check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
BMW S 1000 RR

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1310
Akumulator żelowy 12V 5 Ah WM YTX5L-BS
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Klucz do filtrów oleju 76mm 14 boków BMW HF163 OC91
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Akumulator żelowy 12V 10 Ah WM YTX12-BS
Blaszka montażowa M6 JMP 1 szt.
Akumulator żelowy 12V 11.2 Ah WM Motor WTZ14S YTZ14S
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
Akumulator żelowy 12V 9 Ah JMT YTX9-BS (WP9-BS)
Akumulator żelowy 12V 8.6 Ah JMT YTZ10S WPZ10S
Filtr oleju HifloFiltro HF 160 BMW  - HF160 -15%

34,43 zł

40,50 zł

Najniższa cena: 40,50 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 160 BMW - HF160

stars    (1)
Filtr oleju Mahle OC619 - OC 619
Akumulator żelowy 12V 5 Ah WM YTX5L-BS + ładowarka
Magnetyczna śruba spustu oleju M16x1,5
Akumulator żelowy WM Motor WTZ10S 12V 8,6Ah
Klocki hamulcowe EBC FA 213 (2 szt.) - FA213 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 213 (2 szt.) - FA213

stars    (2)
Akumulator żelowy 12V 6 Ah JMT YTZ7S (WPZ7S)
Akumulator żelowy 12V 11.2 Ah JMT YTZ14S WPZ14S

266,23 zł

dostawa 0 zł

Akumulator żelowy 12V 11.2 Ah JMT YTZ14S WPZ14S

stars    (7)
Łańcuch napędowy DID 520 118 otwarty z zapinką - DID520-118 -20%

140,31 zł

175,39 zł

Najniższa cena: 175,39 zł

Łańcuch napędowy DID 520 118 otwarty z zapinką - DID520-118

stars    (7)
Akumulator bezobsługowy 12V 9 Ah Yuasa YTX9-BS -10%

239,72 zł

266,36 zł

Najniższa cena: 266,36 zł

Akumulator bezobsługowy 12V 9 Ah Yuasa YTX9-BS

stars    (47)
Akumulator bezobsługowy 12V 5 Ah JMT YTX5L-BS (WPX5L-B)
Łożyska koła tylnego All Balls - 25-1273
Filtr oleju K&N KN160 - KN-160

57,30 zł

Filtr oleju K&N KN160 - KN-160

stars    (1)
Śruba spustu oleju M18x1,5x12

11,50 zł

Śruba spustu oleju M18x1,5x12

stars    (1)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400068420012 -10%

15,75 zł

17,50 zł

Najniższa cena: 17,50 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400068420012

Akumulator żelowy 12V 11 Ah WM Motor YTZ12S

Posiadamy Części motocyklowe do BMW S 1000 RR

  • BMW S 1000 RR 2011
  • BMW S 1000 RR ABS 2009
  • BMW S 1000 RR ABS 2011
  • BMW S 1000 RR 2012
  • BMW S 1000 RR ABS 2012
  • BMW S 1000 RR 2009
  • BMW S 1000 RR ABS 2013
  • BMW S 1000 RR ABS 2014
  • BMW S 1000 RR ABS 2015
  • BMW S 1000 RR ABS 2016
  • BMW S 1000 RR ABS 2017
  • BMW S 1000 RR Pro ABS 2017
  • BMW S 1000 RR ABS 2018
  • BMW S 1000 RR Pro ABS 2018
  • BMW S 1000 RR ABS 2010
  • BMW S 1000 RR 2010
  • BMW S 1000 RR ABS 2019
  • BMW S 1000 RR M-Paket ABS 2019
  • BMW S 1000 RR pakiet wyścigowy ABS 2019
  • BMW S 1000 RR Dynamic ABS 2019
  • BMW S 1000 RR DTC ABS 2020
  • BMW S 1000 RR Dynamik Paket DTC DDC ABS 2020
  • BMW S 1000 RR M-Paket DTC ABS 2020
  • BMW S 1000 RR Race-Paket DTC ABS 2020
  • BMW S 1000 RR Sport DTC DDC ABS 2020
  • BMW S 1000 RR ABS 2022
  • BMW S 1000 RR ABS 2021

Inne modele

BMW S

Części motocyklowe

Zanim BMW serii S wprowadzono do oficjalnej sprzedaży zostało pieczołowicie sprawdzone w wyścigach World Superbike Chempionship. Finalna wersja zaprezentowana na targach Intermot 2008 w Kolonii wywarła kolosalne wrażenie na odwiedzających. Dynamiczna linia nadwozia połączona z oszałamiającymi parametrami, takie zestawienie nie mogło się nie przyjąć.

Jednostka napędowa o pojemności 999 cm ³ generująca przerażającą moc 199 KM wystrzeliwała ważący niespełna 200 kilogramów motocykl w inny wymiar. Pierwsza "setka" osiągana w 2,7 sekundy oraz prędkość maksymalna na poziomie 305 km/h to osiągi godne maszyny klasy SuperSport na miarę naszych czasów. Wyścigowa wersja S1000RR odniosła wiele zwycięstw w najbardziej prestiżowych zawodach, takich jak MotoGP i WC Superbike. W 2014 roku Michael Dunlop na seryjnym modelu jako pierwszy przekroczył linię mety legendarnego Isle of Man TT, przerywając trwającą 75 lat złą passę BMW.

Wersja produkcyjna w porównaniu do torowego bliźniaka wcale nie wypada najgorzej. Jest tylko o 30 kilogramów cięższa, posiada zawieszenie z niższej półki ( zamiast topowego modelu marki Ohlins użyto tańszych teleskopów Sachsa) oraz ma mniejszy stopień sprężania, co skutkuje niższą mocą maksymalną. Marketingowy z Bawarii nie mieli zbyt wiele pracy, można powiedzieć że sportowe BMW samo zdobywało sobie klientów. Mimo to wiedzieli jak jeszcze bardziej zwiększyć popularność topowego modelu. W jednej z akcji promocyjnych, zatytułowanej "Najstarsza sztuczka na świecie", BMW S1000RR wyciąga obrus spod sporych rozmiarów zastawy nie uszkadzając ani jednej rzeczy. Reklama miała oddać kolosalne przyspieszenie motocykla, a także nienaganną trakcję. Po premierze wiele programów telewizyjnych próbowało powtórzyć ten wyczyn, jednakże żadnemu innemu jednośladowi się to nie udało.

Niestety podczas 9 lat produkcji zdarzały się także gorsze momenty. Modele wyprodukowane między wrześniem 2011, a kwietniem 2012 roku musiały wrócić do fabryk po tym, jak stwierdzono poważną wadę konstrukcyjną połączenia korbowodów z wałem korbowym, które podczas wysilonej pracy mogło się poluzować przynosząc katastrofalne rezultaty. Do pogorszenia pozycji BMW przyczynił się także ranking zamieszony w opiniotwórczym niemieckim czasopiśmie Motorrad. Po przetestowaniu kilkudziesięciu motocykli na dystansie 50 tysięcy kilometrów oraz późniejszej ocenie trwałości podzespołów, model S1000RR znalazł się aż na 20 miejscu zestawienia. Wyprzedziły go dużo tańsze modele, np. Suzuki GSX-R 1000 i Kawasaki ZX-10R.