check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Aprilia Tuono 1100

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 600
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - hf138 -15%

30,06 zł

35,37 zł

Najniższa cena: 35,37 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 138 Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - hf138

stars    (24)
Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa - CR9EIX -10%

60,12 zł

66,80 zł

Najniższa cena: 66,80 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa - CR9EIX

stars    (3)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Filtr oleju K&N KN138 - KN-138

38,99 zł

Filtr oleju K&N KN138 - KN-138

stars    (12)
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1

stars    (3)
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Akumulator żelowy 12V 8.6 Ah JMT YTZ10S WPZ10S
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 RC Racing  - HF138RC -15%

35,28 zł

41,50 zł

Najniższa cena: 41,50 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 138 RC Racing - HF138RC

Łożysko SKF 6205 2RS C3

34,56 zł

Łożysko SKF 6205 2RS C3

stars    (1)
Filtr paliwa Mahle KL145 8 mm - KL 145
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
Filtr oleju MIW Meiwa S3011 HF138 - S3011
Łożysko 6006 2RSC3 SKF - 6006 2RS1/C3
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 C Chromowany Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki  - HF138C -15%

44,46 zł

52,30 zł

Najniższa cena: 52,30 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 138 C Chromowany Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - HF138C

stars    (1)
Kierunkowskaz prawy przód/lewy tył JMP
Czujnik sprzęgła JMT Yamaha

49,31 zł

Czujnik sprzęgła JMT Yamaha

stars    (5)
Akumulator żelowy 12V 8.6 Ah YUASA YTZ10S -10%

503,22 zł

559,13 zł

Najniższa cena: 559,13 zł

dostawa 0 zł

Akumulator żelowy 12V 8.6 Ah YUASA YTZ10S

stars    (13)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400480420125 -10%

17,87 zł

19,85 zł

Najniższa cena: 19,85 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400480420125

Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Kierunkowskaz lewy przód/prawy tył JMP
Filtr oleju Mahle OC574 - OC 574
Przyrząd do odczytu rozmiaru łańcucha JMP
Świeca zapłonowa NGK CR9EKB - CR9EKB -10%

51,12 zł

56,80 zł

Najniższa cena: 56,80 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EKB - CR9EKB

Łożysko kulkowe SKF 6205 2RS
Klocki hamulcowe EBC FA 630 HH (2 szt.) - FA630HH -10%

165,63 zł

184,03 zł

Najniższa cena: 184,03 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 630 HH (2 szt.) - FA630HH

Uchwyt przewodów ABS
Zębatka przód JT JTF704.16RB, 16z rozmiar 525 z tłumikiem drgań - JTF704.16RB -10%

71,55 zł

79,50 zł

Najniższa cena: 79,50 zł

Zębatka przód JT JTF704.16RB, 16z rozmiar 525 z tłumikiem drgań - JTF704.16RB

stars    (3)
Manetki podgrzewane JMT 5 stopni otwarte 22 mm
Klocki hamulcowe EBC FA 266 HH (2 szt.) - FA266HH -10%

127,55 zł

141,72 zł

Najniższa cena: 141,72 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 266 HH (2 szt.) - FA266HH

stars    (3)
Klocki hamulcowe EBC FA 447 HH (2 szt.) - FA447HH -10%

152,66 zł

169,62 zł

Najniższa cena: 169,62 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 447 HH (2 szt.) - FA447HH

Klocki hamulcowe Brembo 07BB38SA (2 szt.) - 07BB38SA
Klocki hamulcowe EBC FA 266 (2 szt.) - FA266 -10%

86,51 zł

96,12 zł

Najniższa cena: 96,12 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 266 (2 szt.) - FA266

stars    (3)
Łańcuch napędowy DID 525 VX3 110 X-Ring G&B otwarty z zakuwką złoty - DID525VX3G&B-110 -20%

378,00 zł

472,50 zł

Najniższa cena: 472,50 zł

dostawa 0 zł

Łańcuch napędowy DID 525 VX3 110 X-Ring G&B otwarty z zakuwką złoty - DID525VX3G&B-110

stars    (1)

Posiadamy Części motocyklowe do Aprilia Tuono 1100

  • Aprilia Tuono 1100 V4 Factory ABS 2015
  • Aprilia Tuono 1100 V4 Factory ABS 2016
  • Aprilia Tuono 1100 V4 Factory ABS 2017
  • Aprilia Tuono 1100 V4 Factory ABS 2018
  • Aprilia Tuono 1100 V4 RR ABS 2015
  • Aprilia Tuono 1100 V4 RR ABS 2016
  • Aprilia Tuono 1100 V4 RR ABS 2017
  • Aprilia Tuono 1100 V4 RR ABS 2018
  • Aprilia Tuono 1100 V4 Factory ABS 2019
  • Aprilia Tuono 1100 V4 RR ABS 2019
  • Aprilia Tuono 1100 V4 Factory ABS 2020
  • Aprilia Tuono 1100 V4 RR ABS 2020
  • Aprilia Tuono 1100 V4 RR Factory ABS 2017
  • Aprilia Tuono 1100 V4 RR Factory ABS 2018
  • Aprilia Tuono 1100 V4 RR Factory ABS 2019
  • Aprilia Tuono 1100 V4 RR Factory ABS 2020
  • Aprilia Tuono 1100 V4 RR ABS 2021
  • Aprilia Tuono 1100 V4 RR Factory ABS 2021

Inne modele

Aprilia Tuono 1100

Części motocyklowe

Aprilia Tuono 1100 to agresywny motocykl klasy Hyper Naked wprowadzony do oferty włoskiego koncernu w 2015 roku. Od pierwszego dnia obecności na europejskim rynku cieszył się sporym zainteresowaniem doświadczonych motocyklistów i nie ma najmniejszych powodów, aby się temu dziwić. Przepiękna stylistyka, wyjątkowe malowanie okalające masywną bryłę nadwozia, konkurencyjne osiągi, innowacyjne technologie i dopracowane podwozie to tylko część zalet, które od samego początku skazywały Tuono na spektakularny sukces.

Model Tuono 1100 został wyposażony w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie V (o 65º kącie rozwarcia cylindrów) o pojemności skokowej 1077 cm³. Chłodzony cieczą czterosuw posiada rozrząd DOHC (w każdej głowicy znajdują się dwa wałki rozrządu sterujące pracą czterech zaworów) oraz nowoczesny układ zasilania elektronicznym systemem wtrysku paliwa, który wraz z cyfrowym zapłonem marki Magneti Marelli i zintegrowanym systemem sterowania silnikiem zapewnia doskonałą reakcję na ruch manetki gazu i utrzymuje zużycie paliwa na atrakcyjnym poziomie. Średnie spalanie oscyluje w granicach 5,5-6 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 18,5 litrów zapewnia zasięg około 300 kilometrów na jednym tankowaniu. Imponująca V4-ka otrzymała manualną skrzynię biegów o sześciu przełożeniach oraz mokre, wielotarczowe sprzęgło, które zapewni płynne i przyjemne działanie niezależnie od stylu jazdy. Na pokładzie znajdziemy również Quickshift'er oraz Downshift'er (oba dostępne w pakiecie APRC), dzięki którym kierowca będzie mógł dynamicznie zmienić przełożenie, zarówno w górę i w dół, bez strachu przed blokadą tylnego koła. Na koniec najważniejsze, czyli osiągi. Tuono 1100 aspiruje do tytułu lidera w segmencie Hyper Naked, więc nikt nie obawia się niedociągnięcia na tej płaszczyźnie. Moc maksymalna 175 KM i maksymalny moment obrotowy 121 Nm w motocyklu o masie 212 kilogramów (ze wszystkimi płynami, w tym prawie 19 litrami paliwa) gwarantuje niesamowite przeżycia. Dynamiczne przyspieszenie (od 0 do 100 km/h w jedyne 3 sekundy) oraz prędkość maksymalna 285 km/h to wartości, które nawet na miłośnikach motocykli stricte sportowych zrobią niemałe wrażenie.

Szkieletem podwozia modelu Tuono 1100 jest solidna rama grzbietowa o dużej sztywności i wytrzymałości, która została w całości wykonana z lekkich stopów aluminium. Amortyzację kół powierzono masywnemu widelcowi teleskopowemu typu Upside-down renomowanej marki Sachs (średnica lag- 43 mm, skok- 120 mm, pełna regulacja) oraz centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej typu Monoshock (również od Sachs'a: skok- 120 mm, pełna regulacja) opartej na dwustronnym wahaczu wleczonym o asymetrycznej budowie, który tak jak rama został w całości odlany z lekkiego aluminium. Do wyhamowania takiego potwora Aprilia sięgnęła po podzespoły lidera układów hamulcowych- włoskiej firmy Brembo. Na przedniej osi zainstalowano dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 330 mm i czterotłoczkowe zaciski hamulcowe Monoblock (dokładnie model M432), zaś na tylnej, pojedynczą, wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 280 mm i zacisk jednotłoczkowy. Układ hamulcowy został oczywiście obdarzony przewodami hamulcowymi w stalowym oplocie oraz przeciwpoślizgowym systemem ABS, który nie dopuści do blokady tylnego koła podczas wytracania prędkości w złych warunkach- zarówno pogodowych, jak i drogowych.

Warto zaznaczyć, że model Tuono 1000 jest również dostępny w jeszcze ostrzejszej wersji Factory. Zawieszenie i amortyzator skrętu marki Öhlins, system SmartEC 2.0 e, wydajniejsze zaciski hamulcowe (dokładnie model Brembo M50), szersze ogumienie z tyłu, nieco niższa masa oraz lepsza aerodynamika i wygląd dzięki przeniesieniu niektórych elementów wprost z modelu RSV4 to wystarczające powody, aby zawstydzić niejednego SuperSport'a z królewskiej klasy pojemnościowej.

Aprilia Tuono 1100 to doskonała propozycja dla osób ceniących sobie osiągi czołowych motocykli sportowych oraz zadziorny wygląd maszyn klasy naked. Najnowsze Tuono doskonale łączy w sobie te dwa światy, a dodatek w postaci włoskiego designu tylko potęguje chęć pożądania. Zarówno wersja RR, jak i Factory, to jedne z najlepszych jednośladów w swoim segmencie, co potwierdza wysoka sprzedaż i rosnąca z roku na rok popularność.