Aprilia SR - lista pojemności

Aprilia SR - lista pojemności

Wybierz pojemność SR

Poniżej znajduje się lista pojemności Aprilia SR do których posiadamy części motocyklowe w swojej ofercie.

Coś więcej o modelu Aprilia SR

Gdy w 1992 roku narodziła się seria SR rynek skuterów został zrewolucjonizowany. Aprilia dotychczas nudnemu segmentowi nadała dynamiczny charakter, nawiązując do najlepszego sportowego stylu włoskich maszyn wyścigowych. Pierwsza generacja "SR-ki" magnetyzowała ostrymi liniami nadwozia oraz wielokolorowym malowaniem wersji "Replica". Mechaniczny aspekt jednośladu dorównywał żywiołowemu dizajnowi. Do 2011 roku każdy pojazd serii SR był wyposażony w dwusuwową jednostkę o narwanej osobowości. Najmniejsze skutery ze sportowej gamy dysponowały silnikami o pojemności 49 cm ³ i to właśnie one wyrobiły renomę całej serii. Już podczas sprzedaży pierwszej generacji producent dał do wyboru wersję chłodzoną cieczą lub powietrzem, oba serca pochodziły z legendarnej fabryki Minarelli. Stłumiona jednostka generowała moc około 5 KM, lecz dopiero po zdjęciu fabrycznych blokad pokazywała pazury. W kolejnych latach konstruktorzy skupili się na aerodynamice pojazdu, aby wyeliminować bolączki pierwotnej wersji. Prace były zakrojone na bardzo szeroką skalę, dotąd niespotykaną w przypadku projektowania tak małolitrażowych motocykli. Wraz z rozpoczęciem nowego tysiąclecia zmiany zaszły również "pod maską", zdecydowano się bowiem na wykorzystanie pieców od Franco Morini. W najnowszych odsłonach skupiono się także na rozkładzie mas, sztywności stalowej ramy oraz optymalnym środku ciężkości. Kolejny raz można było zaobserwować przełom w konstruowaniu pojazdu z "wagi piórkowej", jednak i tym razem producenci odwalili kawał porządnej roboty. Skuter prowadzi się świetnie, każdy ruch wykonujemy intuicyjnie z pełnym zaufaniem. Dodatkowo najnowsza SR ma pełny tarczowy układ hamulcowy z dwoma dyskami o średnicy 190 mm z dwu tłoczkowymi zaciskami, gwarantując wysoki poziom bezpieczeństwa i całkowitą kontrolę nad przebiegiem drogowych zdarzeń. Maluchy z najbardziej sportowej serii skuterów Aprili to istny przełom w tej klasie pojemnościowej oraz bez kompleksowy konkurent dla Yamahy Aerox. W 2011 roku seria SR przeszła ewolucję sprzyjającą środowisku. Na rynku pojawiły się nowe modele o pojemności 125 i 300 cm ³ spełniające wyśrubowane normy emisji spalin Euro 3. Wyposażono je w czterosuwowe jednostki i nowoczesny elektroniczny system wtrysku paliwa. Nawet mniejsza wersja przybrała formę masywnego maksi skutera, lecz w tym przypadku trudno mówić o ociężałości czy nudzie. Zachowano sportowy charakter i dynamiczne malowania, ponadto nie gryzące się z funkcjonalnymi aspektami pojazdu. Znajdziemy w nim wysoką szybę oraz obszerne siodło zapewniające komfort dwóm rosłym osobom, a skuter nadal wygląda, przyspiesza i prowadzi się zawadiacko. Jednostka napędowa o pojemności 125 cm ³ dostarczana jest przez firmę Piaggo, więc nie musimy się bać ani o jakość wykonania, ani o generowane osiągi. Obie wersje pojemnościowe produkowane są w oparciu o te same podzespoły, tak więc wybierając mniejszą wersję skuter dysponuje nadzwyczajnie efektywnymi hamulcami, zawieszeniem i solidna ramą. Oczywistym następstwem jest wyższa masa, choć nawet 15 konna wersja radzi sobie z nią nadzwyczajnie dobrze. Seria SR przez lata zaskarbiła sobie uznanie zarówno doświadczonych motocyklistów, jak i narwanych nastolatków, którzy bez opamiętania tuningują swoje maszyny w kierunku coraz większych osiągów. Mimo bezlitosnego traktowania niektórych podzespołów, seria SR przez lata wyrobiła sobie renomę "kuloodpornej".
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe