Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
20,32 zł
23,90 zł
Najniższa cena: 23,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 183 Benelli/Gilera/Italjet/Piaggio - HF183
23,88 zł
28,09 zł
Najniższa cena: 28,09 zł
Gąbkowy filtr powietrza HifloFiltro HFA 5201 DS - HFA5201DS
46,95 zł
Tuleja silnika silentblok
23,76 zł
26,40 zł
Najniższa cena: 26,40 zł
Filtr powietrza gąbkowy Athena Piaggio/Vespa - S410480200019
33,27 zł
36,97 zł
Najniższa cena: 36,97 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 32x38x30,5 - S410485012021
44,19 zł
49,10 zł
Najniższa cena: 49,10 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x8/10,5 - P40FORK455146
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
10,24 zł
11,38 zł
Najniższa cena: 11,38 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x38x1,5 - M700132038015
54,35 zł
Przekaźnik rozrusznika JMT
297,68 zł
330,76 zł
Najniższa cena: 330,76 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 10 Ah YUASA YTX12-BS
Posiadamy Części motocyklowe do Aprilia SR 300
- Aprilia SR 300 Max i.e. 2011-2012
- Aprilia SR 300 Max i.e. 2012
- Aprilia SR 300 Max i.e. 2013
- Aprilia SR 300 Max i.e. 2014
- Aprilia SR 300 Max i.e. 2015
- Aprilia SR 300 Max i.e. 2016
Inne modele
- Aprilia SR 50
- Aprilia SR 125
- Aprilia SR 200
- Aprilia SR 150
- Aprilia SRV 850
- Aprilia SX 125
- Aprilia Sportcity 300
- Aprilia SX 50
- Aprilia Cucciolo 50
- Aprilia ETV 1000
- Aprilia NA 850
- Aprilia Pegaso 650
- Aprilia Tuareg 660
- Aprilia Sportcity 125
- Aprilia SXV 450
- Aprilia SXV 550
- Aprilia RSV4 1100
- Aprilia RSV4 1000
- Aprilia RX 50
- Aprilia RX 125
- Aprilia Red Rose 50
- Aprilia Mojito 50
- Aprilia Area 51 50
- Aprilia Scarabeo 500
- Aprilia Scarabeo 200
- Aprilia Scarabeo 100
- Aprilia Scarabeo 50
- Aprilia ST 1000
- Aprilia AF1 125
- Aprilia Rally 125
- Aprilia Tuono 50
- Aprilia Tuono 125
- Aprilia Tuono 1000
- Aprilia W4 75
- Aprilia W8 125
- Aprilia Stark 6.5 650
- Aprilia Sportcity 200
- Aprilia Sportcity 50
- Aprilia Sportcity 250
- Aprilia SL 750 Shiver
- Aprilia Scarabeo 400
- Aprilia Scarabeo 300
- Aprilia Scarabeo 250
- Aprilia Scarabeo 150
- Aprilia Scarabeo 125
Aprilia SR 300
SR 300 to maksi skuter produkowany przez włoski koncern Aprilia od 2011 roku. Znajdziemy w nim najważniejsze cechy wygodnego środka transportu miejskiego i towarzysza na dalsze podróże, które zostały połączone z dynamiczną stylistyką w spójną całość tworząc imponujący pojazd klasy Grand Tour.
Wygląd maszyny rzuca na kolana i zachęca do zakupu nawet najbardziej zagorzałych przeciwników przekładni automatycznych. Widać nawiązania do sportowych maszyn ze stajni Aprili, nadwozie obfituje w liczne dizajnerskie smaczki tworząc ze sportową linią nadwozia zwartą bryłę. Tak jak miało to miejsce na początku serii SR w latach 90', również i tym razem włoscy projektanci nadali nieco nudnawemu segmentowi atrakcyjnego polotu. Nie oznacza to jednak że kanciaste kształty i dopracowana stylistyka odbierają "300-tce" funkcjonalności. Wysoka szyba chroni przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, obszerna kanapa zapewni komfort na dłuższych dystansach, pod siedziskiem znajdzie się miejsce dla kasku integralnego i otwartego, ba, na pokładzie zainstalowano nawet gniazdko elektryczne 12V. Ponadto otwory wentylacyjne ogrzeją nogi kierowcy, a wyświetlacz LCD poinformuje o bieżącym spalaniu i przebiegu do następnego przeglądu. Jak widać Włosi idą z biegiem czasu łącząc w swoich maszynach ponadczasowy dizajn i rozwiązania sprzyjające codziennej eksploatacji w miejskim zgiełku lub podczas weekendowych wypadów. Dzięki dwóm wersjom kolorystycznym możemy dodatkowo oddać ułamek swojego charakteru. Model Nero Aprilia to połączenie czerni i czerwieni przeplecione tak aby uwydatnić zadziorności jednośladu, zaś Bianco Glam to przewaga stonowanej bieli.
Konstrukcja SR 300 także nie budzi wątpliwości. Chłodzona cieczą jednostka napędowa o pojemności 278 cm ³ zasilana jest elektronicznym systemem wtrysku paliwa, co gwarantuje niskie spalanie i bezobsługową eksploatację. Moc maksymalna wynosząca 22 KM może wydawać się zbyt mała jak na skuter o wadze ponad 160 kilogramów, jednakże musimy pamiętać o przeznaczeniu tej maszyny. Sportowy wygląd jest w niej jedynie dodatkiem i jednostka nie musi dotrzymywać mu kroku, choć przez pryzmat prędkości maksymalnej 150 km/h nie można nazwać jej powolnej. Dodatkowo motocykl został wyposażony w regulowane zawieszenia oraz układ hamulcowy z tarczami o rozmiarze 260 i 240 mm, a dzięki nowoczesnemu katalizatorowi w układzie wydechowym spełnia normy emisji spalin Euro 3.