria, masywna bryła nadwozia, miękko zestrojone zawieszenie oraz mocny i oszczędny silnik- jednym słowem jednoślad stworzony dla osób ceniących sobie komfort i dynamikę podróżowania, które chciałyby wyróżniać się z tłumu. Wysoka jakość wykonania typowa dla produktów włoskiego koncernu miesza się w "500-ce" z niecodziennym podejściem do stylistyki, dzięki czemu Scarabeo zdobyło dużą popularność na ogólnoświatowym rynku maksi-skuterów.
Model Scarabeo 500 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 460 cm³, dzięki której potężny krążownik o masie własnej ponad 235 kilogramów (już ze wszystkimi płynami) zapewni kierowcy pełną swobodę niezależnie od obranego kursu. Moc maksymalna 38 KM i maksymalny moment obrotowy 40 Nm gwarantują dynamiczne przyspieszenie, zdecydowaną reakcję na ruch manetki gazu i prędkość maksymalną ponad 160 km/h. Chłodzony cieczą czterosuw z czterozaworową głowicą z pojedynczym wałkiem rozrządu został obdarzony nowoczesnym układem zasilania. Elektroniczny system wtrysku paliwa zapewnia atrakcyjne spalanie, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 17 litrów pozwala na przejechanie ponad 400 kilometrów na jednym tankowaniu. Średnie zużycie paliwa plasuje się na poziomie 4 l/100 kilometrów prezentuje się bardzo korzystnie przy tak wygórowanej masie własnej (jak na ten segment jednośladów). Scarabeo 500 cechuje się również wysoką kulturą pracy oraz cichym działaniem, co w głównej mierze jest zasługą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, która płynnie przenosi na asfalt osiągi generowane przez niepozornego singla.
Trzonem podwozia modelu Scarabeo 500 jest solidna rama z rur stalowych, na której oparto miękko zestrojone zawieszenie i niezwykle wydajny układ hamulcowy współpracujący z elektrycznym wspomaganiem i przeciwpoślizgowym systemem ABS- dzięki niemu, żaden z podróżujących nie będzie musiał się martwić o skuteczność hamowania podczas jazdy w złych warunkach pogodowych lub po drogach o słabej nawierzchni. Amortyzację kół powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu (skok- 100 mm) oraz dwóm elementom resorująco-tłumiącym z amortyzatorami hydraulicznym (skok- 110 mm) osadzonym na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Wyhamowaniem pojazdu zajmują się dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 260 mm i dwutłoczkowe zaciski hydrauliczne (z przodu) oraz wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 220 mm i jednotłoczkowy zacisk hamulcowy (z tyłu). Warto wspomnieć o właściwościach jezdnych Scarabeo- te stoją na bardzo wysokim poziomie. 16-calowe koła z ażurowymi felgami z lekkich stopów aluminium, dobry rozkład mas i wygodna pozycja za kierownicą to powody, dla których warto wybrać się Aprilią w nieco dalszą podróż.
Aprilia Scarabeo 500 to ciekawa propozycja dla osób, które nie lubią ginąć w tłumie. Jeden z najbardziej charakterystycznych maksi-skuterów z pewnością im na to nie pozwoli. Specyficzny, włoski design, ciekawe wersje kolorystyczne i nietypowe akcesoria z listy wyposażenia dodatkowego to tylko cześć powodów, dla których warto zainteresować się tym modelem.