Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 377
-15%
20,32 zł
23,90 zł
Najniższa cena: 23,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 183 Benelli/Gilera/Italjet/Piaggio - HF183
(1)
-15%
23,88 zł
28,09 zł
Najniższa cena: 28,09 zł
Gąbkowy filtr powietrza HifloFiltro HFA 5201 DS - HFA5201DS
(1)
45,19 zł
Tuleja silnika silentblok
-10%
23,76 zł
26,40 zł
Najniższa cena: 26,40 zł
Filtr powietrza gąbkowy Athena Piaggio/Vespa - S410480200019
-10%
33,27 zł
36,97 zł
Najniższa cena: 36,97 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 32x38x30,5 - S410485012021
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-10%
10,24 zł
11,38 zł
Najniższa cena: 11,38 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x38x1,5 - M700132038015
Posiadamy Części motocyklowe do Aprilia SR 125
- Aprilia SR 125 Max i.e. 2012
- Aprilia SR 125 Motard 2012
- Aprilia SR 125 Motard 2014
- Aprilia SR 125 Max i.e. 2014
- Aprilia SR 125 2002
- Aprilia SR 125 Racing 2002
- Aprilia SR 125 Motard 2013
- Aprilia SR 125 Motard 2015
- Aprilia SR 125 Motard 2016
- Aprilia SR 125 Max i.e. 2013
- Aprilia SR 125 Max i.e. 2015
- Aprilia SR 125 Max i.e. 2016
- Aprilia SR 125 Max i.e. 2017
- Aprilia SR 125 1999
- Aprilia SR 125 2000
- Aprilia SR 125 Racing 2000
- Aprilia SR 125 2001
- Aprilia SR 125 Racing 2001
- Aprilia SR 125 Sportcity One 2014
- Aprilia SR 125 Sportcity One 2015
- Aprilia SR 125 Sportcity One 2016
- Aprilia SR 125 Sportcity One 2008
- Aprilia SR 125 Sportcity One 2007
- Aprilia SR 125 Sportcity One 2006
- Aprilia SR 125 Sportcity One 2004
- Aprilia SR 125 Sportcity One 2005
- Aprilia SR 125
- Aprilia SR 125 Max 2010
- Aprilia SR 125 Max 2011
- Aprilia SR 125 Motard 2011
- Aprilia SR 125 Max 2015
- Aprilia SR 125 Max 2014
- Aprilia SR 125 GT ABS 2023
- Aprilia SR 125 GT ABS 2022
Aprilia SR 125
Aprilia SR 125 to miejski skuter dla posiadaczy prawa jazdy kat. A1 lub B, produkowany we włoskich fabrykach od 1999 roku. Agresywna linia nadwozia, doskonałe osiągi i sprawdzone rozwiązania konstrukcyjne zapewniły modelowi SR 125 dużą popularność w całej Europie.
Aprilia SR 125 została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 124 ccm. W zależności od roku produkcji w modelu SR 125 mogliśmy znaleźć silnik dwusuwowy lub czterosuwowy. Starsze modele posiadały dwutaktowe jednostki, a nowsze czterotaktowe. We wszystkich modelach do dyspozycji użytkowników powierzano wysoką specyfikację. Moc maksymalna na poziomie 15 KM i maksymalny moment obrotowy 12 lub 14 Nm (czterosuw/dwusuw) w skuterze o masie nieprzekraczającej 120 kilogramów dawały gwarancję dobrego przyspieszenia i prędkości maksymalnej ponad 125 km/h. W obu wersjach silnikowych na pokładzie Aprili znajdował się gaźnikowy układ zasilania, bezstopniowa przekładnia automatyczna, elektroniczny zapłon CDI i elektryczny rozrusznik. Warto zwrócić uwagę także na średnie zużycie paliwa, które w wersji czterosuwowej wynosiło zaledwie 2,5 l/100 kilometrów. Spalanie wygląda gorzej w wersji dwusuwowej - w tym przypadku użytkownicy musieli się pogodzić z wartością 4 l/100 kilometrów.
Model SR 125 otrzymał miękko zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy. Niezależnie od wersji silnikowej przy przednim kole mogliśmy znaleźć wentylowaną tarczę hamulcową z dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym oraz klasyczny widelec teleskopowy, zaś przy tylnym - pojedynczy amortyzator z regulacją napięcia wstępnego i hamulec tarczowy z jednotłoczkowym zaciskiem.
Aprilia SR 125 od ponad 20 lat daje początkującym motocyklistom możliwość szybkiego i ekonomicznego poruszania się po mieście. Choć na polskim rynku obecnie bardziej popularny jest model SR Max 125, to nadal we Włoszech i innych krajach europy zachodniej podstawowy model SR 125 radzi sobie bardzo dobrze.