BMW C - lista pojemności

BMW C - lista pojemności

Wybierz pojemność C

Poniżej znajduje się lista pojemności BMW C do których posiadamy części motocyklowe w swojej ofercie.

Coś więcej o modelu BMW C

Gdy w 2000 roku, po raz pierwszy w swojej historii, BMW zabrało się za segment skuterów końcowy efekt ich pracy był lekko mówiąc kontrowersyjny. Wehikuł o nazwie C1 zaprojektowany przez włoskich projektantów z Bertone budził mieszane uczucia, takiego połączenia współczesny świat motocyklowy jeszcze nie wiedział. Jednoosobowa maszyna posiadała twardy dach, wycieraczkę przedniej szyby oraz spryskiwacze. Skonstruowany został w taki sposób, aby zapewniać jak najwyższy poziom bezpieczeństwa. Seryjnie montowany układ ABS i system zapobiegający nurkowaniu podczas hamowania, a także jednopunktowe pasy bezpieczeństwa zapewne napawały jeźdźca spokojem. W niektórych państwach, np. w Niemczech i Hiszpanii, kierowcy C1 byli zwolnieni z obowiązku używania kasku podczas jazdy. Jako napęd zastosowano czterosuwowe silniki austriackiej marki Rotax o dwóch pojemnościach: 125 i 180 cm ³, zapewniające zadowalającą dynamikę. Niestety model nie przyjął się na rynku i po 3 latach od premiery zakończono jego produkcje. W 2012 roku Bawarczycy postanowili przeprowadzić drugie natarcie, tym razem z o wiele lepszym skutkiem. Zaprezentowane na targach EICMA maxi skutery wywołały spore poruszenie wśród odwiedzających. Zachwyciły dynamiczną stylistyką oraz mocnymi jednostkami napędowymi o pojemności 650 cm ³. Tym razem zrezygnowano z austriackiego Rotaxa na rzecz tańszego silnika produkcji tajwańskiego Kymco. Wersja C600 Sport to miejski sportowiec na którym jeździec przyjmuję nieco pochyloną pozycję, cechuję się smuklejszą sylwetką oraz niższą szybą. Model C650 GT to zaś pełnoprawny długodystansowiec. Jego muskularne kształty, wysoka szyba i obszerna kanapa zachęcają do wyjazdu za miasto, najlepiej takie w sąsiednim kraju. Zza szerokiej kierownicy wyglądają niezwykle rozbudowane zegary o zatrważającej ilości informacji. Mimo iż BMW serii C ma wielu rywali, coraz lepiej zadamawia się na europejskim i amerykańskim rynku. Coraz to nowe modyfikacje i usprawnienia świadczą o tym że Niemcy nie mają zamiaru rezygnować ze swoich maxi skuterów równie szybko jak za pierwszym razem. Kolejnym przejawem nieustającej walki o segment jest także najnowszy model Evolution, będący elektryczną wersją wersji 650 GT. Zmodernizowana wersja na rok 2018 posiada oszałamiający zasięg 160 kilometrów, przy jednoczesnym czasie ładowania skróconym do nieco ponad 4 godzin. Jest to zapewne nietypowa propozycja dla posiadaczy prawa jazdy kat. A2, generuje ustawowe 35 kW i rozpędza się do 130 km/h. Jeśli chcesz zadbać o naszą planetę jednocześnie zadając szyku na mieście lub w ciszy kontemplować uroki krajobrazu Evolution stanowi dla Ciebie idealny wybór.
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe