Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 330
30,27 zł
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
-10%
11,52 zł
12,80 zł
Najniższa cena: 12,80 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 33x40x3 miedziana - S410068012001
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
66,03 zł
Filtr oleju K&N KN163 - KN-163
11,24 zł
Szpilka M8x55 do BMW Produkt OEM
17,51 zł
Podkładka Produkt OEM
64,77 zł
Filtr oleju Mahle OC91D - OC 91D
Posiadamy Części motocyklowe do BMW K 1100 LT
- BMW K 1100 LT ABS 1990
- BMW K 1100 LT ABS 1991
- BMW K 1100 LT ABS 1992
- BMW K 1100 LT ABS 1993
- BMW K 1100 LT ABS 1994
- BMW K 1100 LT ABS 1995
- BMW K 1100 LT ABS 1996
- BMW K 1100 LT 1990
- BMW K 1100 LT 1991
- BMW K 1100 LT 1992
- BMW K 1100 LT 1993
- BMW K 1100 LT 1994
- BMW K 1100 LT Special Edition ABS 1994
- BMW K 1100 LT 1995
- BMW K 1100 LT Special Edition ABS 1995
- BMW K 1100 LT 1996
- BMW K 1100 LT Special Edition ABS 1996
- BMW K 1100 LT ABS 1997
- BMW K 1100 LT Highline ABS 1997
- BMW K 1100 LT ABS 1998
- BMW K 1100 LT Highline ABS 1998
- BMW K 1100 LT Special Edition 1996
- BMW K 1100 LT Highline 1997
- BMW K 1100 LT 1997
- BMW K 1100 LT Highline 1998
- BMW K 1100 LT Special Edition 1995
BMW K 1100
BMW K 1100 to motocykl turystyczny produkowany przez niemiecki koncern w latach 1991-1998. Model K 1100, następca kultowego K 100, to pierwszy jednoślad Bawarczyków wyposażony w czterozaworowy silnik czterocylindrowy, który zapewniał wysoką kulturę pracy i niezawodne działanie na przestrzeni wielu tysięcy kilometrów. W dniu premiery był najdroższym modelem w ofercie BMW.
BMW K 1100 zostało wyposażone w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 1092 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu), elektroniczny system wtrysku paliwa i inne technologiczne rozwiązania, które były bezkonkurencyjne w czasach produkcji. Serce modelu K 1100 generuje moc maksymalną 101 KM przy 7500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 107 Nm przy 5500 obr./min, co pozwala na jazdę z prędkością maksymalną 215 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą wału kardana, manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach i suchego sprzęgła jednotarczowego. Takie osiągi wystarczają, aby 290 kilogramowy “turystyk” dynamicznie przyspiesza nawet pod pełnym, podróżniczym ekwipunkiem.
BMW K 1100, jak przystało na prawdziwy motocykl turystyczny stworzony do pokonywania dalekich dystansów, został wyposażony w zawieszenie zapewniający duży komfort jazdy i skuteczny układ hamulcowy współpracujący z systemem ABS. Z przodu znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy i dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 305 mm. Z tyłu zdecydowano się na autorski wahacz BMW Monolever i pojedynczą tarczą hamulcową o średnicy 285 mm. Tak jak w modelu K 100, tak i w następcy znajdziemy ażurowe felgi z lekkich stopów aluminium.
BMW K 1100 to dzisiaj ciekawa propozycja dla motocyklistów, którzy szukają stylowego turystyka z renomowanej stajni. K 1100 to mocny silnik, dopracowane podwozie i wygląd, który mimo upływu lat nadal ma w sobie to “coś”.